MrQ 02.02.2004 23:57:33 | |
---|
Se on kyllä ihan pätevä rokkikannuttaja. No on. Ja näyttäisi tunteella soittavan. |
gheisari 03.02.2004 00:04:07 (muokattu 03.02.2004 00:07:05) | |
---|
tuntuu että tuo ameriikan emoskenestertrenditys pääsi vaivihkaa rantautumaan Suomeenkin viim' vuonna? www.emogame.com sisältää paljon hauskoja hetkiä, jos em. tykitys on yhtään tuttua. Coheed & Cambiriaa ei ole vielä mainittu? Itse en hirveästi välitä, mutta kannattaa tarkastaa jos genre yhtään kiinnostaa. EDIT: Milestäni indietä on kaikki hikiset Sufjan Stevensit ja Rufus Wainwrightit ja chamberpopit ja päävamma? |
waldemarx 03.02.2004 09:50:05 | |
---|
Disco Ensemble, Fugazi, Penniless, pixies. Täs on sekä emoo että indietä. mut vittu et nää käsitteet o nälkäsii. vaikee vaa sanoo et rokkii. keep the fire inside |
doolittle 03.02.2004 11:28:47 | |
---|
Disco Ensemble, Fugazi, Penniless, pixies. Täs on sekä emoo että indietä. mut vittu et nää käsitteet o nälkäsii. vaikee vaa sanoo et rokkii. Vihdoinkin se Fugazi tuli sieltä. Kaiken emon emo! Nerokkain heitto aikoihin... "It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks- |
tollo 03.02.2004 15:15:40 | |
---|
Emosta tulee ainakin heti mieleen mahtava And you will know us by the trail dead. |
Anarkiapurilainen 04.02.2004 02:15:03 | |
---|
Nykyisistä suomibändeistä emon punkimpaa puolta edustavat ainakin Red Cabaret, Manifesto Jukebox ja Phoenix Foundation. |
doolittle 04.02.2004 09:40:27 | |
---|
Hüsker Dü? Lasketaanko se? "It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks- |
Lähikauppias 04.02.2004 11:34:14 | |
---|
Red Cabaret Red Carpet? Jos, niin en minä sitä kyllä emopunkiksi menisi sanomaan. Teenage Fanclub -popiksi ennemminkin. Sen verran mitä olen kuullut, niin hyvä bändi. |
salmivaara 04.02.2004 11:38:20 | |
---|
Red Carpet? Jos, niin en minä sitä kyllä emopunkiksi menisi sanomaan. Teenage Fanclub -popiksi ennemminkin. Sen verran mitä olen kuullut, niin hyvä bändi. http://redcabaret.com/ Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Lähikauppias 04.02.2004 12:12:38 | |
---|
|
D Guerrero 04.02.2004 13:08:55 | |
---|
The Juliana Theory Story Of The Year No Motiv Idlewild Finch Jimmy Eat World Thrice Further Seems Forever Cave in Mae Sparta Silverstein Stairwell joitain mitä mieleen tuli... tsekkaa: www.toothandnailrecords.comwww.victoria(records).com ei muuta. jatkakaa! |
paranoid android 04.02.2004 17:56:05 | |
---|
Flaming Lips ei todellakaan ole indie-yhtye. Sehän levyttää Warnerille! |
PomppoK 04.02.2004 18:01:51 | |
---|
Flaming Lips ei todellakaan ole indie-yhtye. Sehän levyttää Warnerille! Hihi. Minäkin kehoittaisin tutustumaan Fugaziin. "I've been busier than one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
blastoff 04.02.2004 18:19:13 | |
---|
Flaming Lips ei todellakaan ole indie-yhtye. Ei ole muuten moni muukaan täällä mainituista bändeistä. |
kede 04.02.2004 18:25:59 | |
---|
Jos tommonen "emotionaalinen punkpop" kiinnostaa, tai "haikea rokki", kuten mä sanon, ni kannattaa tsekkailla The Get Up Kids -niminen yhtye. Tulee semmonen... haikee fiilis niistä biiseistä :) |
Lähikauppias 04.02.2004 18:44:42 | |
---|
Flaming Lips ei todellakaan ole indie-yhtye. Sehän levyttää Warnerille! Totta pökäjät. Katson indien tarkoittavan nykyään tietynlaista musiikkityyliä. Se, että bändi on pienellä levy-yhtiöllä ei kerro bändin musiikista juuri mitään. Minä voisin tavallaan katsoa Weezerinkin indierokiksi. |
Osmo 05.02.2004 18:06:00 | |
---|
Hirveästi en ole innostunut ainakaan suurimmasta osasta kyseisen kategorian bändeistä, mutta muutama kolahtaa: Thrice - Pojat osaa oikeasti soittaa! Siis aikuisten oikeesti! A.F.I. - Ainakin tämä uusin levy, Sing the Sorrow on niin tunne (emo) levy että. Pidän ehkä eniten. Finch - Julkaissut aivan loistavan levyn (What it is to Burn) Ja mielestäni näillä ei nyt juurikaan ole tekemistä minkään Blink 182:sen kanssa. Näin siis mielestäni. Tyytymättömät työläiset uhkasivat rikkoa astioita - "Älkää alkako mukista", toivoi johtaja! |
Osmo 05.02.2004 18:06:50 | |
---|
Minä voisin tavallaan katsoa Weezerinkin indierokiksi. Kuten myös. Tyytymättömät työläiset uhkasivat rikkoa astioita - "Älkää alkako mukista", toivoi johtaja! |
Thrice - Pojat osaa oikeasti soittaa! Siis aikuisten oikeesti! Uusin levy on vaan melkoista kuraa verrattuna loistavaan The Illusion of Safetyyn. |
Osmo 05.02.2004 21:07:39 | |
---|
Uusin levy on vaan melkoista kuraa verrattuna loistavaan The Illusion of Safetyyn. Artist in the Ambulance löytyy, mutta jotenkin vaan oon siihen vanhempaan. Ilmeisesti olet siis oikeassa. Tyytymättömät työläiset uhkasivat rikkoa astioita - "Älkää alkako mukista", toivoi johtaja! |