SuloVilen 24.03.2008 10:31:59 | |
---|
Sir Elwoodin hiljaiset värit: Sellaista se on..."Tom Waits laulaa Invitation to the blues..." |
Lord of the strings 24.03.2008 11:01:10 | |
---|
"Sä laulat kuin Marlene Dietrich ja tanssit kuin Zizi Jeanmaire" Hector - Kuningatar "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Hannu H. 24.03.2008 18:41:47 | |
---|
Juice Leskisen Andy McCoy kertoo Andy McCoysta. Joo mut Andy soittaa itte siinä niin ei oikein voida mun mielestä laskea? Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella |
Planetist 25.03.2008 21:28:31 | |
---|
Kraftwerkin Trans-Europe Express: From station to station back to Dusseldorf City Meet Iggy Pop and David Bowie Trans-Europe Express Trans-Europe Express Trans-Europe Express Trans-Europe Express The more you drive, the less intelligent you are. - Miller |
J D 25.03.2008 22:36:23 | |
---|
no tämä on varmaan mainittu: Wheatus - Teenage Dirtbag "Cause I'm just a teenage dirtbag baby. Yeah I'm just a teenage dirtbag baby. Listen to Iron Maiden baby with me. Ooohoo Hoo Hooooooo" |
p3ssi 26.03.2008 02:20:15 | |
---|
cEvin Key featuring The Legendary Pink Dots: A Certain Stuuuckey Imagine. No posessions. That's what John Lennon said... And you know how much you've always liked John Lennon. Kill it! can you smell the poppies too? |
Stump yhtyeen Charlton Heston. "Charlton Heston put his vest on" |
Marlowe 27.03.2008 17:36:29 | |
---|
Stump yhtyeen Charlton Heston. "Charlton Heston put his vest on" Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö Charlton Heston ole näyttelijä? "Apinoiden planeetta", "Ben Hur" ja niin edespäin. "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
Kailis 27.03.2008 18:03:34 (muokattu 27.03.2008 18:08:19) | |
---|
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö Charlton Heston ole näyttelijä? "Apinoiden planeetta", "Ben Hur" ja niin edespäin. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö artisti tarkoita myös näyttelijää? artisti (viihdyttävä ja esiintyvä) taiteilija _ Tyylisävyltään hienostuneeksi tarkoitettu sana, jota kuitenkin käytetään yleensä viihteen alalla toimivista laulajista, sirkustaiteilijoista jne. |
pexi 28.03.2008 11:07:28 | |
---|
Sacred Reich - 31 Flavors ----------------------------- I love the Chilis freaky, uplift, mother's milk Faith No More Mike Patton's voice is smooth as silk Metallica's music makes me want to rage Sting's lyrics have something to say Jimi Hendrix plays guitar like a no one else Black Sabbath Ozzy's voice is sick as hell Prince, Fishbone, NWA these are the things that I like to play Mr. Bungle is so very cool so don't be an ignorant fool there's so much music for you to choose so don't just be a metal dude it's cool fool |
Marlowe 28.03.2008 14:35:37 | |
---|
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö artisti tarkoita myös näyttelijää? En ole kyllä koskaan kuullut puhuttavan artisti Sean Connerysta, ja kyllähän tuosta aloitusviestistäkin käynee ilmi, että kyse on nyt muusikoista. No, eipä tuolla niin väliä, ainahan sitä yksi Hestonkin ketjuun mahtuu... "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
mos6581 28.03.2008 17:45:20 | |
---|
Grandaddy - Jed's Other Poem (Beautiful Ground) "I try to sing it funny like Beck.." |
Numbie 31.03.2008 04:06:17 | |
---|
Sun Kil Moon - Glenn Tipton |
Kailis 31.03.2008 18:03:29 | |
---|
En ole kyllä koskaan kuullut puhuttavan artisti Sean Connerysta, ja kyllähän tuosta aloitusviestistäkin käynee ilmi, että kyse on nyt muusikoista. No, eipä tuolla niin väliä, ainahan sitä yksi Hestonkin ketjuun mahtuu... ... eli mitä sellaisia biisejä teille tulee mieleen, joissa artisti/bändi A mainitsee nimeltä jonkun toisen artistin tai yhtyeen? Sanovat itsepäiseksi...=D |
pitk 01.04.2008 16:14:22 | |
---|
"Naurettiin ja pogottiin, hei, Pelle Miljoonaa. 'Tahdon rakastella sinua', tiesit mitä se tarkoittaa, punatukkainen" Aki Sirkesalo: Punatukkainen (Marvin Gaye: Brown-Eyed Girl) Korjaus: Originaali on Van Morrisonin. Ja aiheeseen: Turo's Hevi Gee, Poliisi: "Tos on hyvä mutka pistä siihen tutka virittele ansa tulee Tapsa Kansa" Eput: Elviksen kuolema: "Elviksen Kuolema ei mua liikuta!" |
hullu_ukko 01.04.2008 16:24:02 | |
---|
Cavalera Conspiracyn Nevertrust: Nevertrust - The Fall Out Boy Nevertrust - Their fake asses M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
NHR 01.04.2008 16:40:57 | |
---|
Eput: Elviksen kuolema: "Elviksen Kuolema ei mua liikuta!" Mainitaanhan siinä The Beatles kans: "Ja aikaan Piitleksien mä vielä edes masturboinut en." :) "It's really something other than else!" |
Lesko 01.04.2008 17:02:19 | |
---|
Volbeat - Sad man's tongue:ssa mainitaan lukuisista lainauksista huolimatta Johnny Cash. "Papa said : my boy, take my Johnny Cash vinyls and go" "Mitä tarkoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
Tuomas Keskimäki |
Jonte 03.04.2008 14:05:01 | |
---|
... eli mitä sellaisia biisejä teille tulee mieleen, joissa artisti/bändi A mainitsee nimeltä jonkun toisen artistin tai yhtyeen? Hullu Kitara: Järvinen ja Toivo Kärki kirveellä sen kerran särki. Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
JET 05.04.2008 12:37:48 | |
---|
En tiedä, onko jo mainittu, mutta Princen comebacklevyn, Musicologyn (2004) nimibiisissä Prince antaa kunniaa legendaarisille soul/funk -mestareille Earth, Wind & Firelle, James Brownille ja Sly & The Family Stonelle: "Let's Groove September Earth, Wind and Fire Hot Pants by James Sly's gonna take u higher" Oli muuten hieno paluu yhdeltä kaikkien aikojen musiikkineroista. |