Aihe: Anonyymit GASiläiset
1 2 3 4 556 57 58 59 60122 123 124 125 126
Krice
18.03.2008 19:32:03

3-sarjaa, eikös tuo ole LTD 100-sarjaa?

Joo, sanon sitä vaan 3-sarjaksi kun siihen on lisätty 3.
Walde
18.03.2008 19:45:50

Jacksonin rr3 alko taas gasittelee... jos tos kesäl/syksyl sais viimeistää hommattua.
Painajaismainen
18.03.2008 20:56:15
Joo, sanon sitä vaan 3-sarjaksi kun siihen on lisätty 3.

Ahaa, luulin käsittäneen tuon LTD:n mallijhierarkian väärin.
"Jos Jumala olisi savolainen, meillä ei olisi kymmentä käskyä, vaan viistoesta ehotusta." - Markku Pölönen || "Plagiointi on helpoin tapa tehdä jotain uutta."
Kivijalka
23.03.2008 18:22:37
Nyt kun olen viimein löytänyt itselleni oikealta saundaavan vahvistuskaluston, himottaisi boosteripedaali joka ei väritä alkuperäistä saundia lainkaan vaan ainoastaan puskee putkia lujempaa. Taitaa olla taas pelkkää korkinhaistelua tämäkin, nykyinen Bad Monkey toimii kuitenkin hommaan 98% tyydyttävästi...
I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy.
Point
27.03.2008 22:03:11 (muokattu 27.03.2008 22:03:29)
voi pekkeli sentään, kun olisi nyt pari kolme tonnia rahaa, voisin vihdoin ostaa uuden rumpukattauksen, ltd sc-207:skan ja tuommoisen bugera 6260kympin.. nohnoh, minkäs teet. saisin nyt vaan ne rummut jo.
PuNkKi
27.03.2008 22:12:27
whii.

kerrankin tilanne kun gas listalla ei ole mitään...

gibsonin speciali kyllä kiinnostaisi mutta se ei ole niin välttämätön
että tuskin tulee hankittua.. varsinkin kun nyt kokeilemani yksilöt
ovat mitä ovat.. eivät ole istuneet käteen ollenkaan.
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
Umas
28.03.2008 09:37:48

"halpis" gibsonit gasittaa... faded flygari... njam
"En mä ole sika... olen rakastunut!" -rumpali
sam-u
28.03.2008 23:32:13
Tollanen Monsterin El Monarca kelpais.. Noh, olen jo viidesosan tallettanut säästöön :)
Sik
29.03.2008 00:00:25 (muokattu 29.03.2008 00:10:05)
Moni muu seikka alkaa olla kunnossa, mutta vahvistinpuolelta puuttuu "jotain". Korvaisiko sen Eng Thunder kombo? Mistäpä tuota tietämään, testaamaan pitäisi kai päästä.

Ja miksi Engl? No kun Hyyrynenkin on saanut sillä maukkaat riffit aikaiseksi. Ja muutenkin, vaikuttaa paljolti kaipaamaltani. Se testiminen jne... Ai mut perskeles, mistäs rahat? Torilla olis pari ihan passelin oloista...
"Järvinen omien sanojensa mukaan matkalla Tampereelle joi tavanomaisen yhden viinapullon sijasta kaksi, eikä ollut perille päästyään varsinaisesti soittokunnossa."
Antti1
29.03.2008 00:08:45
Jonkun Diezelin tai toisen Orangen kaapin vois kenties ostella... Ollapa rahaa.
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
jussimus
29.03.2008 01:13:25 (muokattu 29.03.2008 01:18:41)
Moni muu seikka alkaa olla kunnossa, mutta vahvistinpuolelta puuttuu "jotain". Korvaisiko sen Eng Thunder kombo? Mistäpä tuota tietämään, testaamaan pitäisi kai päästä.

Ja miksi Engl? No kun Hyyrynenkin on saanut sillä maukkaat riffit aikaiseksi. Ja muutenkin, vaikuttaa paljolti kaipaamaltani. Se testiminen jne... Ai mut perskeles, mistäs rahat? Torilla olis pari ihan passelin oloista...

Osta ihmeessä! Thunder-combo on loistovehje, varsinkin kun hieman putkia vaihtelee. Thunderissa on ihanan vähän nappeja, ja kolme eri footswitchillä ohjattavaa soundia (clean, crunch ja lead) jotka kaikki ovat loistavia. Eikä elementtiäkään tartte vaihtaa, koska V30 on todella yleispätevä ämyri.

Ennen Thunderia mulla kävi kääntymässä Marsu TSL60, H&K Trilogy, Laney VH100R ja tais siinä vielä H&K Statesmankin piipahtaa. Kaikki tuli ja meni mutta Thunder jäi.
Kjukka
29.03.2008 01:29:54

Rivera Knucklehead-nuppi kelpais.
Jungleman
29.03.2008 11:08:27
Nyt kun olen viimein löytänyt itselleni oikealta saundaavan vahvistuskaluston, himottaisi boosteripedaali joka ei väritä alkuperäistä saundia lainkaan vaan ainoastaan puskee putkia lujempaa. Taitaa olla taas pelkkää korkinhaistelua tämäkin, nykyinen Bad Monkey toimii kuitenkin hommaan 98% tyydyttävästi...

Barge Concepts DB-2 (tai DB-3) Dual Boost. Loistava boosteri monipuolisilla kytkentämahdollisuuksilla, huikean laadukasta työnjälkeä erittäin kohtuullisella hinnalla. Erinomaisen nopea, ystävällinen ja asiantunteva palvelu, custom-optioita saa kysymällä. Minulla on kakkosversio, voin suositella painokkaasti.

http://www.bargeconcepts.com/db1.html
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
Kivijalka
29.03.2008 12:03:36
Barge Concepts DB-2 (tai DB-3) Dual Boost. Loistava boosteri monipuolisilla kytkentämahdollisuuksilla, huikean laadukasta työnjälkeä erittäin kohtuullisella hinnalla. Erinomaisen nopea, ystävällinen ja asiantunteva palvelu, custom-optioita saa kysymällä. Minulla on kakkosversio, voin suositella painokkaasti.

http://www.bargeconcepts.com/db1.html

Jaa-a, vaikuttaa vähän turhan boutiquelta meikäläisen käyttöön. Sivulta en löytänyt palikoiden alkuperämaata, dollarihinnoista päätellen Jenkkilä?
I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy.
Sälski
29.03.2008 12:33:24 (muokattu 29.03.2008 12:34:04)

Hmm.. kesätöitä ehkäpä luvassa joten rahoille on jo suunniteltava käyttöä. Tällä hetkellä mielessä kasari Jackson floydylla, ehkäpä rhoads tai joku super strato.

Eddiiitthh: Säätöä
It's not who votes that counts, it's who counts the votes.
Jungleman
29.03.2008 18:03:14
Jaa-a, vaikuttaa vähän turhan boutiquelta meikäläisen käyttöön. Sivulta en löytänyt palikoiden alkuperämaata, dollarihinnoista päätellen Jenkkilä?

Juu, ameriikassa noita rakentavat. Putiikkia eli ei, hinta-/laatusuhde on todella kohdillaan. Pari vuotta sitten tilailin kimpassa kolmen muun Mnettiläisen kanssa tuollaiset, ymmärtääkseni kaikki ovat olleet varsin tyytyväisiä omiinsa. Ja kun tilasi kimpassa, hinnassakin oli vielä vähän neuvotteluvaraa...

Jotta pysyisin ketjun aiheessa, raportoin että minua himottaa hankkia reverb-poljin, sellainen josta löytyy reverse-optio ja muutama muu omituisuus.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
Artist
29.03.2008 18:10:56
Jotta pysyisin ketjun aiheessa, raportoin että minua himottaa hankkia reverb-poljin, sellainen josta löytyy reverse-optio ja muutama muu omituisuus.

Tuossa reverb-threadissäsi esittämät vaatimukset ovat kyllä sellaisia ettei nopeasti tule yhtään poljinta mieleen, joka täyttäisi ne puhtain paperein. :) Esim. unity gainiin pääseminen noilla 100% wet ja reverse reverb säädöillä on lukemani/käsittämäni mukaan aika vaikeaa...mutta, jos kaikki vaatimukset täyttävä laite löytyy, kiinnostaisi kyllä minuakin.

Tällä hetkellä on kuitenkin GASin kohteena Barge Conceptsin BP-1 tai jokin muu Harmonic Percolator johdannainen. Bargen meinasin viime viikolla ostaa herätteenä, mutta eivät hyväksyneet tilisiirtomaksua, joten jouduin pistämään harkintaan, pitäisi kai hommata luottokortti. Myös Death By Audion Interstellar Overdriver kiehtoisi.
"I'm hypocrite, I dish it out but I can't take it I know you think it's wrong and maybe you're right but this is my song"
Räbbänä
29.03.2008 19:20:03 (muokattu 30.03.2008 13:31:00)
Haluaisin putkivahvistimen, jolla taipuisi hieman rockkaavampi metalli alavireestä. Saundi saisi olla hiukan löysähkö ja sopivan murea/pehmeä. Ei kuitenkaan tunkkainen.
Lisäksi haluaisin pari kitaraa lisää, mm. PRS SC 250 Artist Pack, PRS custom 24 oisivat kivoja. Mutta ehkä hieman todellisuudentajua jos mukana olisi, niin LTD:n EC1000ASB, Pitempiskaalainen seiska passiivimikeillä ja kivalla värityksellä (=ei musta) tai floikallinen/tms. tremololla varustettu seiska. Ibanezin IC-400 olisi edelleen kiva sekä Tokain LC85 Wine Red sävyllä. Shamisen ois aika mahtava saada testiin.
Bredius
30.03.2008 13:25:18
Jatkuva kamppailu Jazzmasterin ja Jaguarin välillä jatkuu edelleen, mutta en oikeastaan edelleenkään ole törmännyt yhteenkään sellaiseen yksilöön kummastakaan mallista, joka olisi soittotuntumaltaan miellyttänyt niin kuin pitäisi. Koska kyseessä ovat siis Japani-mallit, tuo paljon puhuttu kielten pomppinen pois uristaan tallassa arveluttaa myös. Soittotyylini on kuitenkin aika raju, minä lyön kieliä lujaa.

Katselin tossa kuvia vanhoista Teisco-kitaroista ja nyt kuumottaisikin todella paljon hankkia joku todella härskin näköinen räminäkitara, mieluiten ärhäköillä single coileilla ja bigsbyllä varustettuna. Halvalla pitäisi myös saada, ehdoton hintakatto 500 euroa.
I watch my culture bleed.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)