MV 05.02.2004 16:18:46 | |
---|
mul on semmonen ongelma et välil tuntuu et osaa soittaa niin sairaan hyvin ja välil sit taas ihan perseelleen.esimerkiks sahauksen kans on ollu ongelmii.joskus pleku tökkii ihan sairaasti ja joskus se tatsi niihin kieliin on ihan uskomattpman hyvä.tottakai jos pleku on ihan loppuun raiskattu ni se ei oikeen toimi niinku pitäis mut sit ku käy ostaas uusii ni ei onnistu sittenkään.alkaa pikkuhiljaa ottaa päähän.muilla samoja ongelmia?oonkohan opetellu väärän tekniikan tai sit oon aina välil tottunu soittamaan kuluneel plektral?..missä vika? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
toxic 05.02.2004 16:24:53 | |
---|
missä vika? Porissa :) Kaikille käy mun tietääkseen tolleen, joskus, monesti. emmätiiä, BÄY! |
John Holmes 05.02.2004 16:43:47 | |
---|
Ota hieman alkomahoolia enne soittamista niin alkaa soitto luistaa (kokeiltu on). |
toxic 05.02.2004 16:47:47 | |
---|
Ota hieman alkomahoolia enne soittamista niin alkaa soitto luistaa (kokeiltu on). Käykä mehu, mummon yrttimehu? Käykö? |
Lord of the strings 05.02.2004 19:09:17 | |
---|
Toisilla taas menee alkoholin takia motoriikka kokonaan. Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree. |
Parempi olisi jos kuuntelijat olisivat konttaamiskunnossa niin ne tykkää kaikesta mitä soittaa |
Bilharzia 05.02.2004 19:33:15 | |
---|
Juu.. eikös se ny kaikilla vähän oo tollain Reenaamisella sen sais kyllä tasotettua. ehkä. Sitten auttaa jos hommaa ison kasan sellasta samaa plekua mikä sopii parhaiten sormiin...
ja sitten uida niissä plekuissa.. www.LifeofDebauchery.Com |
dragon 06.02.2004 18:59:12 | |
---|
ja sitten uida niissä plekuissa.. ...ja sukeltaa niissä kuin myyrä ja antaa ropista sateena päälleen. |
Keppis 06.02.2004 19:15:25 | |
---|
Käykä mehu, mummon yrttimehu? Käykö? Et kyllä saa käymään(niin paljoo että alkomahoolia syntyy). Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
drlecter 07.02.2004 02:12:53 | |
---|
Testaa eri paksuisia plekuja. Mulla ainaski vaihtelee päivittäin tatsi sahailussa. esim tänään toimi 1mm pleku ja toissa päivänä 2mm lektralla oli paras tuntuma. Soitetaan nyt vaan.. |
MV 07.02.2004 12:42:45 | |
---|
vois koittaa mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Eddie 07.02.2004 13:04:19 | |
---|
Paskoja soittiopäiviä on kaikilla. Mulla on nyt semmonen fiilis, että en koske kitaraan enää koko päivänä, soitto kulki niin huonosti ja nyt vituttaa. "If you like metal, you´re my friend." |
MV 08.02.2004 00:46:23 | |
---|
se vituttaa perkeleesti.varsinki ku mul on niit päivii aika usein. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Jucciz 08.02.2004 20:04:55 | |
---|
"Älä osaa mitään" -päiviä on kaikilla, luulisin. Itselläni ainakin niitä on vähän väliä, ei tee mieli koskeakaan kitaraan kun ei vaan tule yhtään mitään. Silti kaikista huonoin idea on kehoittaa nauttimaan alkoholia tilanteen korjaamiseksi. Ei siitä soitto ainakaan yhtään parane. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
viltsu-79 09.02.2004 19:07:42 | |
---|
Kyllä lievällä alkoholin nauttimisella on mielestäni vain myönteinen vaikutus.Latvalan Roopea lainatakseni:Arpeggioöljyä (=olut)... Antakaahan tytöt ja pojat sen metallin virrata, niin teillä ei ole mitään hätää! |
carlos 09.02.2004 20:35:50 | |
---|
välillä.kyllä se vähä liika usein kusee.ja alkomaholilla sitä en aio parantaa. Omenamehu miehen tiellä pitää. Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat. |
jari 13.02.2004 21:21:00 | |
---|
oleppa ammatti musikko ja tiedä että tulee päivä kun soitto kusee.. Milläs korjaat tilanteen?pullolla vodkaa? |
Hendrixi 15.02.2004 10:27:42 | |
---|
Jos on soittanut edellisenä paivänä vaik 5h putkeen ja soitto tuntuu helevetin hyvältä, niin ei voi olettaa että seuraavana päivänä ottaessaan skitan käteen voisi jatkaa siitä mihin eilen jäi. (Tosin treenamalla ero hälvenee varmasti). "On helpompi itkeä Porschessa, kuin Skodassa" |
Snowblind 15.02.2004 13:01:28 | |
---|
Toisilla taas menee alkoholin takia motoriikka kokonaan. Kerran vedin erääseen biisiin synatilut hirveässä humalassa, ei siinä muuta paitsi sisältö oli vähän... No... Arvatkaa itse :) Niin, ja bändihän oli tottakai itse Herkkusieni. |
Super-Jari 15.02.2004 13:45:20 | |
---|
Kerran vedin erääseen biisiin synatilut hirveässä humalassa, ei siinä muuta paitsi sisältö oli vähän... No... Arvatkaa itse :) Niin, ja bändihän oli tottakai itse Herkkusieni. Viinat vaikuttaa eritavalla. Olut saa sormet jähmettymään ja muuttumaan pullataikinaksi. Viina taas saa koko soittamisen ainakin minulla tuntumaan maailman paskimmalle asialle. Punaviini taas on kuin bensaa liekkeihin, soitto vaan paranee ryystäessä. Toisinaan taas on sellaisiä päiviä ilman viinaakin että mikään ei onnistu ja mikään ei miellytä omassa soitossa. "Kaikki musiikki on ihan paskaa, paitsi jazz on vielä paskempaa"
-Juoppo, eräässä Kuopiolaisessa kaljakuppilassa |