Aihe: buckethead?
1 2
saturnzreturn
01.02.2004 13:48:24
kukamiksikoskamistä..bucketheadin oon nähny monissa eri yhteyksissä ja nyt joutu ihmetteleen vielä enemmän kun bucketheadin oma video/biisi ballad of the buckethead tuli televisiosta, ja les claypool lauloi ja soitti bassoa siinä..kuka tämä on?

ei tämä nyt kyllä edes kuulu varmaan tänne mutta..
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
ICE
01.02.2004 15:10:18
Buckethead on aika persoonallinen kitaristi.
- Kitaranrunkkaus on henkiselle terveydelle vaarallista. Ei suositella heikkohermoisille eikä huumorintajuttomille. -
Bantuteurastaja
01.02.2004 16:01:38
Aika turha lähinnä.

Hauska kyllä taannoin Gilbertin sivuilla se Buckethead-kohkaus.
kid ego
02.02.2004 22:01:57
Aika turha lähinnä.

Hauska kyllä taannoin Gilbertin sivuilla se Buckethead-kohkaus.

Hoho.

Mahtoi Paulia kyrsiä kun kaikki luulivat sitä Bucketheadiksi.
Imuroi Tästä Niko-Boogie (14,7 Mt)
herb
03.02.2004 02:10:15
Brian Carroll -niminen heppu, joka on joskus päättänyt alkaa tiluttamaan ämpäri päässä. Mitähän tuosta nyt muuta sanoisi.
kid ego
03.02.2004 09:38:28
Brian Carroll -niminen heppu, joka on joskus päättänyt alkaa tiluttamaan ämpäri päässä. Mitähän tuosta nyt muuta sanoisi.

Heppu, joka on sanojensa mukaan kanojen kasvattama ja kotoisin Marsista.
Imuroi Tästä Niko-Boogie (14,7 Mt)
saturnzreturn
03.02.2004 09:57:33
?? onko tehnyt mitään levyjulkaisuja, ja jos on niin sooloartistina vai eri artistien/bändien kanssa..
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
Dunga
03.02.2004 10:01:02
Jätkä on pahin! Pahin munamies!
zapster
03.02.2004 13:23:26
Mind Reaper
05.02.2004 13:26:05
Les Claypool soittaa Primuksessa....vai oliko tuo edes vastaus kysymykseesi?
Mitään muuta ei tartte teherä kuin kuolla eikä sitäkään jos ei JAKSA!
Bilharzia
05.02.2004 13:31:38
Les Claypool SOITTI Primuksessa..

Nythän miehellä on monta rautaa tulessa ja vanha bändi on telakalla. Buckethead yhdessä kitaristina luulisin
www.LifeofDebauchery.Com
Leper
05.02.2004 20:17:21 (muokattu 05.02.2004 20:17:35)
Buckethead soittaa nykyään Guns N' Rosesissa,ainakin tietojeni mukaan
mr.bungle
05.02.2004 21:26:41

kukamiksikoskamistä..bucketheadin oon nähny monissa eri yhteyksissä ja nyt joutu ihmetteleen vielä enemmän kun bucketheadin oma video/biisi ballad of the buckethead tuli televisiosta, ja les claypool lauloi ja soitti bassoa siinä..kuka tämä on?

ei tämä nyt kyllä edes kuulu varmaan tänne mutta..

Kannattaa tutustua Praxiksen levyyn Transmutation. Buckethead on mun mielestä parhaimmillaan juuri tässä nimenomaisessa Bill Laswellin projektin levyssä. Levyn muita soittajia on mm. Bootsy Collins, Bernie Worrell ja Brain (eräs primuksen rumpaleista).

Aivan mahtava psykedeelifunkrockambientjazzavantgardehäröilyindustrialelämys.
herb
06.02.2004 01:06:39 (muokattu 06.02.2004 01:10:07)
Les Claypool SOITTI Primuksessa..Nythän miehellä on monta rautaa tulessa ja vanha bändi on telakalla.

Primus julkaisi viimevuoden lokakuussa uuden EP:n, ja lähtee kohta kiertueelle.

Buckethead yhdessä kitaristina luulisin

Joo, livekokoonpanossa Colonel Claypool's Bucket of Bernie Brains oli ainakin ämpäripää kitarassa. Livelevy on tältä miehistöltä tulossa.

Lisäys:

Kannattaa tutustua Praxiksen levyyn Transmutation. Buckethead on mun mielestä parhaimmillaan juuri tässä nimenomaisessa Bill Laswellin projektin levyssä. Levyn muita soittajia on mm. Bootsy Collins, Bernie Worrell ja Brain (eräs primuksen rumpaleista).

Hyvä levy. Ja edellämainitussa CCBoBB-projektissa on siis Claypoolin ja Bucketheadin lisäksi juuri Worrell ja Brain.
viltsu-79
10.02.2004 17:25:56

Taidat olla aika vähän kuullut Bucketheadin tuotantoa.Kyl ainaki Colma on jotain ihan muuta, kuin tilutusta... ja Gannareissa se vetää Slashin soolot paljo paremmalla tatsilla Slash ite... ja parempi vibrato.
Antakaahan tytöt ja pojat sen metallin virrata, niin teillä ei ole mitään hätää!
Von Härskiburg
10.02.2004 18:57:56

Gannareissa se vetää Slashin soolot paljo paremmalla tatsilla Slash ite...

Näinkö on? Ainakin sen perusteella mitä olen joutunut (ei kovinkaan paljon) kuulemaan, Buckethead on raiskannu Släässin soolot lähes kuolemanrangaistuksen arvoisesti. Lisäksi heebo näyttää tyhmältä. Toisaalta, mitäpäs minä koskaan mistään mitään tietäisin?
"Vähän ois siistii olla lesbo! Sais nussii naisia!" -Rumpalimme
viltsu-79
10.02.2004 20:48:03
Näinkö on? Ainakin sen perusteella mitä olen joutunut (ei kovinkaan paljon) kuulemaan, Buckethead on raiskannu Släässin soolot lähes kuolemanrangaistuksen arvoisesti. Lisäksi heebo näyttää tyhmältä. Toisaalta, mitäpäs minä koskaan mistään mitään tietäisin?

Kyl se on niitä välillä hyvinki soitellu...ku on ollu kai tarpeeks selvinpäin.Muistaakseni taannoinen Gannareitten suomeen tulematta jääminen johtui siitä että Buckethead oli huumekatkasussa.Korjatkaa, jos olen väärässä.Se on kai niin ruma, että irtoo paremmin ämpäri päässä...Silti kuuluu ehdottomasti idoliosastooni (sinne hannapakaristen ja janiwickholmien välimaastoon...).
Antakaahan tytöt ja pojat sen metallin virrata, niin teillä ei ole mitään hätää!
mie
10.02.2004 21:02:59

Buckethead on kummallisin rock-muusikko jonka olen nähnyt. Kaippa se soittaa ihan siedettävästi, mutta popcorn-ämpärin, sadetakin ja naamarin voisi jättää ensi keikalla kotiin. Miten se Axl on onnistunut löytämään GNR:ään niin omituista porukkaa?
Virhe! Turha tai liian huono kirjoitus! Ebrium
kid ego
11.02.2004 02:10:43
Mä en ole ikinä kuullut Bucketheadin soittoa, mutta olen lukenut hänen kirjoittamiaan kolumneja vanhoista Guitar Playereista. Soittotaidoista mulla ei siis ole hajuakaan, mutta BH on varmasti ainutlaatuinen kaveri!!
Haluan vaihtaa penikseni pienempään, hinnalla millä hyvänsä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)