Jaakko Hyvärinen 29.03.2008 20:59:22 | |
---|
Caseja ei löydy mutta tehdään ... Kai väännät caset myös akryylista....Eikun hei. Sittenhän pitää olla caseillekkin caset.. Ihan kiva ja pienellä pienellä peniksellä. |
Kailis 29.03.2008 22:24:45 | |
---|
Caseja ei löydy mutta tehdään ... Vesivaneria, kulmalistaa ja -palat. Matki härskisti flightcase ideaa. |
Paas 29.03.2008 22:30:33 | |
---|
On ne akryyliset rungot kyllä makean näköiset, ainakin show-meininkiin. |
Klooni 29.03.2008 22:30:36 | |
---|
Vesivaneria, kulmalistaa ja -palat. Matki härskisti flightcase ideaa. Aika tarkalleen näin, tekee vaan mitat ja ostaa valmiiksi sahatut levyt ... ei ole iso homma pistää nippuun. |
Kailis 29.03.2008 22:53:02 | |
---|
Aika tarkalleen näin, tekee vaan mitat ja ostaa valmiiksi sahatut levyt ... ei ole iso homma pistää nippuun. My man! Virhe! Mielistelevä tai liian lipevä kirjoitus! |
Rockster 30.03.2008 10:30:56 | |
---|
On ne akryyliset rungot kyllä makean näköiset, ainakin show-meininkiin. Show tai ei, niin kylläpäs ovat helvetin hienon näköiset rungot. Kuvaa valmiista setistä odotan enemmän kuin kohtaa tulevaa puhallustyötä... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Mie olen ittekin vakavasti harkinnu akryylituplasetin hankkimista, vielä ko suht halvalla sais.. Mut pelkään sitä et kauanko pysyvät edustuskunnossa. Jaksa joka päivä niitä puunata ja syynätä. Puhumattakaan siitä, et kuinka helposti ne naarmuttuu. Itkuhan siinä tulis ko alkaa valoa vasten säröt näkyillä. Pitää harkita tarkkaan. Pirun näppärän näköset ois kyllä. Uuh. |
RstoU 30.03.2008 18:17:07 | |
---|
Mie olen ittekin vakavasti harkinnu akryylituplasetin hankkimista, vielä ko suht halvalla sais.. Mut pelkään sitä et kauanko pysyvät edustuskunnossa. Jaksa joka päivä niitä puunata ja syynätä. Puhumattakaan siitä, et kuinka helposti ne naarmuttuu. Itkuhan siinä tulis ko alkaa valoa vasten säröt näkyillä. Pitää harkita tarkkaan. Pirun näppärän näköset ois kyllä. Uuh. Itellä on nuo octot niin niissä näkyvät kyllä pienetkin virheet, joita tulee helposti. Nätisti käsittelee niin pysyy suhtkoht kuosissa mutta aina sitä sattuu vahinkoja. Varsinkin jos on enemmän pintaa. Mutta onhan se erittäin komea! Punainen saartaja saartaa kirkon, vie kellot, tuo valtavan pimpparaudan. |
sahkuifk 30.03.2008 20:21:11 | |
---|
|
Klooni 30.03.2008 20:43:57 | |
---|
Sun oli kait tarkotus soittaa noilla kunnes saat irti jotkut muut? Joko saa tehdä tarjouksia? :-) Settihän siis ei ole läheskään kasassa, loput osat saapunevat parin viikon sisään, esmes niitä "parempia" optimountteja odottelen vielä. Lisäksi ensi viikko on töissä taas aika tiukka (nimim. yli 12 tuntia / päivä pois kotoa) että hiljaista rumpuosastolla ... |
Hessu87 01.04.2008 11:36:01 | |
---|
Mitenkäs kauan kesti toimitusaika stdrumssilta? Oon itse miettinyt ihan perus vaahterasetin kasaamista stdrumssin osilla ja kellerin rungoilla.. Näyttää kyllä törkeen makeelta noi akryylisetit.. Millaset vanteet sulla tohon basariin tulee? -Juo tietoa janoosi- |
Klooni 02.04.2008 17:45:40 | |
---|
Mitenkäs kauan kesti toimitusaika stdrumssilta? Oon itse miettinyt ihan perus vaahterasetin kasaamista stdrumssin osilla ja kellerin rungoilla.. Näyttää kyllä törkeen makeelta noi akryylisetit.. Millaset vanteet sulla tohon basariin tulee? Akryylirungoissa on pitkä toimitusaika, 6-8 viikkoa tjsp, jos siellä on tavaraa varastossa niin sehän toki lähtee melkein samointein. Kaikki vanteet tulevat olemaan kromiset, mukaan lukien basarin. |
Klooni 02.04.2008 17:45:40 (muokattu 02.04.2008 18:54:05) | |
---|
Kattos, eka tupla ... |
uk. 03.04.2008 21:54:17 | |
---|
Tähän ketjuun vähän off-topic, mutta samaa linjaa mennään. Onko kukaan käynyt koesoittamassa Soundstoressa myytävää Kirchhoffin -akryylisettiä. Itse en ole vielä kerennyt, mutta pitäänee ottaa itseä niskasta kiinni ja käydä tesmaamassa sitä. Miltä testanneiden mielestä saundasi yms.? Kuten sanoin, en ole vielä käynyt testaamassa ks. settiä, mutta suosittelisitteko mahdollisesti ks. setin ostamista ilman koesoittoa? Näin mututuntumalta? |
Kailis 04.04.2008 06:43:50 | |
---|
Tähän ketjuun vähän off-topic, mutta samaa linjaa mennään. Onko kukaan käynyt koesoittamassa Soundstoressa myytävää Kirchhoffin -akryylisettiä. Itse en ole vielä kerennyt, mutta pitäänee ottaa itseä niskasta kiinni ja käydä tesmaamassa sitä. Miltä testanneiden mielestä saundasi yms.? Kuten sanoin, en ole vielä käynyt testaamassa ks. settiä, mutta suosittelisitteko mahdollisesti ks. setin ostamista ilman koesoittoa? Näin mututuntumalta? Kävin testaamassa pedaaleita ja setti oli se (en jaksa tavata). Ponneton ihmeellinen basari. Kokeilin muistaakseni Sonoria siinä rinnalla ja oli paljon parempi soundi. Luultavasti viritetty päin vittua. Ei kyllä myöskään tomisoundit vakuuttaneet. |
Rockster 04.04.2008 07:05:42 | |
---|
Kävin testaamassa pedaaleita ja setti oli se (en jaksa tavata). Ponneton ihmeellinen basari. Kokeilin muistaakseni Sonoria siinä rinnalla ja oli paljon parempi soundi. Luultavasti viritetty päin vittua. Ei kyllä myöskään tomisoundit vakuuttaneet. Itse kävin setin ponnistamassa setin ja sehän soi mielestäni yllättävän hyvin. En kylä testaamatta ostaisi, mutta todella mielenkiintoinen setti. Akryylisen setin ostoa kyllä harvoin voi soundilla perustella. Fiilis ja ulkonäkö siinä ratkaisee... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Informaatiokameli 04.04.2008 10:21:16 | |
---|
Fiilis ja ulkonäkö siinä ratkaisee... Näinpä. Itse olen vähän katseskellut noita Kirchhoffin rumpuja Thomannilta. Voisi jonkun moposetin sieltä tilata ihan mielenkiinnosta tuossa kesällä kun tulee vähän ylimääräistä pätäkkää. Harmi kun ei pääse kokeilemaan oikein missään noita mutta nättejähän ne on :P Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
uk. 04.04.2008 11:18:30 | |
---|
Itse kävin setin ponnistamassa setin ja sehän soi mielestäni yllättävän hyvin. En kylä testaamatta ostaisi, mutta todella mielenkiintoinen setti. Akryylisen setin ostoa kyllä harvoin voi soundilla perustella. Fiilis ja ulkonäkö siinä ratkaisee... Jep, fiilis ja ulkonäkö totta. Pitää käydä tesmaamassa. Varmasti hyvillä kalvovalinnoilla ja virityksillä saa oivat soundit irti(?) Ja makeehan toi olis setti olis stagella....:> |
Klooni 08.04.2008 18:52:17 | |
---|
|
Bacchus 08.04.2008 19:04:58 | |
---|
http://www.omaservo.net/rumpu/kynsi.jpg Ai vähän niin kuin nail vai? Vai sittenkin claw, niin kuin koura?;) Eehhee. Helvetin siistin näköiset pannut. Puhtaanapito voi olla aika hankalaa. Rasvaiset sormenjäljet ja ties mitkä tussunesteet jättää mukavat jäljet. Anti-Matter Manifesto |