Aihe: Vahvistinta rockenrolliin ja hard rockiin
1
Mikaelo
02.04.2008 11:43:55

Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
jannek
02.04.2008 13:32:45
Osta Ebaystä Mesa dc-3, sillä saa aika kivat rokkisäröt ja parhaat kliinit. eikä oo kallis jos uskaltaa ebaystä ostaa
------------
Lonesome
02.04.2008 14:47:30
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through"
bläcker
02.04.2008 22:22:57
Jaahas, kiitos noista. Kaverini suositteli minulle tänään Vox AD30VT-vahvistinta. Onko siitä mihinkään?
If you don't like it - well, tough.
jussimus
02.04.2008 22:29:30
Jaahas, kiitos noista. Kaverini suositteli minulle tänään Vox AD30VT-vahvistinta. Onko siitä mihinkään?

Kyllähän tuo varmasti kotisoitteluun ihan huippuvehjes on, mutta pändisoitteluun vois putkivaffari kuiteski olla se juttu.
McNulty
02.04.2008 22:39:55
Hyvä pieni yleiscombo tuohon rock ja hard rock osastoon onpi Crate V-sarjan V3112T. Siinä on todella hyvä ja monipuolinen gain-potikka joka toimii ihan kevyestä reunarososta aina heviosastolle asti. This is no bulls*it, vaan se on monesti testattu. Eräs kotimainen mestariurkuri Jukka G. käväisi liikkeessämme musisoimassa ja taustabändin kitaristilla oli kyseinen Craten combo. Toimi kuin tauti/häkä/leka... mitä näitä nyt on.

Vaffarissa onpi laadukas Tone Tubby 12" ämyri, 30W putkitehoa, 4x12AX7A etusputket, 4xEL84 päättäriputket ja clean-kanavan soundi oli aidosti lämmin ja kesti luukutustakin murentumatta alle. Kotimaassa lähtöhinta on siellä 790e hujakoilla. Maahantuoja Soundata.

Suosittelen lämpimästi ainakin testaamaan.
Cruzzi
02.04.2008 22:57:25 (muokattu 02.04.2008 22:59:08)

Itselläni on Orangen tiny terror (nuppi, 15/7w) ja Framuksen 2x12 kaappi ja voin kyllä suositella. Ei mitenkään kovin monipuolinen soundi, mutta hyvä rokkisärö kyllä lähtee ja ihan ok puhtaat pikkuvolilla. Bänditouhuissa "kliinivola" ei riitä, mutta säröillä ihan mainiosti. Kotisoitteluun ja bändituohuihin aivan mainio.

Hintaa taitaa olla joku 495€ Orangella ja Framus ehkä ~300€. Hieman yli budjettisi, mutta homma kyllä toimii näillä ja löytyy noita käytettyinäkin.
rokkia vai mitä se oli?
s8na
02.04.2008 23:42:45

Laney LC30. Duunipaikan pändissä yhellä sällillä on tällanen. Sopisi tohon musaluetteloosi mielestäni hyvin. Kannattaa kokeilla ja mahtuisi budjettiisi. Itse etsisin käytettynä ja säästäisin pari satkua. Tuolla menee puhtaatkin pändireeneissä melko varmasti, kotisoitteluihin ei sovellu.
bläcker
03.04.2008 18:01:32
Niin ja voisin vielä lisätä, että vahvistimen olisi hyvä sopia sekä kotisoittoon, että bänditouhuihin. Taidanpa käydä huomenna vielä liikkeessä kyselemässä ja katsomassa mitä kaikkea sieltä löytyy.
If you don't like it - well, tough.
Icy-Sun
03.04.2008 18:39:35 (muokattu 03.04.2008 18:45:53)
Se voxi antaa minun mielestä oikeastikin aika härskit bassot tuollaiseen purple, zeppelin ym rockiin. Tyttökaverilla on sellainen ja varsinkin ärhäköillä mikeillä (kuten Dimarzio super distortionilla kuten minun kitarassani) antaa aika karmeaa tuuttia tuollaiseen musiikkityyliin. Rupsutteli jopa basso nollalla ja gainit melko pienellä. Sellaiset bluessahtavat kevytrosot on taas aivan mainioita. Tämä oli sitten vain minun mielipiteeni. Laney lc:stä oli joskus ääninäytteitä niiden sivuilla(en jostain syystä enää löydä) varsin vaikuttavalta kuulosti ja youtubessa oli myös pätkä missä soitti purplen maybe im a leoa, vaan sekin on poistettu. Itse olen ostamassa LC:tä kotivahvistimeksi, kunhan rahat kertyy näin syntikanoston jälkeen.
There ain't noway out tonight
PuNkKi
03.04.2008 19:12:43
Engl:in thunderi saattaa tuohon 600euroon irrota käytettynä.
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
Icy-Sun
03.04.2008 22:21:22
Engl:in thunderi saattaa tuohon 600euroon irrota käytettynä.

Ja on varmasti pätevä
There ain't noway out tonight
Antti1
03.04.2008 22:23:59
Kakkonen eteen ja osta pieni pino Diezeliä. Orangekin menettelee.

Tosissaan: nuo Valvetronixit on ok. Peavey Classic on ok, jos luotettavuusongelmat ei haittaa. H&K:n putkilaitteet on ok. Peavey Bandit on trankuista ok, kuten myös Tech 21:t.

Tuossakin on vain pienenpientä pintaraapaisua markkinoilla tarjolla olevista laitteista. Monista saa kelvollista soundia, mutta mistään ei irtoa tuohon hintaan supersoundia.
http://kellar.vuodatus.net/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)