pardy 13.03.2008 20:01:15 | |
---|
Jeespoks. Novak löytyy, kun omistan ton seiskatuumasen, mutta BNS-instrumentaalia en ole koskaan kuullutkaan. Tuo on ROABP:ssa ollut ekstramatskuissa jonkin aikaa. Joku vanha demojuttu se on. Ihan hauska muttei todellakaan mitään niin hienoa että varta vasten kannattaa lähteä sen takia tilaamaan. Vaikka kyllä itsekin tässä tuon LBS:n tilan joka tapauksessa... |
Ali 13.03.2008 20:04:07 | |
---|
Mua se vaan ärsyttää niin paljon että järki pois. Itse diggailen helvetisti. :) "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
bedlam 13.03.2008 20:54:16 | |
---|
Määkin kyllä tykkään siitä pulputuksesta. Esim. nimibiisissä toimii just hyvällä tavalla sellaisena sitovana liimanauhana erilaisten osioiden alla. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Lionslicer 15.03.2008 22:19:40 | |
---|
Ostinpa tänään Fear Of a Blank Planetin. Wilsonin Meshuggah-diggailun kyllä kuulee, varsinkin Anesthetizella. Anesthetize on muutenkin järjettömän hieno kokonaisuus. Aluksi olin aika skeptinen biisin pituuden suhteen, mutta pysyy kyllä älyttömän hienosti kasassa,vaikka onkin jaettu kolmeen osaan. We're fools to make war on our brothers in arms. |
Gumar 25.03.2008 12:14:47 | |
---|
Hassu juttu muuten, istelleni kolahtaa PT:n sanotaanko uusimmat viisi levyä ihan helvetin lujaa, mutta sitä aikaisemmpaa matskua en jotenkin yksinkertaisesti jaksa kuunnella. Onhan ne pakolliset biisit kuten rasioactive toy ja nine cats jne. kuunneltu monesti, ja ihan mallikkaita ovat, mutta silti kalpenevat mielestäni hieman uusimpiin levyihin verrattuna. Vika lienee kyllä minussa, mutta onpahan vain tullut huomattua. 'Me olemme nuorison ylevää kermaa' |
Gumar 25.03.2008 12:14:49 (muokattu 25.03.2008 12:15:24) | |
---|
Hassu juttu muuten, istelleni kolahtaa PT:n sanotaanko uusimmat viisi levyä ihan helvetin lujaa, mutta sitä aikaisemmpaa matskua en jotenkin yksinkertaisesti jaksa kuunnella. Onhan ne pakolliset biisit kuten rasioactive toy ja nine cats jne. kuunneltu monesti, ja ihan mallikkaita ovat, mutta silti kalpenevat mielestäni hieman uusimpiin levyihin verrattuna. Vika lienee kyllä minussa, mutta onpahan vain tullut huomattua. 'Me olemme nuorison ylevää kermaa' |
AZa 25.03.2008 13:39:45 | |
---|
Hassu juttu muuten, istelleni kolahtaa PT:n sanotaanko uusimmat viisi levyä ihan helvetin lujaa, mutta sitä aikaisemmpaa matskua en jotenkin yksinkertaisesti jaksa kuunnella. Onhan ne pakolliset biisit kuten rasioactive toy ja nine cats jne. kuunneltu monesti, ja ihan mallikkaita ovat, mutta silti kalpenevat mielestäni hieman uusimpiin levyihin verrattuna. Vika lienee kyllä minussa, mutta onpahan vain tullut huomattua. No onhan ne nyt kovasti erilaista alkuaikojen matskua, eikä ihme jos ei kaikkiin uppoa. Täytyy itsekkin tunnustaa että Lightbulbista eteenpäin ovat mielestäni parhaita levyjä, mutta onhan siellä alkupäässä muitakin hyviä biisejä noiden lisäksi, esim. Dark Matter tai Stars Die |
jigsore 25.03.2008 14:02:12 | |
---|
Kyllähän ne vanhatkin levyt on hyviä, tosin mulle riittäis melkeinpä vaan Stars Die -kokoelma mikä on aika passeli kattaus vuosilta 91-97. Varsinkin Signifyltä, mikä on mun least favorite PT-albumi, on mukana kaikki olennainen. Stupid Dream ja Lightbulb sun painivat kyllä ihan omassa sarjassaan, varsin täydellisiä levyjä. Ite pääsin onnekkaasti nauttimaan aidosta Lightbulbista kesällä 2003, jolloin sitä vielä jonkin verran näkyi kaupoissa. Stupid Dreamin uusintaversion ostin taannoin ja pettyä sai hieman kun alkuperäinen kansitaide loisti poissaolollaan :| Mitenhän lienee Lightbulb Sunin laita? nuudelit kattilaan, kiehumaan ja känni päälle |
Akiman 26.03.2008 20:57:26 | |
---|
Onhan The Sky Moves Sideways toki Porcupine Treen paras albumi. Edelleen. :: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: KIUAS, ALGHAZANTH, KYPCK, DREAM THEATER ja MYGRAIN :: |
doppelgänger 26.03.2008 21:00:11 | |
---|
Onhan The Sky Moves Sideways toki Porcupine Treen paras albumi. Edelleen. Kehtaatko tehä siitä arvostelun? |
Ali 27.03.2008 16:35:07 | |
---|
Itse pidän sekä uudemmasta että vanhemmasta kamasta, mutta sellaiset 60:50 taitaa kallistua tuon vanhemman matskun puolelle. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Ali 27.03.2008 16:36:44 | |
---|
Stupid Dreamin uusintaversion ostin taannoin ja pettyä sai hieman kun alkuperäinen kansitaide loisti poissaolollaan :| Mitenhän lienee Lightbulb Sunin laita? Stupid Dreamin kansitaide meni uusiksi, sillä bändi ei oikein ikinä pitänyt alkuperäisestä kansitaiteesta. LBS:n kansitaide pysyy pääpiirteittäin samana. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
möyssy 30.03.2008 05:45:38 | |
---|
Wou, luulin jo ''tuntevani'' fear of a blank planetin, mutta jotenkin tuntuu, että alkaa vasta nyt aukemaan oikein kunnolla. Hienoa. Christ is coming, and so am I. |
Von Härskiburg 30.03.2008 13:53:03 | |
---|
Wou, luulin jo ''tuntevani'' fear of a blank planetin, mutta jotenkin tuntuu, että alkaa vasta nyt aukemaan oikein kunnolla. Hienoa. Mulla vähän sama juttu. Aluksi vaikutti jotenkin löysältä vedolta erinomaisen Deadwingin jälkeen, ja levy jäi ikään kuin pimentoon. Nyt vasta lähiaikoina on alkanut potkia. Erityisesti Anesthetize on ihan neroutta. Tosin itse rankkaan FOABP:in sine Porcupine Treen levyjen "huonompaan" päähän. Hyväksi levyksihän se paljastui, mutta on ne parempiakin tehneet. |
Omistan kolme uusinta levyä ja ne rankkaisin ehkä tähän järjestykseen: 1. Fear of a Blank Planet 2. In Absentia 3. Deadwing Vaikka Sleep Together on ihan paska biisi. Onkohan tämä toinen samanlainen viesti minulta tähän ketjuun? |
Ali 07.04.2008 22:34:05 (muokattu 07.04.2008 22:34:30) | |
---|
Jau. No-manin uusinta saa jo ennakko-tilattua Burning Shedistä. Myspace-sample lupailee hyvää. Ja tosiaan Lightbulbsunin uusintajulkaisukin jo kolkuttelee ovelle. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Ali 09.04.2008 10:08:55 | |
---|
Jau! virhebalaablaaThe following items have been sent: 1 x porcupine tree - lightbulb sun (remaster) (cd+dvda+bonus cd) "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
SuvantoJ- 10.04.2008 16:09:43 | |
---|
Uujea, kolme kappaletta Lightbulb Sunia bonus-cd:illä höystettynä saapui. Pitääkin pistää heti kuunteluun. M.A.C.H.O. # 3 - "En ole ämätööri" |
Ali 10.04.2008 21:27:03 (muokattu 10.04.2008 21:27:20) | |
---|
Uujea, kolme kappaletta Lightbulb Sunia bonus-cd:illä höystettynä saapui. Pitääkin pistää heti kuunteluun. Samoin, mutta ihan yksi kappale riitti mulle. Hyvältä kuulosti DVD-A, mitä nyt pari biisiä ennätin kuunnella. Jospa tuota huomenna sitte ennättäisi koko levyn kuunnella. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
möyssy 11.04.2008 12:59:24 | |
---|
Oon tässä tuuminut jo jonkin aikaa, että minkälaisilla vehkeillä esimerkiksi noi Deadwing- levyn kappaleiden monet introt on tehty? Esim. Glass Arm Shattering, Deadwing, arriving somewhere but not here ja the start of something beautiful. Menee yöunet miettiessä :( Christ is coming, and so am I. |