Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rockway
1 2 3 4 5 6 7 8 9
John Titor
26.01.2008 03:26:36 (muokattu 26.01.2008 13:00:12)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En haulla ainakaan löytänyt mitään. www.rockway.fi - hemmetin hyvä sivusto, jossa on vaikka millä mitalla laadukasta opetusmateriaalia tarjolla erittäin kohtuullista hintaa vastaan. Huippusoittajat näyttävät mainioita juttuja, erittäin yksityiskohtaisesti ja oheismateriaaliakin on saatavilla tunneista, koko ajan enenevässä määrin, nuotteja, taustanauhoja yms. - uusi, kehittyvä juttuhan tämä käsittääkseni onkin? Yksityisopetuksessa maksaisi vuodessa kerran viikossa pidettävistä tunneista a 20 e 1040e yhteensä, vuoden käyttöoikeus Rockwayhyn maksaa n. 1/5 siitä ja matskua on just siihen mikä itseään kiinnostaa. Myös muusikoiden.netin kanonisoima tilumaestro Ambitus esittää vauhtikitaroinnin salatieteestä omat näkemyksensä, sivustolla on tällä hetkellä vasta murto-osa näistä klipeistä, mutta jo niissäkin riittää hetkeksi pohdittavaaa.
 
Koekäytin itse palvelun ja olin erittäin vaikuttunut esim. Granfeltin pätkistä - todella hyviä, musiikillisesti käyttökelpoisia juttuja. Onko muu jengi tutustunut jo aiheeseen?
 
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
jackdaniels
26.01.2008 07:13:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En haulla ainakaan löytänyt mitään. www.rockway.fi - hemmetin hyvä sivusto, jossa on vaikka millä mitalla laadukasta opetusmateriaalia tarjolla erittäin kohtuullista hintaa vastaan. Huippusoittajat näyttävät mainioita juttuja, erittäin yksityiskohtaisesti ja oheismateriaaliakin on saatavilla tunneista, koko ajan enenevässä määrin, nuotteja, taustanauhoja yms. - uusi, kehittyvä juttuhan tämä käsittääkseni onkin? Yksityisopetuksessa maksaisi vuodessa kerran viikossa pidettävistä tunneista a 20 e 1040e yhteensä, vuoden käyttöoikeus Rockwayhyn maksaa n. 1/5 siitä ja matskua on just siihen mikä itseään kiinnostaa. Myös muusikoiden.netin kanonisoima tilumaestro Ambitus esittää vauhtikitaroinnin salatieteestä omat näkemyksensä, sivustolla on tällä hetkellä vasta murto-osa näistä klipeistä, mutta jo niissäkin riittää hetkeksi pohdittavaaa.
 
Koekäytin itse palvelun ja olin erittäin vaikuttunut esim. Granfeltin pätkistä, erittäin hyviä, musiikillisesti käyttökelpoisia juttuja. Onko muu jengi tutustunut jo aiheeseen?

 
Odotinkin milloin tästä tulee juttuu.. No opin tuosta ainaki sen että kitaraa ei pidä istualtaan soitettaessa kääntää liikaa että niiku näkee mitä soittaa
 
hapan
26.01.2008 10:29:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tais olla tuolla Yleisellä osastolla siitä juttua aiemmin. Mutta..
 
Onhan se hyvä sivusto. Porukka ei tosin ole vielä oikein sitä foorumia sieltä löytänyt, mutta eipä se haittaa, hetkenhän se on ollut vasta käynnissä. Pitää joskus ostaa sitä aikaa, jos vaikka oppis jotain.
 
Apricot
26.01.2008 15:18:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko muu jengi tutustunut jo aiheeseen?
 
On tutustuttu. Idea on hyvä, ja odotankin mielenkiinnolla mihin suuntaan materiaali kehittyy. Palvelun alkutaipaleen perusteella ei pitäisi esittää liikaa kritiikkiä, mutta osa hevikitaramateriaaleista ei paljoakaan sisältänyt pedagogista annettavaa. Verkkopalvelun kapasiteetti on kuitenkin käytännössä rajaton, joten materiaali varmasti tulee kehittymään sellaiseksi että jokaiselle löytyy kaikkea joka makuun.
 
"I got the Pieksämäki railway station blues."
mskomu
26.01.2008 16:50:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vasta aloittaneena kitaristina olen ainakin saanut paljon irti tuolta sivustolta. Kannattaa ehdottomasti ainakin kokeilla, jos kiinnostaa muukin kuin yksittäisten biisien opettelemin tabien avulla.
 
pes
26.01.2008 18:23:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rahastuksen maku. Hoitakaa eka ne 100 ilmaista likkiä ja sit sitä rahaa tienaamaan, eiks jeah, ja noi tabit ja nuotit kuntoon. Noi ei ainakaan mulle antaneet mitään. Toi kotistudio homma kiinnostais, mutta ei miten saan e duurin...
 
Maksakaa mulle 20e siitä että viitsin edes kommentoida tätä prkl...
 
aikavaikea
26.01.2008 18:33:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En haulla ainakaan löytänyt mitään.
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=26&t=155875&co=60
 
What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument!
John Titor
26.01.2008 21:00:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=26&t=155875&co=60
 
Ei mutta tältä kitarapalstalta.
Nuottiaiheesta on ensi käden tietoa, niitä tulee ens viikolla lisää, esmes Wäinölän ja Granfeltin pätkiin.
 
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Stone
18.03.2008 17:34:09 (muokattu 18.03.2008 22:00:00)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minäkin kävin vilkaisemassa tuota paikkaa sieltä "tutustu ilmaiseksi" osiosta ja minun mielestäni se näytti kiinnostavalta sekä ammattitaidolla tehdyltä paketilta. Jäi sellainen välitön fiilis, että siellä oikeasti halutaan näyttää/opettaa kädestä pitäen jämäkällä otteella. Netti on pullollaan opetusta ja yleensä englanniksi, jota minä kuitenkin vain suuntaa antavasti tajuan ja toisinaan "meininki" on vähän koomista...hyvääkin tosin löytyy, jos hallitsee kielen.
Eritoten kiinnostaisi tuo soolosoitto materiaali, kun en ole oikein koskaan opetellut sitä (n. 20 v. tullut soiteltua), jos nyt kerrankin käyttäisi vähän energiaa, jotta edes tajuaisi mistä siinä on loppujen lopuksi kyse. Mitenkähän paljon se painottuu hevi/tilutus muottiin, kun itse henk'kohtaisesti olen enempi bluesmaisen lähestymistavan kannalla. Toisaalta eihän siitäkään opista sinänsä haittaa ole, mikäli sen pystyy omaksumaan. Eikös ne samat mollipentatoniset että blues-skaalat kuulu myös tiluhevissäkin.
Sitten tietysti tuo maksupolitiikka. Minkähintaista se on, mikäli ottaisi esim. 2-3 kk soitto-opetusta? Vielä ei pysty ottamaan sitä 6kk pakettia, olikos se 99 e?
Tällä hetkellä opiskelen noita teoria juttuja lähinnä guitarfan lehden välityksellä ja eihän sekään huono tapa ole, kun saa kaupan päälle asiallisen kitaralehden cd:n kera.
 
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
Kampela77
18.03.2008 19:10:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisihan tuolta huvikseen opetusta tilatakin, jos vain onnistuisi rekisteröityminen. Rekisteröitymisen aktivointiviestiä vain ei näy. Kaipa siellä on jotain vituillaan. Odotellaan.
 
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Stone
19.03.2008 11:48:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisihan tuolta huvikseen opetusta tilatakin, jos vain onnistuisi rekisteröityminen. Rekisteröitymisen aktivointiviestiä vain ei näy. Kaipa siellä on jotain vituillaan. Odotellaan.
 
Mikähän siinä oikein maksaa?
Itselläni se onnistui eilen ihan hyvin.
 
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
Kampela77
19.03.2008 12:03:09 (muokattu 19.03.2008 12:03:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikähän siinä oikein maksaa?
Itselläni se onnistui eilen ihan hyvin.

 
Tuli se viesti eilen mullekin. Kesti vain pari tuntia.
 
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
calf
19.03.2008 13:29:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kauankohan tollane lahjakortti on voimassa? Guitar Fanin mukana tuli.
 
There are no wrong notes
Kasperi Tervonen
19.03.2008 23:12:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisihan tuolta huvikseen opetusta tilatakin, jos vain onnistuisi rekisteröityminen.
 
Luin jostain syystä ensin, että "voishan tuolta huvikseen jotain tilutusta opetellakin, jos vain onnistuisi rekisteröityminen." hoho.
 
"the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde
Nuages
20.03.2008 16:13:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viimeksi kun kävin jouluna siellä kattelemassa niin kovinpa näytti olevan aloittelijapainotteista meininkiä. Pidemmälle ehtineille ei hirveästi tainnut sopivaa matskua olla. Mikä lie tilanne nykyään..
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
JohnJ
01.04.2008 17:33:41 (muokattu 01.04.2008 17:34:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toimiiko muilla videot nyt? Mulla ei näy yksikään video eikä opetusmateriaalit, ei oo näkyny yli tuntiin. Selain ja kone buutattu ja cachet tyhjennetty vaikka kuinka monta kertaa. Vittu.
 
No, jos huomenna vielä takkuilee niin pitää ottaa jonnekin yhteyttä...
 
EDIT: jaaha, nyt tietenkin alko taas toimimaan just kun pääs avautumasta.
 
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
Kim_Johannes
01.04.2008 22:26:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikuttaa loistavalta paikalta, pitänee harkita tuonne menemistä oikein kunnolla, demovideot oli mahtavia!
 
Rocco_Longfella
17.04.2008 17:10:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilasin yhden vuorokauden. Suhteellisen kallista kun vertaa pidemmän ajan varauksiin, mutta pitäähän sitä koittaa ensin.
 
Muuten hyvä, mutta videot puskuroi puolen minuutin välein. Juuri kun alkaa pääsemään grooveen ni jökkää tai sitten jää opettajan selityksistä osa pois.
Muutenkin sivu tuntuu olevan maissa säännöllisesti.
 
Kun saavat toimimaan sulavammin, otan pidemmän tilauksen.
 
Ja takaisin reenaamaan.
 
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
John Titor
17.04.2008 22:38:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilasin yhden vuorokauden. Suhteellisen kallista kun vertaa pidemmän ajan varauksiin, mutta pitäähän sitä koittaa ensin.
 
Muuten hyvä, mutta videot puskuroi puolen minuutin välein. Juuri kun alkaa pääsemään grooveen ni jökkää tai sitten jää opettajan selityksistä osa pois.
Muutenkin sivu tuntuu olevan maissa säännöllisesti.
 
Kun saavat toimimaan sulavammin, otan pidemmän tilauksen.
 
Ja takaisin reenaamaan.

 
Eipä ole ongelmia.
 
Välillä puskuri menee täyteen kun tsiigaa monta pätkää, siitä pääsee eroon sillä että painaa F5-nappia tai selaimen päivitysikonia. Kyllä toimii.
 
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Joees
18.04.2008 01:07:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä ole ongelmia.
 
Välillä puskuri menee täyteen kun tsiigaa monta pätkää, siitä pääsee eroon sillä että painaa F5-nappia tai selaimen päivitysikonia. Kyllä toimii.

 
Mä tänään tsekkasin noita esittelyjä opettajista. Nekin puskuroi välillä ihan tarpeeksi.
Noissa videoissa vois olla samanlainen systeemi kuin vaikka youtubessa, että sen voi heti laittaa pauselle ja se siinä odotellessa lataa sitä videota. Sit kun se on tarpeeks ladannut niin voi tsekata rauhassa ilman pätkimisiä. Sekä kelata eestaas.
 
Toki enhän mä sitten tiedä miten ne opetusvideot on toteutettu...
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «