Tommy-Aldridge 02.04.2008 16:45:52 | |
---|
Minusta HITS on yksi KISSin parhaista levyistä, ihan Top 5:toseen menee minulla. Ihmisillä on monia mielipiteitä. Crazy Nights - levystä en pidä hirveästi sen soundien takia, saisi olla enemmän bassoa ja munaa. Lempilevyt: 70-luku: Kiss - ALIVE! (siinä on todellakin sitä jotakin) 80-luku: Kiss - Creatures Of The Night (MUNAAAAAAAAARGGHHH!) |
Tää kuulostaa tylsältä mutta paras KISS-levy on KISS! ...ja sit tulee Hotter Than Hell :) Huonointa ei pysty nimeämään, nääs ei niillä huonoa levyä ole yhtään. Pari huonoa biisiä kylläkin!! |
Salaud 14.04.2008 08:49:07 | |
---|
Mikäs tämmöinen YleX:n pop-juoru on?: "Kissin keulamies Paul Stanley ei aiokaan erota bändistä, mutta sen sijaan laulaja haluaa, että pari muuta sen jäsentä lähtisi lätkimään. Stanley on Gene Simmonsin ohella yhtyeen ainoa alkuperäinen jäsen, ja hänen on ollut viime aikoina vaikeaa sopeutua bändikavereitten antamiin rajoihin." - I feel like an astronaut in a submarine - |
Flash 14.04.2008 09:11:55 | |
---|
Mikäs tämmöinen YleX:n pop-juoru on?: Mikä lie. Mutta tehköön Pauli niitä soololevyjään. Kai sen luulis olevan selvä, että Kissin puitteissa on turha enää mitään "rajoja rikkovaa" yrittää. Live Music Is Better! |
stickyfinger 14.04.2008 12:22:53 | |
---|
Mikäs tämmöinen YleX:n pop-juoru on?: "Kissin keulamies Paul Stanley ei aiokaan erota bändistä, mutta sen sijaan laulaja haluaa, että pari muuta sen jäsentä lähtisi lätkimään. Stanley on Gene Simmonsin ohella yhtyeen ainoa alkuperäinen jäsen, ja hänen on ollut viime aikoina vaikeaa sopeutua bändikavereitten antamiin rajoihin." Jonkun YleX:n juoruja toimittavan henkilön väärin ymmärtämä heitto. Luultavasti (virheellisesti) lainattu Paulin hiljattaisesta haastattelusta jossa mies puhuu kahdesta AIEMMIN BÄNDISSÄ OLLEESTA JÄSENESTÄ (Ace ja Peter), joiden kanssa työskentely oli täyttä tuskaa. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
aivokuolio 14.04.2008 14:07:25 | |
---|
Mikäs tämmöinen YleX:n pop-juoru on?: "Kissin keulamies Paul Stanley ei aiokaan erota bändistä, mutta sen sijaan laulaja haluaa, että pari muuta sen jäsentä lähtisi lätkimään. Stanley on Gene Simmonsin ohella yhtyeen ainoa alkuperäinen jäsen, ja hänen on ollut viime aikoina vaikeaa sopeutua bändikavereitten antamiin rajoihin." Pistähän osoitetta. |
Salaud 14.04.2008 14:10:01 (muokattu 14.04.2008 14:13:43) | |
---|
- I feel like an astronaut in a submarine - |
joukov 14.04.2008 17:29:19 | |
---|
http://ylex.yle.fi/pinnalla/pop-juorut/14-04-2008-pop-juorut EDIT: Veikkaanpa että stickyfinger on oikeassa tässä jutussa. Sticky on oikeassa. Kukahan urpo noita haastatteluja kääntää noille, melkein kuin seiska-paskalehden tapaista tahallista väärinymmärtämistä? Paul ei ole koskaan ollut lähdössä KISSistä ja nuo pari heppua ovat A & P. Hartwall Areena, 27. - 28.5.2008: KISS |
HaloOfFlies 09.05.2008 13:00:40 | |
---|
Tänään se Euroopan-rundi sitten alkaa. Bändi piti eilen pressitilaisuuden Saksassa, ja siinä vahvistettiin että Alive! kuullaan kokonaan, sen jälkeen tulee n.15-20 minuutin tauko, jonka jälkeen bändi soittaa 8-10 lisäkappaletta. Ei ole Suomen keikkaan enää pitkä aika... "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Izer 09.05.2008 15:21:06 | |
---|
Tänään se Euroopan-rundi sitten alkaa. Bändi piti eilen pressitilaisuuden Saksassa, ja siinä vahvistettiin että Alive! kuullaan kokonaan, sen jälkeen tulee n.15-20 minuutin tauko, jonka jälkeen bändi soittaa 8-10 lisäkappaletta. Olenko minä ainoa ihminen tuolla keikalla, joka ei hihku riemusta, että koko Alive kuullaan?:) Sellainen läpileikkaus pitkin Kissin uraa olisi hieno, mutta juu, ehkä tuohon 8-10 biisiin mahtuu muutama kasariveisukin. Ridin' with the wind! |
Ritsie 09.05.2008 16:58:51 | |
---|
Tänään se Euroopan-rundi sitten alkaa. Bändi piti eilen pressitilaisuuden Saksassa, ja siinä vahvistettiin että Alive! kuullaan kokonaan, sen jälkeen tulee n.15-20 minuutin tauko, jonka jälkeen bändi soittaa 8-10 lisäkappaletta. Ei ole Suomen keikkaan enää pitkä aika... Kyllä kyllä, kelpaa paremmin kuin mainiosti! Loistavaa! On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa! |
joukov 09.05.2008 23:04:57 | |
---|
Olenko minä ainoa ihminen tuolla keikalla, joka ei hihku riemusta, että koko Alive kuullaan?:) Veikkaan, että olet! :) Hartwall Areena, 27. - 28.5.2008: KISS |
Sir Henri 10.05.2008 01:12:13 | |
---|
Ja kaikki laittaa maskit naamaan eikös juu? Alkaa todellakin jo hiukan kutista vatsanpohjassa kun on noin lähellä jo keikka. Turhaan koitat. |
CRY 10.05.2008 12:09:14 | |
---|
Itse olen suuri KISS-fani, kaikki levyt on, lukuunottamatta Carnival of Soulsia, jota yritän etsiä. Kuulun totta kai KISS Armyyn. KISSin parhaita vetoja ovat olleet albumeista iki-ihana KISS, Dressed to Kill, Destroyer, Love Gun, Creatures of the Night, Animalize ja Psycho Circus, vaikka ei yhtye ole vielä yhtäkään läpeensä huonoa levyä pystynyt tekemään. Yksittäisistä biiseistä kovimmin iskevät Strutter, Black Diamond, Detroit Rock City, God of Thunder, Love Gun, Heaven's on Fire, Thrills in the Night, Forever, Dreamin' ja Psycho Circus monien muiden joukossa. Myös cover 2000 Man on maininnan arvoinen. |
HaloOfFlies 10.05.2008 13:24:02 (muokattu 10.05.2008 13:25:42) | |
---|
Oberhausenin setti Deuce Strutter Got to choose Hotter than hell Firehouse Nothin' to lose C'mon and love me Parasite She (Tommy fires rockets from his guitar) Watchin' you Rock Bottom 100.000 years (Eric solo) Cold Gin Let me go, Rock & Roll Black Diamond Rock and Roll all nite Shout it out loud Lick it up/Won't get fooled again I love it loud (Gene spits blood) I was made for lovin' you Love Gun (Paul flies) Detroit Rock city Bändi oli verhon pudottua laskeutunut katosta alas platformilla. Lisäksi Tommyllä oli She'ssa ollut yksi uusi efekti: miehen kitaran takaosasta oli heijastunut valoja yleisöön päin. Hyvä setti mielestäni, tosin encoret ehkä turhankin varman päälle pelattuja. Mutta toivottavasti se lista elää hieman. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
doom crew 10.05.2008 18:49:29 | |
---|
Lostava setti lista. Toivon mukaan on sama täälläkin. Tai no Revengeltä olis jees kuulla jotain. FIRE IT UP
LET THE ENGINES ROLL |
Silvio Dante 10.05.2008 19:35:07 | |
---|
Olenko minä ainoa ihminen tuolla keikalla, joka ei hihku riemusta, että koko Alive kuullaan?:) Olis se vähän noloa ku joku laittais Alive! CD:n soimaan ja ilmoittais että nyt se tulee ihan kokonaan. Ei vaan tällainen setti olis kiva kuulla: Kissin Time All The Way Got Love For Sale I'm A Legend Tonight Love'em and Leave'em Two Timer Let Me Know All American Man X-Ray Eyes Gene Simmons Business Talk Workshop - solo* Only You Is That You? Sweet Pain Almost Human Naked City Larger Than Life Nowhere To Run Plaster Caster The Oath Mr Speed Flaming Youth Mikäköhän olis vastaanotto? Kummastunut varmaankin. (*tästä tulee lisämaksu joka veloitetaan keikalta poislähtiessä.) Well, with the first Saturn V, "the question wasn't whether the Saturn went up, but if Florida went down!" |
Mika Torvinen 10.05.2008 20:35:12 | |
---|
Olenko minä ainoa ihminen tuolla keikalla, joka ei hihku riemusta, että koko Alive kuullaan?:) Sellainen läpileikkaus pitkin Kissin uraa olisi hieno, mutta juu, ehkä tuohon 8-10 biisiin mahtuu muutama kasariveisukin. No et ole. Tosta Alive!:ltakin vois puolet heittää hemmettiin heti. Miksi KISS ei voi yhtään koittaa muuttaa tota settilistaa? Aina samat biisit listassa. Tai no ehkä tossa Alive puolella on jotain harvinaisempia, mutta ei kyllä itselleni ihmeellisiä biisejä, joten eipä palvele minua ainakaan yhtään. Jeh. |
joukov 11.05.2008 01:23:27 | |
---|
ei kyllä itselleni ihmeellisiä biisejä, joten eipä palvele minua ainakaan yhtään. Kukaan ei pakota sinua tulemaan keikalle! Hartwall Areena, 27. - 28.5.2008: KISS |
Roberto 11.05.2008 09:56:03 | |
---|
Kukaan ei pakota sinua tulemaan keikalle! Totta, toi on kyllä hyvä. Itse jätin kasarikeikat väliin juuri edellämainiutn logiikan perusteella. Alive-setti on ihan passeli, varsinkin kun raahaan skidin mukaan yleissivistymään. |