Aihe: E-kielen epävireisyys
1
Junkers
05.02.2004 12:28:46
Tossa stratossa ilmennyt semmone ongelma että kun bendaa vaikka h kieltä niin se ylä-e menee lähes aina ylävireeseen. Sinänsä huvittavaa että tuollaista ei esiintynyt ennenkuin tuossa hiljan vaihdoin kielet. Muuten pysyy ihan ok vireessä kyllä. Mahtaneeko tuo tollainen metallinen systeemi tuossa lavassa joka ohjaa h -ja e-kieliä alemmas vaikuttaa asiaan kun se vetän nuo kielet lähestulkoon kiinni tuohon puuhun eli on melko matala.
junkers is going to break off and attack a base where they think general vasilyevsky has his headquarters
Vemmy
05.02.2004 12:45:18
Kyllä se "string tree" voi vaikuttaa asiaan. Jos se tosiaan on ihan lavassa kiinni, on seurauksena se että e- ja h-kielien kulma satulan yli tultaessa on varsin jyrkkä. Tämä taas voi johtaa siihen, että e-kieli ei liu'u kunnolla satulan urassa, vaan vain esimerkiksi toiseen suuntaan. Tähän ovat monet tarjonneet ratkaisuksi esim. lyijykynän lyijyn raaputtamista satulan uraan. Tietysti sitä ohjuria voi myös hiukan nostaa, mikäli ruuvin jengat antavat myöten ja ruuvi pysyy lavassa kiinni, jolloin kulma loivenee.
Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja.
Junkers
05.02.2004 12:50:43
Mä oon tota lyijykynää vähä kokeillu mut ei se ihan tätä kokonaa ratkassu..onko mahdollista et se jökkää siinä "string treen" kohalla?
Sit semmonenki minkä tos huomasin et tuo talla nousee jonkun verran kun kieliä bendaa. Siel on nyt 3 jousta. Pitäskö laittaa useempi? Ja meneekö tuo kammen käyttö hankalaksi jos siä on enempi tavaraa pitämässä tallaa paikoillaa?
junkers is going to break off and attack a base where they think general vasilyevsky has his headquarters
Ocku
05.02.2004 14:01:40
kun bendaa vaikka h kieltä niin se ylä-e menee lähes aina ylävireeseen.

Mitä? Ootko aivan varma että se e-kieli ei mee alavireeseen?
Junkers
05.02.2004 15:09:12
Mitä? Ootko aivan varma että se e-kieli ei mee alavireeseen?

No kyll mä aika varma olen ku sitä saa virittää alaspäin aina välillä :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)