Aihe: Diablo
1 2 3 4 519 20 21 22 2353 54 55 56 57
jannu
27.03.2008 21:09:57 (muokattu 27.03.2008 21:10:20)
Sikäli huvittavia noi "Sakara boikottiin"-nillitykset että ei kelleen muka oikeasti ole aiemmin tullut mieleen, että esim. Mokoman lyriikat ovat selkeästi hartaan miehen kirjoittamia.
"Enkä halunnut muuta kuin suudella sinua niin että huulet rohtuu..."
TKT
27.03.2008 21:17:04
Meikäläiselle on kyllä ihan sama, kunhan musiikki toimii.
Muskarikamu.
spiritcrusher
28.03.2008 21:08:59
Meikäläiselle on kyllä ihan sama, kunhan musiikki toimii.

Sama vika rahikaisella.
Perro Stupido
28.03.2008 21:11:19
Sama vika rahikaisella.

Sama. Hiihto- ja jeesusjutut voisi silti unohtaa sikäli että ne molemmat on anuksesta. :D
010011000100111101001100
Mörkööö
28.03.2008 22:45:48 (muokattu 28.03.2008 23:02:43)
Samaa olen hekotellut, ei juma mitä urpoja.

Nimenomaan. Ei helvetti, mistä näitä idiootteja sikiää? Möykätköön Nygård vaikka kymmenen jeesusvouhkausorkesterin levyllä jos mielensä tekee. Tuskinpa Diablo silti rupeaa Jeesuksesta saarnaamaan.
Meadow
29.03.2008 00:34:29 (muokattu 29.03.2008 00:37:06)
Sikäli huvittavia noi "Sakara boikottiin"-nillitykset että ei kelleen muka oikeasti ole aiemmin tullut mieleen, että esim. Mokoman lyriikat ovat selkeästi hartaan miehen kirjoittamia.

Niinkö muka? :o Heti uuden levyn alussa kielletään krusifiksit.
Leper Messiah
29.03.2008 09:36:22
Niinkö muka? :o Heti uuden levyn alussa kielletään krusifiksit.

Kuten Annala on sanonut, kaikki lyriikat eivät välttämättä ole kirjoitettu omasta henkilökohtaisesta näkökulmasta. Sinä Riität on tästä hyvä esimerkki, mies kun itse taitaa olla ortodoksi.
Menisit sinä kasvamaan ja olemaan jollekulle pienemmälles besserwisser. -ngli
vt1100
29.03.2008 11:32:41
Nimenomaan. Ei helvetti, mistä näitä idiootteja sikiää? Möykätköön Nygård vaikka kymmenen jeesusvouhkausorkesterin levyllä jos mielensä tekee. Tuskinpa Diablo silti rupeaa Jeesuksesta saarnaamaan.

Juu, välillä hävettää olla hevimies kun kaikenmaailman ulkomusiikillisesta näpertämisestä tehdään se tärkein asia...
ozz3
29.03.2008 11:44:13
Sain kaksi sivua luettua tuota Imperiumin keskustelua ja olen jo aivan ymmälläni. Kuinka helvetin true sitä voikaan olla? :D .. pakko lukea loput viisi sivua.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
VeeKoo
29.03.2008 11:45:32

Kuten Annala on sanonut, kaikki lyriikat eivät välttämättä ole kirjoitettu omasta henkilökohtaisesta näkökulmasta. Sinä Riität on tästä hyvä esimerkki, mies kun itse taitaa olla ortodoksi.

Ja millähän tapaa tuo ortodoksisuus vaikuttaa yhtään mihinkään..? Samaa paskaa kun luterilaisuuskin. (ei pahalla uskovaisille.)
Kukaan tuntemani ortodoksi ei mitenkään kovin harras ole, itseni mukaanlukien. Muuten tuo postauksesi on varmasti ihan paikkaansa pitävä..
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster
RekoS
29.03.2008 19:05:30
Minä en voi ymmärtää miten tästäkin aiheesta on taas saatu näin paljon keskustelua. Mitä väliä sanoituksilla on jos musiikki on hyvää? Ei se Rainerin lauluääni siitä miksikään muutu, Suomen paras se on edelleen, vaikka äijä onkin käynyt vähän toisenlaisia sanoituksia laulelemassa. Ei kai sitä aina tarvitse laulaa tyyliin "in sorrow we trust"...
Mohla
31.03.2008 11:39:00

Sain kaksi sivua luettua tuota Imperiumin keskustelua ja olen jo aivan ymmälläni. Kuinka helvetin true sitä voikaan olla? :D .. pakko lukea loput viisi sivua.

Mulla alko särkeä päätä heti ekoilla sivuilla... On kyllä mahtavaa miten ahdasmielistä porukkaa löytyy maailmasta.

Mut no, mulla on ainakin edelleen helvetin kovat odotukset tästä uudesta Diablosta. Näyttäisi pitkästäaikaa olevan mukana noita nopeampiakin tempoja, joka on ihan mukaavaa vaihtelua orkesterin sinällään oivaan repertuaariin.
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
mega
05.04.2008 00:52:25 (muokattu 05.04.2008 00:52:54)

Valmista on!

No niin. Nyt olisi isoin savotta takanapäin! Seuraavaksi rieska+kannet lähtevät painoon ja 14.5. on sitten talven työn tulokset kuultavilla ja nähtävillä noin yleisestikin. Itse en ole masteroitua versiota vielä kuullutkaan mutta eiköhän tuo D-liiton kriteerit tule täyttämään koskapa jo miksauksienkin jälkeen materiaalissa oli asetukset vallan mainiosti höllillaan. Idols-oksetus Panu Larnoksen sanoin "biitti lähtee komeasti liikenteeseen".

Kääreetkin onnistuivat materiaalille paremmin kuin osasin edes kuvitella. Jännitin nimittäin viimeiseen asti, että mitenköhän suomalais-ugrilainen murhenäytelmä saadaan parerille siten, että ei vallan näyttäisi Alibin tai Hymyn sivuilta repäistyltä. Eipä huolta siitäkään. Toukokuussa yhdytte mielipiteeseeni tai sitten ette. Minulle se on (siinäkin vaiheessa) herttaisen yhdentekevää.

Ainoa asia mikä tässä jää nyt riipimään on se, että huomenna 5.4 olisi pitänyt päästä Kempeleeseen katsomaan legendaarisen Gobran keikkaa mutta niin vaan kävi, että ensimmäiset haastattelut Icaroksen tiimoilta on sovittu jo täytäntöönpantavaksi. Luonnollisesti pyytämättä ja täytenä yllätyksenä.

Huomenna illlalla Hevisauna lämpeämään ja masternauha tulille. Voin ystävät vakuuttaa, että olo on nyt aika huojentunut.

Saunamusiikin otsakkeina:

1.Trail Of Kings
2. Living Dead Superstar
3. Bad Sign
4. Resign From Life
5. Icaros
6. Light Of The End
7. Chagrin
8.Through Difficulties To Defeat
9. Hammer
10.Into The Sea

Rainer Nygård

www.diabloperkele.com
"I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor"
Henkka370
05.04.2008 09:24:19
HELLYEAH!

Vielä pitäs reilu kuukausi malttaa...
Kitara on työkalu
ötzi
05.04.2008 09:59:43
Vielä pitäs reilu kuukausi malttaa...

Sanoppa muuta, kyllä polttelee. Ehkä odotetuin levy tällä hetkellä
no IMO GG!
TKT
05.04.2008 11:56:21
Ehdottomasti odotetuin levy täälläkin suunnalla.
Muskarikamu.
zahmbba
07.04.2008 02:04:37
On kylla hellyyttavaa lukea Imperiumin true- fanien urpoilua kuinka Diablo on nyt jeesusbandi jne. Ei ole kellekaan esim. Crusify - niminen kappale tuttu?
carnation
07.04.2008 11:54:10
On kylla hellyyttavaa lukea Imperiumin true- fanien urpoilua kuinka Diablo on nyt jeesusbandi jne. Ei ole kellekaan esim. Crusify - niminen kappale tuttu?

No Crusifyn lyriikathan ovat todella myönteiset:
http://www.lyricstime.com/diablo-crusify-lyrics.html
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
zahmbba
07.04.2008 16:37:32
No Crusifyn lyriikathan ovat todella myönteiset:
http://www.lyricstime.com/diablo-crusify-lyrics.html

Tatapa tarkoitinkin. Pahoittelut, jos esitin asian epaselvasti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)