Aihe: Monsteriser - yleistä murinaa
1
Rajapatsas
16.08.2006 12:26:39

Eli tänään ilmestyys siis Miitri "mokomastam1natuottaja" Aaltosen bändin Monsteriserin debyyttirieska "A long snap to zero".

Ääniklipit bändin kotisivuilta (www.monsteriser.com) ja keikka Imatran Rock to the River -festareilla lupaavat perkeleen hyvää!

Levyä ja kommentteja odotellessa..
dixi19
17.08.2006 15:07:25

Tällä hetkellä kuultuna vasta nuo kaksi biisiä mitkä kotisivuilta löytyvät, mutta helvetin hyvältä kuulostaa. Koko levy pitää kyllä hankkia lähipäivinä.
anomus.com
Zeni
20.04.2007 09:51:33
Vamha topicci mutta nostetaan kun ei kerta muuta keskustelua löytynyt.

Eikö ole muille kolahtanut ? Itse löysin vähän myöhään mutta nyt on kolme kuukautta autossa soinut miltein pelkästään tuo long snap to zero. Aivan helvetin kovaa menoa ja soundit kohdallaan mun makuun.

Harvemmin jaksa yhtä lättyä kuunnella yhtä intensiivisesti.
Räkkipeli
20.04.2007 11:51:45
Kyllä itteasiassa ihan kelpo kamaa! Tykkään kuunnella, Miitri on hyvä laulaja kyllä. Tulee mieleen ehkä vähän Stonegrad (vai mikä onkaan) laulusta.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
dixi19
20.04.2007 13:24:28 (muokattu 20.04.2007 13:25:23)

Kyllä itteasiassa ihan kelpo kamaa! Tykkään kuunnella, Miitri on hyvä laulaja kyllä. Tulee mieleen ehkä vähän Stonegrad (vai mikä onkaan) laulusta.

Soundgardeniako tarkoitat?

Joo, Cornellin tyylisesti Miitri kyllä usein vetää ja hyvin vetääkin. Hieno bändi ja hieno levy, tasaisen vahvaa kamaa. Vielä pitäis livenä nähdä, mutta sekin onneksi onnistuu kuukauden päästä.
anomus.com
kid ego
20.04.2007 13:27:58

Tai norjalainen Stonegard.

En tiijjä kun en ole Monsteriseria kuullut.
"Menee pilettämiseen koko vkl kun huomenna on kihlajaiset ja sunnuntaina hautajaiset." -KMT
Räkkipeli
20.04.2007 13:28:13

Joo, Cornellin tyylisesti Miitri kyllä usein vetää ja hyvin vetääkin. Hieno bändi ja hieno levy, tasaisen vahvaa kamaa. Vielä pitäis livenä nähdä, mutta sekin onneksi onnistuu kuukauden päästä.

Eeei se soundgarden ollu ku sellanen yks pohjoismaalainen bändi...Stone joku..mun muistaakseni Stonegard. Tai joku..
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Räkkipeli
20.04.2007 13:28:29
Tai norjalainen Stonegard.

En tiijjä kun en ole Monsteriseria kuullut.

Niin juuri!
mikko1
20.04.2007 16:16:35
Vielä kuulematta. Soundissa jokin aika sitten ollut juttu sai kyllä kiinnostumaan.
Get stoned, get drunk, get naked... GET IN THE PIT!
Aksu89
20.04.2007 17:35:30
On kyllä asiallista menoa, tosin levy alkaa jo kyllästyttää reilun kuuntelun tuloksena.
dixi19
27.03.2008 13:08:55

Epäilyttävän vähän keskustelua täällä näin mainiosta yhtyeestä.

Uutta levyä pukkaisi heti ensi kuun alussa ulos. Maispeissistä löytyy jo kaksi näytettä ja helvetin hyvältähän se kuulostaa vieläkin: http://www.myspace.com/monsteriser
anomus.com
FrankComa
27.03.2008 17:41:23
Jep, ykkös levystä tykkäsin itsekin. Toivottavasti pojat yltää samaan tasoon tällä toisella kiekolla.
Give The Mule What He Wants!
Dropped C
27.03.2008 17:45:19
Radiosta tuli joku piisi. Ensi Nikula hehkuttaa että mieletön groove ja aloin jopa kiinnostua. Piisi ei kuitenkaan potkinut sitten yhtään. Tälläistä köyhää wannabe stoner metallia. Kuulosti aika paljon uudemmalta Mustasch:lta, missä taso on myös romahtanut aika pahasti uudemmilla levyillä.
dixi19
02.04.2008 11:55:36 (muokattu 02.04.2008 11:56:14)

Ourait. Työpäivä alkoi heti tuntumaan siedettävämmältä kun kävi hakemassa kahvitauolla uuden lätyn kuunneltavaksi.

Ei pysty vielä syväanalyysiä heittämään, mutta tällein ensivaikutelmana voisi sanoa, että perkeleen hyvältä kuulostaa. Biisit on ehkä vähän monimuotoisempia ja -puolisimpia kuin ekalla, mutta tuntuu että samalla myös temmot olisivat hieman tippuneet, mikä on vähän harmi.

Mutta tasainen kokonaisuus on kyseessä ja taas löytyy myös slovari, joka on jälleen helvetin jees. Sen lisäksi tällä hetkellä parhaiten potkivat Save me from the outside world, Freefall ja God among us.

Yhtään yhtä tykkiä biisiä kuten Dails and Daggers, joka iskee täysillä heti ensi kuulemalta ei taida tällä kertaa löytyä, mutta sen verran laadukas paketti on kyseessä että ei paljon haittaakaan. Voipi usemman kuuntelun jälkeen noista jopa ekaa paremmaksikin.
anomus.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)