jusbe 17.03.2008 12:59:58 | |
---|
http://youtube.com/watch?v=KjRlORkmk28 Jos tuo ei ole rokenrollia niin en sitten tiedä mikä on. Vauhtia ja vimmaa, kiimaista kolistelua ja täydelliset lyriikat kruunaavat koko paketin. Levyversio on hieman ponneton, mutta esimerkiksi Alive!-versio on yksi kyseisen levyn huippuhetkiä. Kyllä ehdottomasti huippubiisi tuo on. Parasiten saisivat kyllä soittaa kanssa. Todellisuus on vain alkoholin puutteen aiheuttama illuusio.
http://www.myspace.com/averse |
HaloOfFlies 17.03.2008 14:12:49 | |
---|
Joo, Let Me Go Rock And Roll on kyllä ehdottomasti parasta mitä bändi on ikinä saanut aikaan. Varsinkin se Cobo Hall-veto vuodelta 1976, joka löytyy Kissology ykköseltä. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
anttipi 17.03.2008 16:08:16 | |
---|
Vauhtia ja vimmaa, kiimaista kolistelua ja täydelliset lyriikat kruunaavat koko paketin. Vauhtia ja vimmaa riittää juu (ja siltä osin biisi ehkä puolustaa paikkaansa setissä), mutta se ei vielä tee biisistä hyvää _minun korviini_. Mutta turha makuasioista on vääntää. Onneksi Kissin repertuaarissa biisejä riittää moneen makuun - settilistoissa tosin saisi olla enempi vaihtelua (varsinkin nyt, kun Kissillä on taas pitkästä aikaa soittotaitoinen kokoonpano, joka pystyisi "vaikeampiakin" biisejä soittamaan). |
aivokuolio 17.03.2008 17:04:40 | |
---|
Vauhtia ja vimmaa riittää juu (ja siltä osin biisi ehkä puolustaa paikkaansa setissä), mutta se ei vielä tee biisistä hyvää _minun korviini_. Mutta turha makuasioista on vääntää. Onneksi Kissin repertuaarissa biisejä riittää moneen makuun - settilistoissa tosin saisi olla enempi vaihtelua (varsinkin nyt, kun Kissillä on taas pitkästä aikaa soittotaitoinen kokoonpano, joka pystyisi "vaikeampiakin" biisejä soittamaan). Ääh, makuasioista kuuluukin vääntää ja väitellä, sehän on elämän suola! Mutta totta puhuen, samassa veneessähän tässä ollaan. KISS on aina ollut yhtye joka on jakanut mielipiteet todella vahvasti (jopa fanien keskuudessa) ja se on vain hienoa. Sääli että yksi kaikkien aikojen viihdyttämimmistä ja tärkeimmistä rokkiorkestereista on vääjäämättä pian historiaa. Ainakin sellaisena minä sen tunnemme... |
kanisteri 17.03.2008 18:40:38 | |
---|
Vai olenko ymmärtänyt Genen kommentit rahan tekemisestä nyt aivan väärin? Ja eikö nää tyypit ole olleet jo tuolla "jäähyväiskiertueellaan" jo ties kuinka monta vuotta ja kuinka monen kiertueen ajan. Rahanahneutta kukaan ei kiistä, mutta Kissin jäähyväiskiertueksi mainostettiin vain keikkoja välillä maaliskuu 2000 - huhtikuu 2001. Sittemmin jäähyväispuheet kuopattiin ja esim Paul alkoi ihmetellä ääneen, että miksei hän saisi keikkailla Kissin kanssa jos tekeekin mieli. |
discominister 18.03.2008 09:16:09 | |
---|
Voitko tarkentaa mitä tarkoitit tällä? Minusta se on aikoisen laiska renkutus.. Vaikka ihan ok biisi sitten kun enemmän kuuntelee. Onko oikeasti olemassa KISS fania joka tykkää kyseisestä veisusta? Täällä! I was made for loving yon on mielestäni yksi parhaista biiseistä yleensäkin. Sehän menee eteenpäin kuin juna! |
Mirk0 18.03.2008 17:50:31 | |
---|
God of Thunder on Kissin paras biisi. Oon pitkän ajan jo yrittänyt saada siitä tehtyä metallisempaa sovitusta aikaseksi, mutta kun biisi on niin hyvä ettei siihen voi mitään saada mukaan lisää. Kuse tuubaas vai mitä sä soititkaan? |
Dinorocker 19.03.2008 06:50:07 | |
---|
God of Thunder on Kissin paras biisi. Oon pitkän ajan jo yrittänyt saada siitä tehtyä metallisempaa sovitusta aikaseksi, mutta kun biisi on niin hyvä ettei siihen voi mitään saada mukaan lisää. Entombed on aika asiallisen coverin tuosta tehnyt... Outrider |
Zakk 19.03.2008 10:43:06 | |
---|
|
Mirk0 19.03.2008 18:21:55 (muokattu 19.03.2008 18:23:05) | |
---|
Tämä oli myös ihan jees versio, varsinkin kun Ace messissä: http://www.youtube.com/watch?v=0qS_GmUsXD4Katoin tän VH1:lta yks kerta ja pidin. Hyvä homma että tän näkee youtuubistakin. E:Scott Ianilla bassossa Genen Signature. Kuse tuubaas vai mitä sä soititkaan? |
Tässä(kin) ketjussa on väitelty tyylin Ace Frehley vs. muut - tämän illan on soinut Dressed To Kill; minkä tuolle voi - Ässä nyt vaan kuulostaa enemmän Kiss:iltä kuin muut. Ehkä se on osa sitä miksi kaverit ovat tänään missä ovat. Jos olisivat tavanneet Tommy Thayerin, Bruce Kulickin yms. yms. ilmoituksen kautta eivät ehkä olisi siinä missä ovat tänään. Tämä siis VAIN henk.koht. mielipide; Ace teki ainakin minusta Kiss-fanin olemalla osa "sitä". "If you walk in front of me I may not follow
If you walk behind me I may not lead
So please walk beside me and be my friend" |
Roberto 29.03.2008 20:45:03 | |
---|
Tässä(kin) ketjussa on väitelty tyylin Ace Frehley vs. muut - tämän illan on soinut Dressed To Kill; minkä tuolle voi - Ässä nyt vaan kuulostaa enemmän Kiss:iltä kuin muut. Ehkä se on osa sitä miksi kaverit ovat tänään missä ovat. Jos olisivat tavanneet Tommy Thayerin, Bruce Kulickin yms. yms. ilmoituksen kautta eivät ehkä olisi siinä missä ovat tänään. Tämä siis VAIN henk.koht. mielipide; Ace teki ainakin minusta Kiss-fanin olemalla osa "sitä". Näino, ja sama koskee Hra Criscoulaa. |
MaxDamage 29.03.2008 22:11:19 | |
---|
Erittäin totta. Juuri eilen tsiigasin ensin Rock the nationia ja sitten Kissology kolmosta niin kyllähän nykyiset on taitavampia soittoja. Siitä ei mihinkään pääse. MUTTA! Ei tietoakaan siitä KISS karismasta, ihanasta remellyksestä ja parhaudesta verrattuna alkuperäiskokoonpanoon parhaimmillaan. |
Tommy-Aldridge 31.03.2008 20:48:34 | |
---|
KISS - see you in 27.5.2008.... Asiaan, onkos joku keränny jotain KISS Lp:eitä, itse on siihen kallistunut. Pitäis kiertää kaikki kirpparit läpikotaisin. Pieni kysyelyhökkeli: KISSin paras levy? Minun mielestäni paras levy on ehkä Destroyer tai Love Gun ne on vaan niin legendaarisia, itse tykkään paljon myös kasari-KISSistä sieltä on myös Animalize... Hot In The Shade on MINUN MIELESTÄ ihan pirun hyvä levy... Mutta päädyn Destroyeriin ja Love Guniin ne on ihan tasavertaisia.... |
Ritsie 31.03.2008 22:18:53 | |
---|
Pieni kysyelyhökkeli: KISSin paras levy? Tuota nuin. Henk. kohtaisesti tykkään hävyttömän paljon neljästä ensimmäisestä studiolevystä, sekä ensimmäisestä Alive! :sta. Olen helvetin huono pohtimaan, että mikä on vahvin kokonaisuus tai niin päin pois. Jokaiselta löytyy paljon hienoja kappaleita, hienoa soittamista sekä hyvää meininkiä. Pakko vielä mainita Alive IV tähän loppuun. Kaveri tätä alkoi tyrkyttämään tosissaan muutama vuosi sitten, tätä aiemmin oli käsite KISS täysin tuntematon (ihmettelen, että miksi ihmeessä). Ensimmäinen kuuntelu, Deuce vei samantien jalat alta. Levy täyttä timattia, sisältäen älyttömän hienon vedon Bethistä. Huh. On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa! |
aivokuolio 31.03.2008 23:41:01 | |
---|
Tuota nuin. Henk. kohtaisesti tykkään hävyttömän paljon neljästä ensimmäisestä studiolevystä, sekä ensimmäisestä Alive! :sta. Olen helvetin huono pohtimaan, että mikä on vahvin kokonaisuus tai niin päin pois. Jokaiselta löytyy paljon hienoja kappaleita, hienoa soittamista sekä hyvää meininkiä. Näinpä, yhtä ainoaa levyä on käytännössä mahdoton nostaa muiden ohitse. Sen verran voi sanoa että kasarilevyille ei ole näille listoille mun kohdalla mitään asiaa. Ei vaikka Paukka yrittää kaikkensa, mulle on se käytännössä täysin eri yhtye kuin 70-luvun KISS. Parhaimman studiolevyn taisto käydään akselilla KISS-Destroyer-Rock and Roll Over-Love Gun. Näiden neljän välillä se valtikka vaihtaa omistajaa, ja kuinka koittaisi plussia ja miinuksia ynnäillä niin tasan ne tuntuvat menevän. Jokainen sisältää aivan timanttista matskua, mutta jokaiselta löytyy myös pari-kolme perusmakkaraa jotka joutuvat usein skippauksen uhriksi. Musta lammas on sen sijaan Paulin vuoden -78 soolo! Meikäläisen korvissa aivan täyden kympin pitkäsoitto, ei yhtään heikko rallia. Sydäntäsärkevää poppia ja luikasta rokkia maailman parhaan vokalistin tulkitsemana. Jos tämä olisi KISS-levy, se olisi mukana kärkikahinoissa, ellei jopa siellä korkeimmalla pallilla. |
blackmore81 01.04.2008 00:15:53 | |
---|
Pieni kysyelyhökkeli: KISSin paras levy? Tuo on aika paha kysymys. Jos yksi pitää kuitenkin valita niin itselleni se on Creatures of the Night. Siitä levystä se meikäläisen KISS fanitus aikanaan alkoi. Vaikka levyllä ei se alkuperäiskokoonpano soitakaan niin kyllä se on silti täyttä rautaa alusta loppuun. What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about |
Roberto 01.04.2008 07:46:59 | |
---|
Pieni kysyelyhökkeli: KISSin paras levy? Dressed To Kill - Rock'nRoll Over - Love Gun - Alive I Riippuu päivästä.. |
mlehtinen 01.04.2008 08:21:34 | |
---|
Vaikea kysymys, ellei mahdoton mutta eiköhän tässä jonkinmoista järjestystä saada aikaan... 1. Destroyer 2. Dressed to kill 3. Kiss Alive olisi muuten ilman muuta tuossa joukossa mutta jotenkin sen uudelleenkäsittely painaa takaraivossa. Sehän on live jossa ei oikeasti ole paljoakaan liveä. Love Gun myöskin samalla tasolla mutta siinäkin on jotain selittämätöntä (en ole vielä keksinyt mitä) joka pudottaa sen noiden kolmen joukosta. Bubbling under-osastolla vaanivat Hotter than hell, Rock and roll over, Creatures of the night ja Alive II. Eivät ehkä ihan yhtä loistavia kuin nuo ensimmäisen ryhmän levyt mutta aika lähellä kuitenkin. Ei sovi myöskään unohtaa MTV Unpluggedia joka on erilaista Kissiä mutta loistavat biisit ovat loistavia akustisinakin. Paras maskiton: Lick it up. Paras kokoonpano: Unmasked-kiertue (Stanley, Simmons, Frehley, Carr). Kunniamaininta myöskin Eric Singerin rummutukselle Alive III aikoihin. Esim. Detroit Rock City jytisee vallan hienosti ko. levyllä. Harmi muuten että siitä levystä ei tehty tuplaa, niihin aikoihin bändi toimi livenä mainiosti ja settilista oli ainakin minulle kovin mieleinen. Ettei menisi pelkäksi kehumiseksi niin mainittakoon että 1985-1987 oli Kissiltä aika synkkää aikaa. Asylum ja Crazy nights ovat Kiss-asteikolla sangen heikkoja elleivät jopa hengettömiä esityksiä. Nimimerkki Biibob Blackmoresta: ":) Paskimmillaankin paras ja ainut oikea kitaristi purplen riveihin. :)" |
Flash 02.04.2008 11:11:11 | |
---|
Asylum ja Crazy nights ovat Kiss-asteikolla sangen heikkoja elleivät jopa hengettömiä esityksiä. No jaa, Asylum ehkä onkin, mutta Crazy Nights on sentään huomattavasti Hot In The Shadea parempi. SE on hengetön levy, jos mikä... Parhaasta levystä on vaikea sanoa. Ensimmäisissä levyissä on kaikissa oma vahva viehätyksensä, mutta useimmiten nykyään noista vanhoista levyistä soittimeen eksyy se Stanleyn eka soolo. Live Music Is Better! |