RHirvela 28.03.2008 10:28:16 | |
---|
Höy. Oon tässä pohtinut, että vois rakennella osista omaa kitarantynkää. Oon kovasti mieltyny SG:n ja Jaguarin kaulaan, joten ois tärkeä saada mahdolliseen Teleprojektiin tuollainen 24 tai 24,75 skaalalla varustettu kaula, onko tuossa jotain esteitä (hienovire?) miksei tuo onnistuisi kun kyseessä olisi tuollainen thinline tyyppinen ratkaisu kahdella P90:llä? "...engages the VIBE circuit, this gives the player the sound and feel of a stadium gig" -Laneyn joku manuaali |
jo_tu 28.03.2008 10:54:47 (muokattu 28.03.2008 10:55:21) | |
---|
Höy. Oon tässä pohtinut, että vois rakennella osista omaa kitarantynkää. Oon kovasti mieltyny SG:n ja Jaguarin kaulaan, joten ois tärkeä saada mahdolliseen Teleprojektiin tuollainen 24 tai 24,75 skaalalla varustettu kaula, onko tuossa jotain esteitä (hienovire?) miksei tuo onnistuisi kun kyseessä olisi tuollainen thinline tyyppinen ratkaisu kahdella P90:llä? tässä taitais warmothilla olla passeli. ja näytti sieltä löytyvän myös 24" straton kaula. http://www.warmoth.com/guitar/necks … s.cfm?fuseaction=tele_alternate2475 ja mun käsityksen mukaan ton pitäis mennä ihan perusbodyyn heittämällä. |
RHirvela 28.03.2008 11:17:54 | |
---|
"...engages the VIBE circuit, this gives the player the sound and feel of a stadium gig" -Laneyn joku manuaali |
Gixxeri 29.03.2008 02:47:21 (muokattu 29.03.2008 02:49:23) | |
---|
Höy. Oon tässä pohtinut, että vois rakennella osista omaa kitarantynkää. Oon kovasti mieltyny SG:n ja Jaguarin kaulaan, joten ois tärkeä saada mahdolliseen Teleprojektiin tuollainen 24 tai 24,75 skaalalla varustettu kaula, onko tuossa jotain esteitä (hienovire?) miksei tuo onnistuisi kun kyseessä olisi tuollainen thinline tyyppinen ratkaisu kahdella P90:llä? Hienovireen kanssa kannatta olla tarkkana. Esim Jagmasteriini jossa on 24 skaala ei passannut suoraan 25.5 Fenderin kaula. Ei toivoakaan saada kitaraa hienovireeseen. Eli se 12 nauha täytyy sattua hyvin lähelle satulan ja tallan puoliväliin eikä melkein. "Kato beibe tarkkaan, tästä lähtee rokkenroll!" |
Eikö tuohon ole saatavana sitten mitään sovituspaloja tallaan? Että saisi siirrettyä pari milliä sitä kohtaa. Mulla yksi strato jota vaan ei saa hienovireeseen (e-kieli 0.56) sahaamatta tallapalaa (ja ottamalla jousi pois siitä välistä vielä). Hellyeah! |
varakeef 30.03.2008 22:06:40 | |
---|
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |