Aihe: Uudet mikit Ibaneziin?
1 2
oiva tumpeloinen
26.03.2008 22:55:50
Älkää nyt v-sarjan mikeistä ainakaan 30 euroa maksako. Mieluummin panostaa sen 20 euroa lisää ja hommaa DiMarzion/Duncanin. V8 ei ole tuon arvoinen mikki millään mittapuulla. Kannattaa mieluummin jättää ostamatta.
Antti1
26.03.2008 22:57:48
Mä mietin yleensä tota vaihtojuttua siihen malliin, että pidänkö kitarasta vai en. Jos mä pidän siitä, niin mikään mikki ei ole liian kallis soittimen hintaan suhteutettuna. Jos kitara sensijaan olisi kallis, mutten pitäisi, niin en mä siihen mitään vaihtaisi.

Tahtoo siis sanoa, että vain pitempään säilyvää käyttökamaa kannattaa mun mielestä päivittää. Sillä rahallisella arvolla nyt ei ole tuon taivaallista väliä muutenkaan.

Mä heittäisin tuohon Evolutionin. On about yksi erottelevimmista mikeistä markkinoilla ja ykkösmallissa ainakin on räyhää vaikka norjalaiseen surinaheviin.
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
JK1
28.03.2008 11:43:02 (muokattu 29.03.2008 12:53:40)
Kiitokset hyvistä näkökulmista&vinkeistä! Evolution vois tosiaan olla hyvä ratkaisu. Hinta näyttää thomannilla olevan 85€. Se, mikä tuossa lähinnä mietityttää on, että Dimarzion sivuilla kohistetaan nimenomaan soolo-ominaisuuksia ja itselle tulisi suurimmaksi osaksi komppikäyttöön. Eli tuo olisi teidän mielestänne hyvä peli myös komppailuun??

Harkinnan alla on myös vielä, että vaihdanko (EDIT) kaulamikkiä. Sitä tulee aika vähän käytettyä ja sen vaihtamisesta tulis sitten hintaa se toiset 70-90€. Toisaalta voisi enemmän innostaa käyttää sitäkin, jos olisi mieleinen.
Booligan
28.03.2008 14:55:44

tallassa evolution jylisee Ukkoshevosen tavoin komppailussa.
nuotteja säästämättä
Antti1
28.03.2008 23:32:03
Harkinnan alla on myös vielä, että vaihdanko tallamikkiä. Sitä tulee aika vähän käytettyä

Hold your horses! Valitat pyöreästä soundista ja käytät kaulamikkiä? Siinäpä sulle syy. Mitä sä soittelet sillä kitarallas?
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
JK1
29.03.2008 12:53:03 (muokattu 29.03.2008 12:54:30)
Hold your horses! Valitat pyöreästä soundista ja käytät kaulamikkiä? Siinäpä sulle syy. Mitä sä soittelet sillä kitarallas?

Sorry... Nyt meni puurot ja vellit sekaisin: siinä PITI lukea kaulamikkiä.

Tuosta ukkoshevosesta voitaneen kuitenkin päätellä, että toimii!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)