Jytäurpo 31.03.2008 22:52:09 | |
---|
Onhan niitä vissiin jo käytettykin ilman seuraamuksia... Joo, Urpo tai kuka tahansa, polkaskaa vaan uutta skabaa pyörimään. Selailin omia arkistoja, ei oo mullakaan oikein sopivaa ton edellisen jatkoksi, aikas samantyylistä vaan. Ok, laitan skaban käyntiin. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley |
Funkyshiva 31.03.2008 22:58:08 | |
---|
Ok,ja ja mulla on sit jatkossa,jos joku pallinaama tarvii taustaa,n. 10 erilaista pluussista countryyn taustaa jotka on aika hyvin duunattuja. Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more" |
Ok,ja ja mulla on sit jatkossa,jos joku pallinaama tarvii taustaa,n. 10 erilaista pluussista countryyn taustaa jotka on aika hyvin duunattuja. Ok, kisa käynnissä, olkaa hyvä. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley |
Forest 31.03.2008 23:48:07 | |
---|
Ok, kisa käynnissä, olkaa hyvä. No sithä myä aletaa soittelee :) "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
Funkyshiva 01.04.2008 00:07:12 | |
---|
Ei prkl...ex-gimmafrendin mbnetin kotisivutilat joita käytin laukkautettiin,tilaus lopetettu.Kaikki kuvat ja musa katos netistä kertarykäyksellä. Nyt pitäis keksiä sitten uutta kotisivutilaa,ja oppia käyttämään sitä ennenkun skaban osallistumisaika umpeutuu. =/ Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more" |
Urmas Potkuri 01.04.2008 00:29:23 | |
---|
Ei prkl...ex-gimmafrendin mbnetin kotisivutilat joita käytin laukkautettiin,tilaus lopetettu.Kaikki kuvat ja musa katos netistä kertarykäyksellä. Nyt pitäis keksiä sitten uutta kotisivutilaa,ja oppia käyttämään sitä ennenkun skaban osallistumisaika umpeutuu. =/ Jos tekee tiukkaa, niin voit lähettää fileen vaikka mulle. Laitan pikaviestinä sähköpostiosoitteen. Laitan sen sitten sun nimissä skabaan mukaan. Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |
Jytäurpo 03.04.2008 23:00:24 (muokattu 03.04.2008 23:22:02) | |
---|
Muistinpa juuri että olen lauantaina klo 21 vahvasti viihteellä, joten MadMatt tai joku muu voi silloin käynnistää äänestyksen. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley |
rheinone 03.04.2008 23:29:02 | |
---|
Muistinpa juuri että olen lauantaihin klo 21 asti vahvasti viihteellä, joten MadMatt tai joku muu voi vapaasti vetää mun puolesta pienet blyyssit tähän skabaan. No joo ihan ilman muuta, varsinkaan jossei meikäläisestä ei kuulu mitään (=perhe-elämä velvoittaa) siihen mennessä. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Jytäurpo 03.04.2008 23:43:08 | |
---|
No niin ja rheinonenkin skabaan mukaan vaan. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley |
blaekie 04.04.2008 00:06:08 | |
---|
Muistinpa juuri että olen lauantaihin klo 21 asti vahvasti viihteellä, joten MadMatt tai joku muu voi vapaasti vetää mun puolesta pienet blyyssit tähän skabaan. Hohohoo 8) hehee Nii onkii ... |
willie 04.04.2008 20:51:14 | |
---|
No niin ja rheinonenkin skabaan mukaan vaan. Juu, ehdottomasti rheinone mukaan skabaan ! Bassoa vuodesta 1972. |
MadMatt 04.04.2008 21:07:21 | |
---|
Muistinpa juuri että olen lauantaihin klo 21 asti vahvasti viihteellä, joten MadMatt tai joku muu voi vapaasti vetää mun puolesta pienet blyyssit tähän skabaan. Joku vois vetäistä miunkin puolesta pienet korvaavat plyyssit. Työelämä imi tällä viikolla kaikki mehut joten nyt joudun korvaamaan nestetasapainoa. Nothin' but the blues |
Forest 04.04.2008 21:18:38 | |
---|
Joku vois vetäistä miunkin puolesta pienet korvaavat plyyssit. Työelämä imi tällä viikolla kaikki mehut joten nyt joudun korvaamaan nestetasapainoa. Vetäse aamusella...suu täynnä kissanpaskaa ja santapaperia...I Woke Up This Morning :D "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
Lemmu 05.04.2008 01:44:42 | |
---|
Ei oo häpee olla nopee!!(Oliskin) |
blues guitar 05.04.2008 11:54:22 | |
---|
... Vika otto... Mun serkun Harrikka (panhead) lähtee kuulemma aina vasta viimeisellä (polkaisulla) käyntiin. ;-) ....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
Illu 05.04.2008 13:35:12 | |
---|
... Vika otto... Eka otto. Min vika otto ol ihampaska, pit laittaa eka... ;) |
Illu 05.04.2008 13:36:23 | |
---|
Mun serkun Harrikka (panhead) lähtee kuulemma aina vasta viimeisellä (polkaisulla) käyntiin. ;-) Mut tavallaanhan sekin on eka polkasu. Siis eka jolla se lähtee käyntiin... |
Tuomo_ 05.04.2008 14:16:15 | |
---|
Joo, minultahan ei tule muita kuin vikaisia ottoja, toisaalta sen nimissä voi aina laittaa uuden. Sehän on silloin aina se "vika otto". Musiikissa blues on kaikki! |
J.Hollström 05.04.2008 14:32:14 | |
---|
Minunkin otossa oli joku vika, mutta pistin silti. Point-to-point ripuliranne |
Illu 05.04.2008 14:40:22 | |
---|
Joo, minultahan ei tule muita kuin vikaisia ottoja, toisaalta sen nimissä voi aina laittaa uuden. Sehän on silloin aina se "vika otto". Tai pano. röllllölöö |