HC-Audio 25.01.2004 22:56:17 (muokattu 23.05.2005 16:24:26) | |
---|
ihan sam onko muodissa tahi ei, suppululull "It's My duty to please that booty" |
Jenka 02.02.2004 15:35:29 | |
---|
Alkaa vissiin olla surffiletit kohta poissa muodista. Ajattelin vain varoittaa. ;) Sellainen Garnierin vihreä geelipötkö on ihan jees. Tai ainakin se tuoksuu hyvälle. Surffitukathan on ihan parhaita! Jos on vaan jonkun muodin takia sellanen niin pöh. Mitä järkeä on jossakin tukkaMUODISSA..ja yleensäkin muodissa? En mä ainakaan vaihda hiustyyliä sen mukaan mikä nyt sattuu olemaan MUOTIA. ;) Hc-audiolla on söpö tukka, toivottavasti löydät oman geelin :) It takes a fool to remain sane. |
Lord of the strings 02.02.2004 16:08:24 | |
---|
En käytä Hiero sitä geeliä päähäs... Kyllä kalju kiiltää 8-) Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree. |
pilsu 04.02.2004 22:25:08 | |
---|
Sweet Georgia Brown, Dax, Dixie Peach, Nu-Nile, tai ihan kotoinen Vival. Onhan noita - rasvoja ja vahoja. Niitä voi myös sekoittaa keskenään, ja tuoksuukin. Geelit on pelleilyä ja tarkoitettu kait lähinnä silkkimunille. "Tuli poliisi - Oven murskasi." Badding: Rokaten ja rollaten |
Demeh 04.02.2004 22:28:34 | |
---|
Dapper Dan Rock'n'Roll! |
HC-Audio 04.02.2004 22:38:03 | |
---|
Sweet Georgia Brown, Dax, Dixie Peach, Nu-Nile, tai ihan kotoinen Vival. Onhan noita - rasvoja ja vahoja. Niitä voi myös sekoittaa keskenään, ja tuoksuukin. Geelit on pelleilyä ja tarkoitettu kait lähinnä silkkimunille. Mistä tuollasia neekerien rasvoja saa? meen heti hakemaan "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki |
luulen että kiilto66:lla tai erikeeppeerillä saa aika vahvan ja kestävän kampauksen. Itse käytän sitä geeliä mitä äiti tuo kaupasta tai vaihtoehtoisesti sitä mikä on halvinta jos itse joudun ostamaan. Kaikki tuntuu toimivan ihan kohtalaisesti. Kas kun ei automaattivaihteet! |
stickyfinger 26.02.2004 15:48:20 | |
---|
Garnierit on perkeleen kalliita. Tämmöseen vähän pidempään lettiin kyllä saa aikalailla lakkaa tunkea että sopivasti sojottaa. Mutta ei kyllä ilman hiuslakkaa toimeen mitenkään tulisi, ei voi kuvitellakaan. Vaan sitten kun sen tukan on sopivasti saanut pystyyn, niin kannattaa noudattaa Nikki Sixxin neuvoa vuodelta 1983: "...kannattaa sammua otsalleen niin ei hiukset latistu...". Shake your money maker! |
Catja 26.02.2004 22:12:40 | |
---|
Jos rahaa on niin kampaamoista saa semmosia mömmöjä että pysyy pidempikin letti ojennuksessa, mutta hintahaarukka on 10-30e/purkki. Jos rahaa ei ole on turvauduttava sokeriveteen. |
Sävis 27.02.2004 10:56:59 | |
---|
Kun tukka on pesty, se kuivataan pyyhkeellä. Sitten siihen laitetaan muotovaahtoa ja föönataan fööniharjaa käyttäen. Sen jälkeen tukkaan laitetaan vahaa, jolla se muotoillaan sellaiseksi kuin halutaan. Siihen päälle vielä lakkaa, niin sitten kyllä pysyy tukka juuri sellaisessa asennossa, kuin halutaan. Näin kampaaja sanoi mulle. En kyllä jaksa tollasta oikeesti vääntää. Mitäs jos tohon laittaisi been? |
hörhö 28.02.2004 12:47:25 (muokattu 28.02.2004 12:51:59) | |
---|
Citre shine tai jotain sinnepäin. Saa muistaakseni Anttilasta. On aivan järkyttävän ätäkkää geeliä. Hiuslakoista sitten punainen Proffs Seppälästä. Jos noilla aineilla ei saa pysymään, niin sitten ei millään. Tosin tuolla proffs lakalla ei oikein saa mitään luonnollista notkeutta, vaan se liimaa hiukset ihan tönköksi, mutta tukevasti. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
seitikki 02.03.2004 12:19:46 | |
---|
Raaka kananmuna :P "-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna |
Catja 03.03.2004 13:52:11 | |
---|
Raaka kananmuna :P Itseasiassa tämä on todella tehokas keino pitämään hiukset pystyssä :D |
seitikki 03.03.2004 20:32:51 | |
---|
Itseasiassa tämä on todella tehokas keino pitämään hiukset pystyssä :D siks just:) "-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna |
D Guerrero 04.03.2004 11:10:37 | |
---|
L'Oreal! Koska olen niin karvainen. |
Via 04.03.2004 12:43:06 (muokattu 04.03.2004 12:43:42) | |
---|
Onneksi näihin hiuksiin ei tarvitse tehdä juuri mitään. harjaa pari kertaa päivässä ja suoristaa otsahiukset yön jäljiltä niin hyvä on (jotenkin ne on aina niin pystyssä aamuisin, millaisessakohan asennossa sitä tulee nukuttua^^).. Joskus kun lähden viihteelle ja jaksan panostaa niin vetäisen vaan TIGI:n jotain superstar-juttua päähän ja kuivaan hiukset. Silloin ne on ihan mielettömän nätit... Ja jos vielä jaksaa latvat kääntää... Usein viihteelle lähtiessäkin pelkkä pesu ja föönaus riittää. (oon hiusten suhteen niin uskomattoman laiska että jaksan niitä laittaa ehkä kerran tai kaksi kuukaudessa) Nyt pitäisi tehdä musta/punaisia (tai musta/pinkkejä) rastahiuslisäkkeitä, tulee bilettämään lähtö helpoksi kun vetäisee vaan lisäkkeet päähän ja näyttää varmasti hyvältä :) Heti kun taas palkka tulee niin kuituja ostaan :) ...hmph, meni vähäsen off-topic. "Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill) |
Raipe 11.03.2004 22:44:21 (muokattu 11.03.2004 22:44:53) | |
---|
Lähinnä jotain vahvaa pomadea (tai pomadaa, miten sen ikinä haluaa ilmaista). Ei hirveän miellyttävää mössöä, mutta pitää hyvin ja tarvitsee levittää vain kerran viikossa. "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
Tuomas. 26.03.2005 12:55:58 | |
---|
tosimies ei käytä geeliä. over the hills and far away... |
JOO100 27.03.2005 12:00:51 | |
---|
Näin kampaaja sanoi mulle. En kyllä jaksa tollasta oikeesti vääntää. Tohon menis varmaan kahdeksan tuntia... Onko ne vahat hyviä? Geeliä kun laittaa niin hiukset on ku sementtiin valettu... Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin. |
Coach 29.03.2005 01:02:14 (muokattu 29.03.2005 13:17:29) | |
---|
Onko ne vahat hyviä? Geeliä kun laittaa niin hiukset on ku sementtiin valettu... Itekkin käytin joskus geeliä pitämään otsatukan kurissa, mutta se oli sitten tosiaan semmonen kova ja märän näköinen korppu. Takaa tukka oli sitten ihan kuivan näköinen kun ei sitä joka paikkaan viitsinyt sotkee. Onneksi älysin vaihtaa geelin voiteeseen. Elikkä Vivaliin. Vivalilla tukka pysyy pehmeänä, saa kammattua hyvin ja kiiltää kauniisti. Sitäpaitsi se on todella halpaa, n. 2 euroa tuubi. No ehkä ei sovi ihan kaikille, mutta minulle se on just. Vahoista en sitten tiedä. Korjaus: Kaksi euroa piti kirjoittamani, voi olla että puolellatoistakin saa. |