Aihe: Oletko ottanut turpaasi vaatteiden takia?
1 2 3 4 523 24 25 26 2729 30 31 32 33
Henko
08.02.2008 19:45:10

Eikös uusnatsien tulisi kaiken järjen mukaan kuunnella ska:ta tai punkkia.

Tossa vielä varuiksi kuvaa Hellän hevikeikalta:
http://www.youtube.com/watch?v=g85juIY22ak
Tämä hissi menee vain alaspäin.
Kirjoitus virhe
11.02.2008 14:31:03
Tossa vielä varuiksi kuvaa Hellän hevikeikalta:
http://www.youtube.com/watch?v=g85juIY22ak

Lepposta meininkiä.
Juum
geeza
06.03.2008 12:24:36

En oo viä toistaseks turpiini saanut. Vittuilua tulee joskus.
Toisaalta mä näytän ainakin omasta mielestäni joskus mahdollisesti ehkä melko uhkaavanoloiselta, ja kadulla kävellessä mun mentaliteettini on tyyliin: Noi on kaikki mun vihollisia.

H0h0.
Pixie.
geeza
06.03.2008 13:26:17

Niin ja se on vittumaista kun ulkomaalaiset tuloo aukomaan päätä ja provoomaan notta tulis jotain syrjintäläppää.
Kännissä vielä heltiää just tollasta neekeröintiä aika pienellä provolla.
Pixie.
Dushead
26.03.2008 12:40:21

En ole koskaan saanut turpaan vaatteiden takia, ihmiset kattoo vaan aika pahasti mua tuolla kaupungilla.
Keep On Rocking!
Gandhi
26.03.2008 15:04:08
En ole koskaan saanut turpaan vaatteiden takia, ihmiset kattoo vaan aika pahasti mua tuolla kaupungilla.

Oot siis kussu ja paskonu housuusi samalla tavalla kuin tämänpäiväinen pulsu bussipysäkillä, vai?
Kirjoitus virhe
27.03.2008 14:06:03
Oot siis kussu ja paskonu housuusi samalla tavalla kuin tämänpäiväinen pulsu bussipysäkillä, vai?

Ai siksikö ne ihmiset kaitsevat minuakin.
Juum
Dushead
30.03.2008 15:28:31

No en todellakaan! O.o
Keep On Rocking!
Kirjoitus virhe
31.03.2008 11:24:23
Kyllä se on munsta aina tosimiehen merkki kun on kussu ja paskantanut housuunsa.
Juum
hullu_ukko
31.03.2008 17:33:14
Kyllä se on munsta aina tosimiehen merkki kun on kussu ja paskantanut housuunsa.

Toihan nyt on siis niin itsestäänselvyys. Ei kukaan ota sua vakavasti heviskenessä, jos et haise jatkuvasti kusen ja paskan risteytykselle.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
south_of_heaven
01.04.2008 01:03:38
Toihan nyt on siis niin itsestäänselvyys. Ei kukaan ota sua vakavasti heviskenessä, jos et haise jatkuvasti kusen ja paskan risteytykselle.

Tän takii siis keikoilla aina paska haisee!
Guitars are like assholes; Everybody has one.
S3k7u
01.04.2008 08:43:38 (muokattu 01.04.2008 09:19:33)

öö... En ole saanut vielä, mutta olen tässä äsken miettinyt että jos porukkaa on enemmän kuin 1 nii saa nähdä.. riippuu minkä ikäsiä.. jos saman ikäsiä hoppareita jotka ei osaa tapella nii sit tappelen takasi.. olis kerranki karatesta hyötyä... löis tai potkasis jokasta kerran kunnolla ja lähtis juoksee karkuu sitte.. mut jos sattuu just olee joku skini nii:D en tiiä:P
tuskin ne mitää...

E: ei oo muutaku huudeltu... tavallaan.. kävin tyttöystäväni koulussa ja sitte käytävällä ol just ysiluokkalaisia nii ne yritti öristä "päivää"-sanan iha vittuillakseen:D Mä kyl repesin, koska se kuulosti iha vihaselta gorillalta:D
foetor ex ore
01.04.2008 17:50:35
Oletko ottanut vaatteisiisi turpasi takia!
Roksennus
07.04.2008 17:44:28
Oletko ottanut vaatteisiisi turpasi takia!

Pari silkkikrakaa mennyt käyttökelvottomaksi kun turpa ei ole pysynyt kiinni lärvilaudan nauttimisen jälkeen.
"Time's never wasted when you're wasted all the time!"
Vic Rattlehead
15.04.2008 17:01:32
Niin siis en varsinaisesti ole turpaani ottanut fyysisesti tai edes ollut siinä uhassa, että saisin, mutta kyllä nälvimistä on opettajilta tullut pukeutumisen takia luoduista stereopytioista veikkaan. Esim. matikan opettajalla oli jonkinsortin rebelkuva musta ja uskonnon opettaja tais pitää mua ja mun kaveriani jonain saatanan pavojina, mutta ei mitään sen kauheampaa.

Sikäli ihan hupasaa kokea jotai tollasta, koska oon oikeesti ihan erilainen.
What do you mean I aint kind? Just not your kind...
brn2sk8
23.04.2008 15:18:51
Pienempänä otin aina turpaani äiteltä siks kun olin uinu jossain rapakossa ja vaatteet oli kurassa, nykysin se ei enää jaksa valittaa eikä niinkään lyödä :)))
Cry Baby and ask me WHY WHY
markkuliini
24.04.2008 13:57:44

pukeutumisen takia luoduista stereopytioista..

Kauhee nälkä tuli yhtäkkiä...
Tarjoilija! Pyttipannu, tuplana!
Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea.
Manaatti
24.04.2008 21:52:48
Niin siis en varsinaisesti ole turpaani ottanut fyysisesti tai edes ollut siinä uhassa, että saisin, mutta kyllä nälvimistä on opettajilta tullut pukeutumisen takia luoduista stereopytioista veikkaan. Esim. matikan opettajalla oli jonkinsortin rebelkuva musta ja uskonnon opettaja tais pitää mua ja mun kaveriani jonain saatanan pavojina, mutta ei mitään sen kauheampaa.

Sikäli ihan hupasaa kokea jotai tollasta, koska oon oikeesti ihan erilainen.

Äidinkielenopettaja sitten kippasi tunnilta pois satanistileiman takia, jonka se uskonnonopettaja oli opettajanhuoneessa sen päähän nitonut.
I consider myself a road man for the lords of karma.
Baraka
25.04.2008 10:07:58

Entäs hien haju?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)