Aihe: Kurzweil PC3x
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
falgor
05.03.2008 18:33:05 (muokattu 05.03.2008 18:47:28)

Jaa mistäs moisen sait tietää? Olen seurannut viimeisimpiä tietoja jo pitkään ja olen kuullut vain toista. Tuosta olisi ilmoitettu ilmoitettu jos se olisi totta, sen verran merkittävä juttu. Jos luit se niin sanotusta manuaalista, se tuskin on totta sillä kyseinen manuaali on vain "getting started guide" ja on vielä auttamattoman kesken ja siellä voi olla vielä virheitä, koska se näyttää olevan tehty jonkun muun mallin manuaalin päälle. Niin, että jos tosiaan se lukisi niitä tiedostoja, siitä varmaan olisi tullut infoa sonikmatter foorumilla, jossa PC3:n kehittäjä David Weiser ilmoittaa uusista asioista.
Foranamo
11.03.2008 20:17:09

Saapa nähdä, koska t-kauppa niitä saa. Carboa olen itsekin hiillostanut, ei vaan kuulu vastausta sähköposteihin. Mikä mahtaa olla thomannissa tosin, kun en ikinä siellä asioidessani ole saanut vastausta sähköposteihini. Tavara sentään tulee ajoillaan ja ehjänä, hinnatkin ovat sopivia.

Vaikka Kurzweil olikin jonkin verran stopissa jonkin aikaa, on se oikeastaan ainoa merkki jota voisin edes harkita. Osaavat keskittyä siihen olennaiseen aivan eri tavalla kuin muut. Mahdolliselle pitkäperjantain keikalle en taida tuota ehtiä saamaan, mutta seuraavalle varmaankin :)
Saa taas sormet tekemistä, ovat vähän kevyet nuo puolipainotetut pc2:ssani.

Tulee olemaan odotus varmaan vieläkin hitaampaa, kun lähettivät mut kotiin intistäkin :o No, onpahan sit enemmän aikaa opetella uus järjestelmä ja saada neljän bändin presetit kuntoon käyttöä varten. Vietävä, on kyllä vuosituhannen tähän mennessä paras juttu tämä.
JPQ
12.03.2008 02:28:16 (muokattu 12.03.2008 02:29:24)

Saapa nähdä, koska t-kauppa niitä saa. Carboa olen itsekin hiillostanut, ei vaan kuulu vastausta sähköposteihin. Mikä mahtaa olla thomannissa tosin, kun en ikinä siellä asioidessani ole saanut vastausta sähköposteihini. Tavara sentään tulee ajoillaan ja ehjänä, hinnatkin ovat sopivia.

Vaikka Kurzweil olikin jonkin verran stopissa jonkin aikaa, on se oikeastaan ainoa merkki jota voisin edes harkita. Osaavat keskittyä siihen olennaiseen aivan eri tavalla kuin muut. Mahdolliselle pitkäperjantain keikalle en taida tuota ehtiä saamaan, mutta seuraavalle varmaankin :)
Saa taas sormet tekemistä, ovat vähän kevyet nuo puolipainotetut pc2:ssani.

Tulee olemaan odotus varmaan vieläkin hitaampaa, kun lähettivät mut kotiin intistäkin :o No, onpahan sit enemmän aikaa opetella uus järjestelmä ja saada neljän bändin presetit kuntoon käyttöä varten. Vietävä, on kyllä vuosituhannen tähän mennessä paras juttu tämä.

mä sanon carboon tyypillistä suomalais soitinliikkeille (muutamalle muullekkin firmalle jonka kanssa olen asioinut) paitsi parille tosin toinen on lähinnä pa liike mutta silti. ja thomann tähän asti vain noin kaksi kertaa jättäny vastaamatta. Gary Perttu Sirenin vielä siellä töissä olessa sai jopa sopivan tuotteen suosituksiakin noin vain. Keskusteltua hyvinkin rennosti vaihtoehtojen sopivuuksista. ja kivaa oli myös että hän tunsi itsekkin syniä ja softia et muuta musa rautaa.
falgor
12.03.2008 23:53:47

On kyllä ollu ihme hakuammuntaa ton julkaisupäivän kanssa. Ihan niiku ne ei itse edes tietäis sitä. Pelkkiä "estimated release date"ja ja niin monta lykkäystä. Ja siis piti alun perin julkasta kesällä 2007. Mitä IHMETTÄ oikeen on voinu tapahtua sillä välillä, tai mitä ois pitäny tapahtua ja minkälaisena ne ois sen sit julkassu viime vuoden kessällä? Käsittämätöntä.
Mikko T.
13.03.2008 13:59:48

On kyllä ollu ihme hakuammuntaa ton julkaisupäivän kanssa. Ihan niiku ne ei itse edes tietäis sitä. Pelkkiä "estimated release date"ja ja niin monta lykkäystä. Ja siis piti alun perin julkasta kesällä 2007. Mitä IHMETTÄ oikeen on voinu tapahtua sillä välillä, tai mitä ois pitäny tapahtua ja minkälaisena ne ois sen sit julkassu viime vuoden kessällä? Käsittämätöntä.

Luultavasti löytynyt käyttöjärjestelmästä bugeja tms. tai sit on tehty joitain päivityksiä tai parannuksia, jos esim. kilpailijat on julkaisseet joitain uutuuksia, joiden vuoksi julkaistavan laitteen kompetenssia on haluttu nostaa.

Nordillahan on taas se meininki, et ne lykkää vehkeen markkinoille ja luottaa siihen, et käyttäjät päivittää netin kautta käyttiksestä bugit pois; Kurzweilin ideologiaan sellainen ei käsittääkseni kuulu (jenkkifirma kun on).
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Bronks
13.03.2008 15:54:27

Ekat etuoikeutetut on jenkeissä jo omansa saaneet, joten ei kai tuo nyt enää kovin kauan kestä.
JPQ
13.03.2008 21:48:59

Luultavasti löytynyt käyttöjärjestelmästä bugeja tms. tai sit on tehty joitain päivityksiä tai parannuksia, jos esim. kilpailijat on julkaisseet joitain uutuuksia, joiden vuoksi julkaistavan laitteen kompetenssia on haluttu nostaa.

Nordillahan on taas se meininki, et ne lykkää vehkeen markkinoille ja luottaa siihen, et käyttäjät päivittää netin kautta käyttiksestä bugit pois; Kurzweilin ideologiaan sellainen ei käsittääkseni kuulu (jenkkifirma kun on).

millaisia bugeja muuten clavilla ollut jos sä tarkoitat nordilla sitä mitä luulen.
rockfrog
17.03.2008 19:43:10
millaisia bugeja muuten clavilla ollut jos sä tarkoitat nordilla sitä mitä luulen.

Lähinnä hiottu pikku ominaisuuksia, esim. viime Nord Stagen päivityksessä pianon ja urkujen vastetta koskettimistoon parannettu ja Leslie-mallinnoksen säröä sekä hammondin clickiä säädetty ja muuta vastaavaa. Heti laitteen lulkaisun jälkeen tosin korjailtiin muistaakseni jotain ihan oikeita bugejakin ainakin midikanavissa.
falgor
20.03.2008 22:20:16

Hieman esimakua äänistä...

http://www.e-muzyk.net.pl/content/view/471/81/

Demo hieman alempana sivulla.
falgor
25.03.2008 18:12:01 (muokattu 25.03.2008 18:13:03)

Näin välimainintana: Thomann saa vaan 4 (neljä!!) PC3x:ää aluksi, joten hyvin harvat tulevat saamaan sen ennen toukokuuta (kuulemma lisää pitäisi tulla huhtikuun lopulla). Aika köyhää. Siinä meni taas yhet julkaisupäivämäärät.
falgor
29.03.2008 21:51:32 (muokattu 29.03.2008 23:43:09)

Lisää demoja
http://community.sonikmatter.com/forums/index.php?showtopic=39482

Luultavasti tulee vain muitakin kuin tuon yhden henkilön demoja (syy miksen antanut suoraa linkkiä).
falgor
10.04.2008 16:08:45

Näköjään on julkastu nyt kun ei ole enää päivämäärää nettisivuilla. Uusia demoja on tullu tonne threadiin.
falgor
06.05.2008 21:40:35 (muokattu 06.05.2008 21:50:10)

Näköjään lähti tänään tulemaan Thomannilta. Eikä joutunu ees oottaa pitkään, vaan 3 kuukautta ;). No, olihan se sentään ennakkotilaus, joten noin puolitoista kuukautta menee sen piikkiin.
tarmo
06.05.2008 22:10:56
Näköjään lähti tänään tulemaan Thomannilta. Eikä joutunu ees oottaa pitkään, vaan 3 kuukautta ;). No, olihan se sentään ennakkotilaus, joten noin puolitoista kuukautta menee sen piikkiin.

Nopea vai hidas tapa... no aivan sama, sillä kukaan maahantuoja ei tuo tuotetta Suomeen. Huono meininki.
falgor
06.05.2008 22:31:48

Thomannilta kyl tulee UPS:lla aika nopeesti nykyään. Tossa odotuksen aikana tuli "mitta täyteen", ja inspiroidun tekemään biisin koko odotuksesta ja kaikesta ;).
http://www.youtube.com/watch?v=_IEfflS8KcM
teroyk
07.05.2008 14:51:13
Nopea vai hidas tapa... no aivan sama, sillä kukaan maahantuoja ei tuo tuotetta Suomeen. Huono meininki.

Mitäs Kurzweilin virallinen maahantuoja Carbon Music on vastannut kyselyihin?
Foranamo
07.05.2008 15:08:59

Mitäs Kurzweilin virallinen maahantuoja Carbon Music on vastannut kyselyihin?

Ei ole ainakaan mulle vastannut yhtään mitään.
tarmo
07.05.2008 16:01:55
Ei ole ainakaan mulle vastannut yhtään mitään.

Ei varmaankaan johdu siitä, että se ei tuo laitetta maahan. En tiedä, mikä osa tuosta "kukaan ei tuo Suomeen" -postauksesta meni ohi.

Ai että sivuilla lukee jotain vitunaikasta tietoa... No mikäs siinä, jatkakaa kyselemistä:)
Foranamo
07.05.2008 17:08:14

Ei varmaankaan johdu siitä, että se ei tuo laitetta maahan. En tiedä, mikä osa tuosta "kukaan ei tuo Suomeen" -postauksesta meni ohi.

Ai että sivuilla lukee jotain vitunaikasta tietoa... No mikäs siinä, jatkakaa kyselemistä:)

Tuosta kyselystä nyt on jo sen verran aikaa, että se on ehkä itsekin huomattu.
Asiakasystävällinen liike ilmoittaisi, ettei asia pidä paikkaansa.
Ei ollut vissiin sulle tuo vastaus.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)