Thet 29.03.2008 17:57:00 (muokattu 29.03.2008 17:58:12) | |
---|
Ei taida olla mitään :/ Pistän bändille mailia, että lopettaisivat soittamisen saman tien. Enhän mä nyt tuota tarkoittanu. Musta vaan tuntuu, että jokatoinen uusi bändi on tälläistä mörinähevanderia. |
Sam Hotman 29.03.2008 17:59:51 | |
---|
Kaverini tuntee tuon rumapalin. Hyödytön viesti tämäkin oli... "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir |
SSilver 29.03.2008 18:11:11 | |
---|
Enhän mä nyt tuota tarkoittanu. Musta vaan tuntuu, että jokatoinen uusi bändi on tälläistä mörinähevanderia. No joo. Toisaalta tämänkin bändin kohdalla kysyntä ja tarjonta on kohdannu sen verran, että debyyttialbumi nousi aika korkealle myyntilistoilla. Eihän sille mitään mahda, että Suomessa kuunnellaan aika yksinkertaista ja huonoakin heviä. Eikä Tracedawn IMO sitä kuppaisinta kuraa ole. Niin ja siihen sun ekaan postaukseen: tommoiset provot tuskin auttaa keskustelua yhtään, joten koin foorumipoliisin työn velvollisuudeksi. You always wanted to use your penis as a billiards cue.
RÖYTÖFEST!! http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=156924 |
DaKiller 29.03.2008 18:40:53 | |
---|
DaKiller, erittäin mielenkiintoista :) Mä tiesin, että sua kiinnostaa. Siis mä ARVASIN TÄN!! Nih, asiaan palatakseni... Hyvähän se on, että näitä uusia pändejä nousee Suomesta ja rokkaa itsensä lopulta koko maailman tietoisuuteen. Kurjaahan se olisi, jos kaikki olisi vain Himin ja Rasmuksen harteilla. Eh.. |
Thet 30.03.2008 00:57:13 | |
---|
Niin ja siihen sun ekaan postaukseen: tommoiset provot tuskin auttaa keskustelua yhtään, joten koin foorumipoliisin työn velvollisuudeksi. No mun mielestä ihan asiallinen kysymys. Mikä erottaa tän muista vastaavista bändeistä. No tietty hienoa, että nuoret sällit saanu noin paljon aikaseks, mutta mikä tän erotaa musiikillisesti tässä genressä.
|
Lego 30.03.2008 01:31:29 | |
---|
No mun mielestä ihan asiallinen kysymys. Mikä erottaa tän muista vastaavista bändeistä. No tietty hienoa, että nuoret sällit saanu noin paljon aikaseks, mutta mikä tän erotaa musiikillisesti tässä genressä. Jatkokysymys; mikä sen pitäisi erottaa tässä genressä? Pitäisikö jokaisen uudemman bändin keksiä pyörä uudestaan ja olla jotenkin niin vitun innovatiivinen? Eikö se riitä että soitetaan mistä digataan ja paskat nakataan sille että joku ville viisvee vaatii uudenlaista lähestymistapaa. |
Keppikeksi 30.03.2008 02:04:23 (muokattu 30.03.2008 02:09:38) | |
---|
Jatkokysymys; mikä sen pitäisi erottaa tässä genressä? Pitäisikö jokaisen uudemman bändin keksiä pyörä uudestaan ja olla jotenkin niin vitun innovatiivinen? Eikö se riitä että soitetaan mistä digataan ja paskat nakataan sille että joku ville viisvee vaatii uudenlaista lähestymistapaa. Asiaa, plussa herui. Haluaisinpa tietää mitä bändejä Thet mahtaa kuunnella ja sitten kuulla mikä tekee hänen diggaavistaan bändeistä niin erikoisia ja "vitun innovativiisia". Jos jokainen niistä on ns. keksinyt pyörän uudestaan niin otan tuon, että mikä erottaa tämän bändin tässä genressä kommentin tosissani. Ärsyttää tuo ihme rokkipoliisi homma, että kaikesta pitäisi muka löytyä jotain uutta. Paskat mikään bändi enää nykyään tekee mitään uutta ja ihmeellistä koska kaikki on aikalailla jo tehty. Se erikoisuus on vaan kuuntelijan korvien välissä jos on. Eikö se riitä, että homma pelittää? Minulle riittää. Tracedawnin jätkät osaavat soittaa ja musiikki toimii vitun hyvin - vaikkakin levyllä erottuu selvästi hyvät biisit ja sitten ne oikeasti huonot. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja Nikki Sixx ottaa vielä isoäidin niiden lisäksi. Paska bändi, paskat kamat, ei kaupallista potentiaalia |
south_of_heaven 30.03.2008 02:40:58 | |
---|
Mikä siinä synistissä nyt oli perusheikkoa? Satun nimittäin tuntemaan, eikä soittotaidossa ole koskaan ollut mitään puutteita soitettuun musiikkiin nähden. Se, että biisissä ei ole kokoajan synan runkkausta ei tarkoita että synisti olisi "perusheikko" eikä osaa soittaa tarvittaessa. Mielestäni synisti soittaa omat synaosuutensa ihan oikein. Perusheikko hevisynisti. Ei soittotaito, vaan huonot/hyvin ennalta-arvattavat ja kuluneet soundit ja pelkästään taustoja. Itse soittohan jää pitkälti aika alle tuossa biisissä. Parempi siinä myspacen toisessa biisissä. Itse biisistä sen verran, että mua tänään vitutti kun ei ollut biisiä soittimessa. Ne tilut ovat melko hauskaakin kuunneltavaa. Puhdas kertsi on hirveää kuunneltavaa, mutta ei sentään biisiä pilaa. Hyvin lupaavaa mielestäni. Guitars are like assholes; Everybody has one. |
möyssy 30.03.2008 04:19:51 (muokattu 30.03.2008 04:42:04) | |
---|
Mua nyt hieman harmittaa sieltä välistä löytyvät kitaramasturboinnit. Laulaja kuulostaa edelleenkin ihan hyvältä. Puhtaat laulut kuulostaa vaan häiritsevän ''kuoropoikamaisilta''. Ja musavideo olis toki voinu olla omaperäisempikin. Christ is coming, and so am I. |
SSilver 30.03.2008 04:48:07 | |
---|
No mun mielestä ihan asiallinen kysymys. Ei se kysymys, vaan se esitystapa. You always wanted to use your penis as a billiards cue.
RÖYTÖFEST!! http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=156924 |
Ile- 30.03.2008 12:03:06 | |
---|
Perusheikko hevisynisti. Ei soittotaito, vaan huonot/hyvin ennalta-arvattavat ja kuluneet soundit ja pelkästään taustoja. Itse soittohan jää pitkälti aika alle tuossa biisissä. Parempi siinä myspacen toisessa biisissä. Itse biisistä sen verran, että mua tänään vitutti kun ei ollut biisiä soittimessa. Ne tilut ovat melko hauskaakin kuunneltavaa. Puhdas kertsi on hirveää kuunneltavaa, mutta ei sentään biisiä pilaa. Hyvin lupaavaa mielestäni. Nojoo. Ihan totta sinänsä, että synaosuudet eivät ole mitään erikoisia tai ihmeellisiä, mutta eipä sitä varmaan koskaan ko. bändi ole hakenutkaan. Kaikki tavallaan ja sillee... "Tärkeintä on se, että ei tee elämässä lainkaan virheitä" |
Thet 30.03.2008 13:27:41 (muokattu 30.03.2008 13:30:52) | |
---|
Ei se kysymys, vaan se esitystapa. Juu sori, että avasin suuni. Haluaisinpa tietää mitä bändejä Thet mahtaa kuunnella ja sitten kuulla mikä tekee hänen diggaavistaan bändeistä niin erikoisia ja "vitun innovativiisia". J No kyllä mun mielestä esimerkiksi rhcp, soad, van halen ja zz top on erikoisia, mutta mistään "vitun ionnovatiivisesta" en sitten tiedä. Älkää ottako vittu nokkiinne jos jollain on hieman eri mielipide. |
jonsku1 30.03.2008 15:13:12 | |
---|
Jotenkin veikkaan, että jos nää tyypit ois jotain hieman alla kolmekymppisiä ja tuossa otsikossa ei lukisi tuota Sturm Und Drangia, tää bändi olisi tuskin saanut näin kovaa kritiikkiä osakseen. Voisin veikata, että harva teistä tekee/teki näin kypsää materiaalia tämän ikäsenä. Ja itse, jopa jollain kierolla tavalla tykkään tuosta puhtaasta laulusta. Ainakin erottuu. |
Tottahan se on että mitään lisäpisteitä ei nuoresta iästä pitäisi jakaa näissä hommissa. Nykypäivänä kun kuulet vaikkapa levyltä erityisen hyvää soittoa, et voi tietää onko soittaja 38v ukko vai alle kaksikymppinen jolppi. Tarviiko aina vittuilla?... Me ollaan jo muutenki häviöllä. |
Petzku 30.03.2008 15:50:02 | |
---|
Tottahan se on että mitään lisäpisteitä ei nuoresta iästä pitäisi jakaa näissä hommissa. Nykypäivänä kun kuulet vaikkapa levyltä erityisen hyvää soittoa, et voi tietää onko soittaja 38v ukko vai alle kaksikymppinen jolppi. Hyvä huomio. + Metal Up Your Ass! |
Stalkah 30.03.2008 16:12:27 (muokattu 30.03.2008 16:20:24) | |
---|
ei kyllä ole mitään sturm und drangia nähnykkään tämä, vaikka nimen perusteella niin oliskin voinu päätellä. mutta omalla kohdallani ainakin valahti sinne kammottavan suuren valtavirtaan johon kuuluu nykyisin yhdeksän kymmenestä bändistä. ei siinä mitään, hyvin he soittivat, mutta ei kyllä ollut mitään uutta tuossa. just ne ylituotetut soundit ja tilulilut... ei iske minulle. E: Jotenkin veikkaan, että jos nää tyypit ois jotain hieman alla kolmekymppisiä ja tuossa otsikossa ei lukisi tuota Sturm Und Drangia, tää bändi olisi tuskin saanut näin kovaa kritiikkiä osakseen. Voisin veikata, että harva teistä tekee/teki näin kypsää materiaalia tämän ikäsenä. tämä on totta. ikä leimaa, mutta kyllä suuri yleisö sitten joko ottaa omakseen tai ei, ei siellä kysellä yksilöiden mielipiteitä. jos suurin osa on sitä mieltä että pojissa on potentiaalia niin eiköhän heissä sitä ole (ainakin tarpeeksi asti). ja tässähän itseäni rassaa myös tämä nykyajan kaupallisuus. heti ensimmäiseltä levyltä pitää lohkaista musiikkivideo, mutta sitähän se nykyisin on. eikä tämäkään video edustanut mitään musiikkimedian joukostaerottuvia timantteja, mutta tälläisillähän se voicekin täytetään kun ei voida koko ajan näyttää avril lavignea ja oudosti sateensuojilla nimettyjä, niihin mitenkään liittymättömiä perseenkeikutusvideoita. "You tried hard and failed miserably, so learn this: never try!"
www.myspace.com/beyondotherdimensions |
Deino 30.03.2008 16:54:09 | |
---|
Tottahan se on että mitään lisäpisteitä ei nuoresta iästä pitäisi jakaa näissä hommissa. Nykypäivänä kun kuulet vaikkapa levyltä erityisen hyvää soittoa, et voi tietää onko soittaja 38v ukko vai alle kaksikymppinen jolppi. Tai tietokone... |
DieGr 30.03.2008 18:25:44 | |
---|
Tai tietokone... Pysytään nyt kuitenkin musiikissa ;) Tarviiko aina vittuilla?... Me ollaan jo muutenki häviöllä. |
south_of_heaven 30.03.2008 23:54:39 | |
---|
Pysytään nyt kuitenkin musiikissa ;) Niin, musiikki olisi niin paljon parempi asia jos tietokoneita ei olisi lainkaan olemassa. Mä olen samaa mieltä siitä, että on ihan turha lähteä vertaamaan mihinkään tuollaisiin bändeihin. Nämä kaverit osaavat soittaa, ja kertosäettä lukuunottamatta olisi varmaan aika vaikea lähteä mitään ikää arvioimaan. Tuskin jostain radiosta biisin kuulleena kukaan kysyisi "onks tää Sturm und Drang?" Guitars are like assholes; Everybody has one. |
tommijk 31.03.2008 00:28:15 | |
---|
Jännä juttu että se nähdään negatiivisena asiana jos tyypit on nuoria vaikka asia pitäisi olla päinvastoin. |