omenamehu 27.10.2006 19:54:53 | |
---|
Harrastaako saran jätkät vieläkin niitä ihan älyttömän pitkiä vokaalinvenytyksiä? Joskus diggailin jotain jätkien vanhempaa levyä, ainut mikä mätti oli juuri se sanojen aivan järjetön venyttely.. :/ Keep on cock rocking! |
Cathi777 28.10.2006 10:45:50 | |
---|
Harrastaako saran jätkät vieläkin niitä ihan älyttömän pitkiä vokaalinvenytyksiä? Joskus diggailin jotain jätkien vanhempaa levyä, ainut mikä mätti oli juuri se sanojen aivan järjetön venyttely.. :/ On se vähentynyt, mikä on sinänsä harmillista, koska se juuri teki tuosta laulusta hyvällä tavalla todella persoonallista. Mutta on se edelleenkin omanlaistaan ja hyvä niin. Only pop music can break my heart... |
L.Ruoska 28.10.2006 19:26:41 | |
---|
Harrastaako saran jätkät vieläkin niitä ihan älyttömän pitkiä vokaalinvenytyksiä? Joskus diggailin jotain jätkien vanhempaa levyä, ainut mikä mätti oli juuri se sanojen aivan järjetön venyttely.. :/ Samaa kamaa, itseäni myös harmittaa se. Rocklaulussa koen että on kaks ääripäätä noin "tavallisen" laulun suhteen, Helmetin Page Hamiltonin jollain tavalla vielä lauluksi lueteltava murahtelu ja sitten tää Saran OOOOOOOOOOOO00000000000000oooooooooo-venytys. Tykkään sitä murinast paljon enemmä =D Oon kuunnellu kaikki niitten levyt paristi ja en jaksa useammin oikeen kuunnella kun väkivaltavaihde on vähän harvemmassa ja pääasiassa se on semmosta lilluntaa. Uuden levyn Momentum-biisi iski mutta eipä siinä sitten muuta mieleenjäävää oo. KEMOSABE
WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |
parinc. 29.10.2006 00:02:57 | |
---|
Oon kuunnellu kaikki niitten levyt paristi ja en jaksa useammin oikeen kuunnella kun väkivaltavaihde on vähän harvemmassa ja pääasiassa se on semmosta lilluntaa. Uuden levyn Momentum-biisi iski mutta eipä siinä sitten muuta mieleenjäävää oo. uuden levyn avausraidalla (sinä sanoit) on kyllä vokaaleista lillunta kaukana. Melkoista repimistä jopa. Bändi on meikäläisen korviin laajentanut just sopivasti ilmaisuaan, muutenkin kuin vokaalien osalta. |
Closure 31.10.2006 19:15:04 (muokattu 31.10.2006 19:15:51) | |
---|
Voicelta bongasin tuon Vielä muodostan varjoni ja innostuin kovastikin sen alun johdosta. Tuli mieleen liekki hyvällä solistilla :) Piti ihan ottaa levy kuunteluun enkä kyllä pettynyt. Pyyhit vuodet kasvoiltasi, vielä muodostan varjoni, ilman uskoanne näen, valkoinen ja momentum. Tuossa tän hetken parhaimmat. Sinä sanoit on vokaaliensa osalta jopa hieman apulantamainen. Sen verran mitä bongailin saran sivulta noita biisejä niin pitää tutustua tarkemmin! Loistoa. Ps. Jorma lausuu välillä vähän jännästi ja söshöttää ihan pikkasen. Ei haittaa. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
carlos 19.11.2006 12:16:47 | |
---|
ON kyllä tajuttoman kova levy tämä uusin! Saattueen jälkeen eivät odotukseni kovin korkealla olleet, mutta nyt kyllä pankki räjähti. Menohan on selvästi rockimpaa, ja konehairahdukset on unohdettu. Sinä sanoit ja vielä muodostan varjoni ovat kyllä parhaat biisit. Exoskeletal junction at the railroad delayed |
Brother Tohveli 19.11.2006 20:15:27 | |
---|
Yhen biisin oon kuullu,aika tylsältä ja sieluttomalta vaikutti. En muista nimeä,mutta ehkä Saralla on parempiakin biisejä. |
Closure 20.11.2006 00:06:43 | |
---|
Yhen biisin oon kuullu,aika tylsältä ja sieluttomalta vaikutti. En muista nimeä,mutta ehkä Saralla on parempiakin biisejä. Vielä muodostan varjoni? " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Brother Tohveli 20.11.2006 16:24:07 | |
---|
Vielä muodostan varjoni? Toi nimi kuulostaa tutulta. Onko kyseinen biisi ollut soitossa MTV:llä viime aikoina? Jos on,niin tuo on varmaan sitten se. |
carnation 26.12.2006 14:06:14 | |
---|
Tää uusin levy on kyllä ihan jotain muuta. Tuntuu ettei yhtään täytekappaletta mukana. Ehdottomasti paras saran levy tähän mennessä. Ei voi kun ihmetellä että mistä ne kaikki hienot melodiat on repästy. Oliko siellä hienoja melodioitakin? Minun korvaani tarttuivat ainoastaan Momentum ja Vielä muodostan varjoni, muuten oli melko tasaista ja harmaata massaa koko "He kutsuivat luokseen". Enemmän kaipailisin koukkuja sävellyksiin ja noin muutenkin, koska tällaisenaan tämä ei oikein sytytä. Turhauttavaa kuunnella, kun levystä ei juurikaan löydä mitään, mistä innostuisi täysillä. Täytyy sanoa, että vähän olen pettynyt, vaikken oikeastaan edes odottanut mitään. Tosin siinä mielessä odotin jotain, koska aika hyviä pisteitä tämä levy on monissa arvioissa kerännyt. Ei tämä uusi levy silti muuta suhtautumistani bändiin oikeastaan ollenkaan. Kromi ja Saattue ovat ihan kelpo tuotoksia, mutta jokin tästä Sarasta silti puuttuu. Ei jaksa oikein kuunnella enää. Pitihän tuo uusi kokopitkä kuitenkin tsekata, että mistä on kyse. Tässä Desibelin arvioissa on sanottu melko hyvin ne asiat, jotka minunkin mielestäni uudessa Sara-levyssä haittaavat: http://desibeli.net/arvostelu/2516 "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
welou 05.01.2007 00:50:09 | |
---|
Kyllähän kolahtaa heti kerralla kunnolla tää viimeisin Saran levy. Omilla listoilla Sara on kyllä tämän levyn myötä se kovin suomalainen yhtye, eikä tarvi ulkomaisten ryhmienkään rinnalla hävetä. Jokin kummallinen viehätys tässä levyssä vaan on, ja tuntuukin päätyvän tuonne levylautaselle aina uudelleen :) |
k1mm0 18.03.2007 23:44:45 | |
---|
Saraa par'aikaa TV2:lla. Jos missasitte niin ei hätää, keskiviikkona (21.3.) uusiksi. Aha, penis, esine paha! |
battery 19.03.2007 15:13:12 | |
---|
Missaus tuli telkkarikeikasta, noh onneksi on keskiviikko! Kyllä itse pidän tällä hetkellä tätä uusinta helvetin kovana lättynä ja saipi levykauppa äxästä about 9euroon, eipahå! Black or White |
Exhausted 19.03.2007 15:22:24 | |
---|
eäh, pitää käyttää jotain videoajastimia kun on keskiviikkona oma keikkakin... |
ville viaton 21.03.2007 09:22:38 | |
---|
Mä olin aikoinani tuomaroimassa yhtä pikkuista bändiskabaa, oliskohan ollut -97. Siellä oli semmoisia pikkupoikia soittamassa. Yksi bändeistä oli tietenkin Sara. Voittivat koko kilpailun, oli silloin jo niin valmis bändi. Jorma oli roudannut lavalle ständin jolla oli semmoinen n. 20 kilon levypaino, jota se yhdessä biisissä hakkasi täysiä lekalla kakkoselle ja neloselle. Mahtava meininki. Rock'n'roll is never die. |
Aleksi Gaiss 13.03.2008 09:27:27 | |
---|
Hei, uusi levy tulossa ja keikkaa. Huomenna ensimmäinen Tampereen Klubilla, ja kuullaan luultavasti paljon uutta materiaalia. Äänitys- ja miksauspalveluja tarjolla! |
DieGr 13.03.2008 12:15:06 | |
---|
Hei, uusi levy tulossa ja keikkaa. Huomenna ensimmäinen Tampereen Klubilla, ja kuullaan luultavasti paljon uutta materiaalia. Vithu kun tekis mieli tulla klubille tsiikailee, menee menot päällekkäi. Tarviiko aina vittuilla?... Me ollaan jo muutenki häviöllä. |
siellä näyttäisi olevan Saran MySpacessa lohkaisu nimeltään "Laine kerrallaan (maa oli tuolla jossain kun päivät muuttuivat vuosiksi)" tulevalta "Veden Äärelle" -levyltä. Toimii ainakin täällä. http://www.myspace.com/saranhuone |
Veepee 31.03.2008 12:24:55 | |
---|
Miltä uusi matsku kuulosti keikalla? K: Suden sukulaisia?
V: Supikoira, konootti ja pingo.
K: Kukan osat?
V: Verhiö, teriö, hetiö, emiö, kukio ja sikiö. |
dixi19 14.05.2008 09:32:08 (muokattu 14.05.2008 09:32:37) | |
---|
Uusi levy on kuultavissa kokonaan MySpacessa: http://www.myspace.com/saranhuone Todella hyvän kuuloista kamaa ja kyllähän tämä taas ihan Saralta kuulostaa, varsinkin Jorman laulumaneerit ovat jälleen todella tunnistettavia - niin hyvässä kuin pahassakin. Ehkä vieläkin enemmän koneita olisi voinut iskeä mukaan, mutta hyvä näinkin. Vaikea vielä sanoa, että onko kovempi levy kuin edellinen, mutta ainakin hyvin lähelle mennään. Tämän ketjun varmaan voisi siirtää jo Rock, Pop & Altsu -puolelle... anomus.com |