4-T 29.03.2008 19:48:48 | |
---|
Oisko kokemusta tuosta Lucillesta, onko tuon kalliimmalle hinnalle perusteita vai rahastetaanko vain nimellä. Mahonkikaula ja tuo mikin kytkentöjen monipuolisuus ois kyllä plussaa, mutta onkohan tuossa muuta hyvää verrattuna edullisempiin sheratoneen tai 335 dottiin. |
Illu 29.03.2008 22:30:58 | |
---|
No ohan siinä tietysti toi varitone-kytkin ja stereo ulostulo, mutta kaula taitaa kuitenkin olla vaahteraa tässäkin jos en väärin muista. |
4-T 29.03.2008 23:02:20 | |
---|
No ohan siinä tietysti toi varitone-kytkin ja stereo ulostulo, mutta kaula taitaa kuitenkin olla vaahteraa tässäkin jos en väärin muista. Thomanilta tavasin että mahonkia, tosin huonolla kielipäällä :) |
Illu 29.03.2008 23:28:53 (muokattu 29.03.2008 23:29:43) | |
---|
Thomanilta tavasin että mahonkia, tosin huonolla kielipäällä :) No kattos vaan, Epin sivuilla taas väitetään ihan toista. http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=15&CollectionID=1 Mutta ei noista välttämättä tiedä ennen kuin keppi on käsissä ja omin silmin tutkittu. Tilasin nimittäin Thomannilta mahonkikaulaisen Epin Supernovan aikoinaan ja vaahteraahan se kaula kuitenkin oli. No se oli kyllä muutenkin varsinainen viritelmä koko keppi muutenkin loppujen lopuksi. Soi kyllä ihan ookoosti, mutta viimeistylyä ei voinut kyllä hyväksyä mitenkään päin. Epin kommentti asiaan oli, että materiaalit saattavat hieman vaihdella markkina-alueittain. Pikaisesti olen kerran tuollaista Lucillea ES-335:sen korviketta etsiessäni hiplannut ja kyllähän se ihan nätti peli oli. Hinta ja puuttuvat f-aukot hieman karsivat mielenkiintoa ja lopulta päädyin Hagström Vikingiin. |
4-T 30.03.2008 22:20:35 | |
---|
No kattos vaan, Epin sivuilla taas väitetään ihan toista. http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=15&CollectionID=1 Pikaisesti olen kerran tuollaista Lucillea ES-335:sen korviketta etsiessäni hiplannut ja kyllähän se ihan nätti peli oli. Hinta ja puuttuvat f-aukot hieman karsivat mielenkiintoa ja lopulta päädyin Hagström Vikingiin. No niinpä näkyy olevan, täytynee uskoa valmistajan sivuja. Voi olla että itsekkin päädyn aukolliseen malliin. Tuolla hinnalla sais jo varsin kehutun Ibanezin as103:n. |
Illu 30.03.2008 22:57:16 | |
---|
Tuolla hinnalla sais jo varsin kehutun Ibanezin as103:n. Kannattaa käydä kokeilemassa, varsin näpsäkän oloinen peli. |
ahvenonkala 30.03.2008 23:09:04 | |
---|
lopulta päädyin Hagström Vikingiin. Olen etsimässä n. 500e budjetilla 335 kloonia. Kaulanprofiili on minulle hyvin tärkeä jos joskun ostopäätökseen asti pääsen. Tuossa Hagstrom artikkelissasi sanoit etta siina olis 60 slim-taper, nama gibson termit ei kerro oikein mitaan minulle. Itse pidan Fenderin V ja U profiileista. Voipi olla kapoinenkin kunhan olis vahan syvyytta. Ei siita nyt suuresti haittaa olisi jos se vahan lattanampi olisi mutta kunhan ei mitaan wizardia lahentele. - Alko - Tarvitset vain tekosyyn |
Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Joees 30.03.2008 23:13:51 | |
---|
Mie tykkään tästä: http://muusikoiden.net/dyn/users/38324.jpg Multa on tulossa tuon kaltainen kepakko myyntiin tässä piakkoin. Mulla on vain trapetsitalla tuon tomin sijasta. Ai mikä mainostus? Höpö höpö, kunhan vinkkasin etukäteen ;-D Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Illu 30.03.2008 23:31:48 | |
---|
Olen etsimässä n. 500e budjetilla 335 kloonia. Kaulanprofiili on minulle hyvin tärkeä jos joskun ostopäätökseen asti pääsen. Tuossa Hagstrom artikkelissasi sanoit etta siina olis 60 slim-taper, nama gibson termit ei kerro oikein mitaan minulle. Itse pidan Fenderin V ja U profiileista. Voipi olla kapoinenkin kunhan olis vahan syvyytta. Ei siita nyt suuresti haittaa olisi jos se vahan lattanampi olisi mutta kunhan ei mitaan wizardia lahentele. Melko ohuthan tuo Hagströmin kaula merkille tyypillisesti kyllä on, joten kannattaa kokeilla ensin jos mahdollista. Tuo BigPapan mainostama Tokai on kyllä katsastamisen arvoinen myös, hieman paksumpi kaulainen muistaakseni se. |
ahvenonkala 31.03.2008 14:12:39 | |
---|
Multa on tulossa tuon kaltainen kepakko myyntiin tässä piakkoin. Mulla on vain trapetsitalla tuon tomin sijasta. Ai mikä mainostus? Höpö höpö, kunhan vinkkasin etukäteen ;-D Mikä merkki/malli tuo sinun kapistus on? - Alko - Tarvitset vain tekosyyn |
ahvenonkala 31.03.2008 15:59:42 | |
---|
Mikä merkki/malli tuo sinun kapistus on? Sieltähän se löytyi kamantestausrinki- huoneesta vastaus omaan kysymykseen. Täällä vois löytyä ostaja sikälimikäli laitat joskus sen kitarasi myyntiin. - Alko - Tarvitset vain tekosyyn |