Aihe: Kannattaako Magix?
1
popsicle
05.02.2004 18:51:20
Olen alkamassa varustaa kotikonettani oman musiikin (rock/pop) äänittelyyn, mutta koska budjettini on rajallinen, ei mitään Cool Editiä ole vara hommata, kun pitäisi rahat riittää mikseriin ja kunnolliseen äänikorttiinkin.

Magixin music studio deluxea (69,-) olen katsellut.. kannattaakohan sitä hommata vai onko se samanlainen lelu kuin muut music makerit ja ejayt? Ja jos ja kun siihen ei kannata sijoittaa, niin mikä ohjelma olisi budjetilleni sopiva? (onko sellaista olemassakaan?)
"hey! if you'd been listening at all you'd know that nintendos pass through everything." -Jack O'Neill, SG1
Kemppilä
05.02.2004 19:19:04
Mulla on Magix music studio 7 ja on minun mielestäni ihan näppärä ja kohtuu helppokäyttöinen. Sillä onnistuu ihan hyvin tollaset koti äänittelyt ilman mitään ongelmia. Ihan hyvä se on mutta varmasti on parempiakin.
www.evvk.fi
popsicle
05.02.2004 19:24:53
ok... mites tuo studio kaatuilee? (eli lähinnä: kuinka usein se kaatuilee?) .. musicmaker6:sta olen joskus käyttänyt ja se kaatuili joka sessiossa ja vielä tuhosi kaikki käsitellyt filet...
"hey! if you'd been listening at all you'd know that nintendos pass through everything." -Jack O'Neill, SG1
askomiko
05.02.2004 19:54:03
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
midimake
07.02.2004 14:41:17
Audio vai midi?
Vai molemmat?

Jos olisin itse ensimmäistä musasoftaa hommaamassa,
tsekkaisin erityisesti Steinbergin ja Cakewalkin riisutut
ns. lite-versiot esim. Cubasis 5.0 tarjoaa todella paljon
noin sadalla erkillä!
Mutta kuitenkin itse Sonar-fanina hankkisin
jonkun Cakewalkin perussoftan; Music Creator,
Plasma tai Homestudio 2004.
www.cakewalk.com
Music Creator on Helsingin Musiikissa 49 eur,
Homestudio 2004 135 eur ja Plasman hinta pitäis
pudota sinne näiden kahden välimaastoon!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)