Ostin halvalla läjän mikkejä ja siellä oli tollanen otsikon mukainen Shuren malli. Osaiskohan joku kertoa millainen mikki on kyseessä? Lieneekö tarkoitettu laulamiseen vai instrumenttimikitykseen? Googlaamalla löytyy sekalaisia myynti-ilmotuksia joissa hinnat pyörii n. 40$ maisemissa. Ja jonkun verran studiokamalistauksia, joissa ko. mikki on listattu studiovarustukseen. Toi Prologue on käsittääkseni Shuren halpismallistoa. Mulla on tommosia pari, en ole ihan varma onko samaa mallia. Omani on siis SM58 kopioita. Paitsi että soundi on kyllä ihan tumppu. Ja kiertää herkästi kun joutuu mikseristä gainia ruuvaamaan. Jopa sellaiset mikit kuin Carol Mud päihittää noi Prologuet mennen tullen ja palatessa. SM 58 ei viitsi edes verrata. Kai ne lauluun siis olisi tarkoitettu, mutta itse en käyttäisi niitä mihinkään. Pidän noi pari piuhalaukussa pyörimässä vara vara vara vara vara mikkinä VASARANA (jope ruonansuu äänellä) |
Toi Prologue on käsittääkseni Shuren halpismallistoa. Mulla on tommosia pari, en ole ihan varma onko samaa mallia. Omani on siis SM58 kopioita. Paitsi että soundi on kyllä ihan tumppu. Ja kiertää herkästi kun joutuu mikseristä gainia ruuvaamaan. Jopa sellaiset mikit kuin Carol Mud päihittää noi Prologuet mennen tullen ja palatessa. SM 58 ei viitsi edes verrata. Kai ne lauluun siis olisi tarkoitettu, mutta itse en käyttäisi niitä mihinkään. Pidän noi pari piuhalaukussa pyörimässä vara vara vara vara vara mikkinä VASARANA (jope ruonansuu äänellä) Kiitos tiedosta jope, varustepakissa se mullakin nyt on, olkoon siis siellä. Otetaan esille sieltä vasta hyperkatastrofaalisessa tilanteessa. |