Aihe: Lidlistä foni?
1 2 3
Puavali
13.03.2008 21:41:35
Joko joku osaa kommentoida millainen peli se Lidl:n foni on?

Aika vaikea soitettava. Pitäis keritä treenaan (joo nytkin mulla ois aikaa, mutta...). Helpompaa kieltä (ja suukappaletta?) tarttis, mekaanisesti matalat äänet tuntuvat ainakin soivat, korkeimmissa on näin tiukan kriittisesti sanottuna hieman toivomisen varaa, mutta se on ehkä vaan treenin puutetta.

Paljonko nyt minun arviooni kannattaa luottaa, olen aloittelija, ja päädyin foniin (siis Lidlin tarjouksessa oli foneja ja trumpetteja) siksi, kun en aikoinaan saanut bändin trumpetistin soittimesta yhtään siedettävää ääntä kokeillessani.
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
sax_O Fonisti
15.03.2008 10:45:39
Saksofoni Lidlistä 350e :D
Repesin
Mismatch error
15.03.2008 14:41:57
Toisen oktaavin äänet oli ainaki mulla ylävireisiä.
La musique est le seul des talents qui jouissement de lui-même, tous les autres veulent des témoins.
sax_O Fonisti
16.03.2008 16:18:39
Aika vaikea soitettava.
Kulkee myös nimellä huono
TestoMike
16.03.2008 23:10:03

Olet siis kokeillut soitinta? Voitko verrata esim. valtamerkkien oppilassoittimiin?
Klezberg
16.03.2008 23:11:17

Varmaan onkin huono. Mutta kun joku sanoo juuri ensimmäisen foninsa saatuaan että "aika vaikea soitettava", niin ei oikein voi tietää puhutaanko ko. soitinyksilöstä vai fonista yleensä. Ei ne Yanagisawatkaan itsestään soi.
kai tää on joku nettiriippuvuus, kun on tää internetti ja sitten toi klarinetti
Soulman63
17.03.2008 07:58:34
"On se fonin soitto sitten mahdottoman vaikeeta".

"Myydään lähes käyttämätön Lidl -foni tarpeettomana".

Ai niin.. taisin jo mainitakin. :)