Aihe: Tracedawn - Sturm und Drang 2?
1 2 3 4 5
Robert
31.03.2008 01:44:31
Biisi on älyttömän hyvä, ja soittajat osaa hommansa. Laulajankin äänestä pidin. Luulisi tällaisellä materiaalilla pääsevän vielä pitkälle.
Kanerva oli aktiivinen osapuoli tekstiviestittelyssä, mutta minusta se oli vain hauskaa ja huumoripohjalta leikkimielistä vitsailua. Se ei missääm tapauksessa ollut mitenkään ahdistelua ja häiritsevää, minua se ei häirinnyt yhtään.
Informaatiokameli
31.03.2008 10:34:52

Biisihän rullaa ihan jouhevasti ja murina on kivan kuuloista, jätkät osaa hommansa. Puhtaat laulukohdat saivat vähän varpailleen mutta eipä tämä muutenkaan oikein ole sitä meikäläisen musiikkia. Toivottavasti tästä saadaan vielä tulevaisuudessa uusi suomalainen megavientituote-bändi. Ja ei tuossa ollut kyllä yhtään mitään sellaista, minkä vuoksi tuota voisi SUD:iin verrata niin suoraan kuin jotkut yrittävät. Otsikon voisi muuttaa vähän enemmän itse asiaan liittyväksi :)
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Leijona-
01.04.2008 19:29:57
Otsikkoha nyt on aivan nuija...
Meikäläinen on kyllä varma siitä et 95% näistä jätkistä jotka dikkaaa mollata bändejä ei ykskään pysty tehdä yhtä montaa, yhtä hyvää biisiä ku esim. Tracedawnin tältä levyltä löytyy.
Tracedawnia jos vertaa Sturm und Drangiin se on sama asia kun verrattas Bob Dylania Megadethiin.
foetor ex ore
01.04.2008 19:37:30
Vaikka en mä edes tiedä mitä emo on.

http://www.youtube.com/watch?v=6UaO6nCCYgA
Nyt tiedät! ;D
hullu_ukko
01.04.2008 19:37:39
Meikäläinen on kyllä varma siitä et 95% näistä jätkistä jotka dikkaaa mollata bändejä ei ykskään pysty tehdä yhtä montaa, yhtä hyvää biisiä ku esim. Tracedawnin tältä levyltä löytyy.

Hohhoh... Taas vedetään se varsin väsynyt ''tee ite parempi'' -argumentti mukaan keskusteluun. Pitääkö mun siis julkaista levy, jolla on parempia biisejä kuin levyllä, josta en itse pidä ennen kun saan antaa negatiivista palautetta?

**SUBJEKTIIVINEN NÄKEMYS ALKAA**
Kuuntelin tuon videobiisin. Ihan jees, kunnes se puhdas määkiminen alkoi ja pilasi kaiken. En kuunnellut enää pidemmälle, eikä juurikaan innostanut tutustumaan loppulevyyn tuollainen.
**SUBJEKTIIVINEN NÄKEMYS PÄÄTTYY**
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
DaKiller
01.04.2008 19:59:40

http://www.youtube.com/watch?v=6UaO6nCCYgA
Nyt tiedät! ;D

Hyvin hämmentävää. But now I know.
John Titor
01.04.2008 20:23:04

Tracedawnia jos vertaa Sturm und Drangiin se on sama asia kun verrattas Bob Dylania Megadethiin.

Eiku Mika Häkkistä Dave Mustaineen:)
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
SSilver
02.04.2008 00:08:46
Eiku Mika Häkkistä Dave Mustaineen:)

Hahahahahahahahahahahahaha :D Paras.
You always wanted to use your penis as a billiards cue. RÖYTÖFEST!! http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=156924
south_of_heaven
02.04.2008 00:14:01
Pitääkö mun siis julkaista levy, jolla on parempia biisejä kuin levyllä, josta en itse pidä ennen kun saan antaa negatiivista palautetta?

Mutta eihän levyä ole edes julkaistu vielä?
Guitars are like assholes; Everybody has one.
Deino
02.04.2008 00:29:25 (muokattu 02.04.2008 00:30:07)

Kappas, treisdåvnin rumpali soittanut Kataplexiassa.

E: Ja kappas, sehän on vanha kunnon Clayrooster! http://muusikoiden.net/jasenet/19018
jigsore
02.04.2008 00:35:29

Kertsit lukuunottamatta ihan kuunneltavaa settiä. Ei mitään mielimusaa tosin.
nuudelit kattilaan, kiehumaan ja känni päälle
Manaatti
02.04.2008 01:02:11
Kertsit lukuunottamatta ihan kuunneltavaa settiä. Ei mitään mielimusaa tosin.

Näin. Enemmänkin kielellinen toteutus jäi häiritsemään.
"I live inside me" - jotenkin särähtää korvaan, tiedä sitten kuinka kieliopillisesti oikein tuo on.
I consider myself a road man for the lords of karma.
south_of_heaven
02.04.2008 01:10:37
Näin. Enemmänkin kielellinen toteutus jäi häiritsemään.
"I live inside me" - jotenkin särähtää korvaan, tiedä sitten kuinka kieliopillisesti oikein tuo on.

Kyllä mun käsittääkseni sanoja inside ja me käytetään noin ihan yleisestikin. Se tosin voi olla amerikoitunutta englantia tai jotain.
Guitars are like assholes; Everybody has one.
Bacchus
02.04.2008 02:45:36
Silti, I live inside me, ensinnäkin mielestäni tosta puuttuu muutama tärkeä peruselementti. Itse kirjoittaisin lauseen eri tavalla. Saatana, kun alkaa nillittämään jostain, niin se muuttuu hyvin omituiseksi. Raah.

En tiedä yhtään mistä puhutaan, mutta lause olisi kieliopillisesti järkevintä kirjoittaa muodossa "I live inside myself".

Typerä tekstinpätkä se olisi silti.
Gumar
02.04.2008 11:17:04
En tiedä yhtään mistä puhutaan, mutta lause olisi kieliopillisesti järkevintä kirjoittaa muodossa "I live inside myself".

Typerä tekstinpätkä se olisi silti.

Yhdyn edelliseen puhujaan.
'Me olemme nuorison ylevää kermaa'
doppelgänger
02.04.2008 16:36:49 (muokattu 02.04.2008 16:36:58)
Otsikkoha nyt on aivan nuija...

Voit kai sinäkin vihata Kauniita ja rohkeita vaikka luultavasti itsekkään osaa tehdä yhtä "hyvää" sarjaa?
Simo78
06.05.2008 23:23:13
Kuulin ekaa kertaa tänään--> ei ainakaan tuon biisin(enpä nimeä muista) perusteella tule tämän bändin levyä hyllyyn. Suomesta löytyy huomattavasti parempaa melodeathia, jos tämä nyt siksi lasketaan. Jotenkin aika laimeeta menoa. Alkuperäiseen viestiin viitaten, ei tällä kyllä mitään tekemistä S und D kanssa ole.
Asko.A
22.06.2008 23:18:08
Samaa mieltä. Genrekin on eri. Sudilla pop, ja Tracella melodeath. Olen kerran nähnyt Saunassa livenä ja täytyy sanoa et oli se vitun moinen virhe laittaa SuD Wackeniin? :S Näin ainakin olen kuullut. SuDillahan jonkun jäsenen isä säveltää kanssa kappaleita ja hommasi levytyssopparin ja on bändin sponsori. Tracen jätkillä on ainakin jotakin kokemusta soittamisesta.
Credence
23.06.2008 00:59:58 (muokattu 23.06.2008 01:00:50)
Sturm und Drangia ennenkin oli jo aika hohhoijaa kamaa, niinkuin 99% "metallista" ja "heavystä".
Tämä onkin jos sitten joku Sturm und Drang uusinta numero pari sataa.

Pitää kuitenkin ymmärtää, että kun joku asia nousee massalle päähän niin se lisää kysyntää kyseisessä genressä.
Tällöin ilmoille päästetään täysin hengettömiä tuotoksia jollaiselta tämäkin tapaus vaikutti.
Minua kyllä ihan suoraan sanoen on jo pari vuotta vituttanut, kun tämä metallin suosio vaikeuttaa hyvien ja omaperäisten metallibändien mahdollisuuksia menestyä ja tavoittaa minut.

Jännä kyllä, että tämä toistuu loputtomiin massakulttuurissa ja siltikään suuri osa ihmisistä ei vaivaudu luomaan sitä omaa identiteettiään tai edes henkilökohtaista musiikkimakua.

E. tämä oli sitten sitä kevyttä vuodatusta :)
"Opeth.com paljastaa piiriin vesistöalue, Special Edition. Klikkaa tästä!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)