ruuhkis 25.03.2008 18:45:47 | |
---|
Mäkin napsasin kuvan uudesta setupista. Harmi vaan, että rummut on tilanpuutteen takia vähä huonosti sijoiteltu. Kuviin pääsi myös kitara, jota tosin en osaa juurikaan soittaa :P Omissa kuvissa nämä siis... |
Simbe 25.03.2008 19:16:23 | |
---|
Tomi löytyi m.netin välityksellä, en nyt muista nimimerkkiä mutta itse tarjosi ja hyvä niin. Tämä uusi on hieman uudempaa vuosikertaa ja Japanista, vanhemmat Taiwanista. Soundi ja väri kuitenkin natsaavat täsmälleen, että eipä siinä. En huomannut eroa työnlaadussakaan, vaikka kohta joku varmaan väittää että on sitä. Mites, katselin tota badgea. Sehän on tuollainen samanlainen hopeankullertava? Vai onko se oikeasti pinkki ja mun silmät valehtelevat? Oon ollut siinä käsityksessä, että ainoa ero olisi tosiaankin se badgen väri ja teksti. |
Niq 25.03.2008 20:18:38 | |
---|
Mäkin napsasin kuvan uudesta setupista. Harmi vaan, että rummut on tilanpuutteen takia vähä huonosti sijoiteltu. Kuviin pääsi myös kitara, jota tosin en osaa juurikaan soittaa :P Omissa kuvissa nämä siis... Mitäs oot tykännyt Superstaroista? Omat 'starbat oon muuten asetellu lähes identtisesti, pellitkin yhtä lukuunottamatta, kiva setup, siis. :) http://niq.kapsi.fi/showimg.php?file=/Rummut/IMG_6093.jpg "I have a cunning plan" -Baldrick |
hemmo 25.03.2008 20:28:48 | |
---|
|
Nolte 25.03.2008 20:35:40 | |
---|
Mäkin napsasin kuvan uudesta setupista. Harmi vaan, että rummut on tilanpuutteen takia vähä huonosti sijoiteltu. Kuviin pääsi myös kitara, jota tosin en osaa juurikaan soittaa :P Omissa kuvissa nämä siis... Ihana pelti sinulla ykköscrashin paikalla. Ei nuo muutkaan nyt ihan huonoja ole. nxvbvkjhuerghbxn3579328!!! |
ruuhkis 25.03.2008 22:11:40 | |
---|
Mitäs oot tykännyt Superstaroista? Omat 'starbat oon muuten asetellu lähes identtisesti, pellitkin yhtä lukuunottamatta, kiva setup, siis. :) Oonhan mä tykänny, tosin virpasta ei o oikeen löytynyt sellasta soundia mitä haen ja se vaihtuukin jossain välissä...kun vaan tietäs missä.. :D Ihana pelti sinulla ykköscrashin paikalla. Ei nuo muutkaan nyt ihan huonoja ole. Juu tuo 18" on hyvä pelti, ja on nuo muutkin jotain, ride tosin vaihtuu varmaan kevyempään ja tohon 16" tulee kanssa saman moinen K-logo ku muihinkin (paukkupullolla vedän ;)) sit ku rahaa löytyy.. Nuo paiskeet saa jäädä, ihan ok tavaraa ovat samoten ku tuo Wuhan.. joku pillastuu pian ku tulee paiste ja wuhan samaan lauseeseen ;) |
Niq 25.03.2008 23:43:57 | |
---|
Oonhan mä tykänny, tosin virpasta ei o oikeen löytynyt sellasta soundia mitä haen ja se vaihtuukin jossain välissä...kun vaan tietäs missä.. :D Ainakin siinä oman setin mukana tulleessa oli kantit ajeltu päin hanuria, ettei ihme jos et oo löytäny. Hiomapaperi käteen ja tasoittelemaan, sit vedät lopuksi tosi hienolla paprulla välillä kynttilää hieroen. Mattosyvennystäkään ei ollu, senhän tekee viilalla vartissa. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Kailis 26.03.2008 01:13:39 | |
---|
Sullahan on kalvojen logot ihan vinossa. 8-p Ja tennissukat sekä muna vasemmassa lahkeessa. Tennissukat on pahempi. |
hemmo 26.03.2008 06:49:43 | |
---|
Ja tennissukat sekä muna vasemmassa lahkeessa. Tennissukat on pahempi. Ovvai? Kappas joo. Olitpa tarkkana. t. aina vasemmassa lahkeessa-klubilainen |
hollmi-5 26.03.2008 08:39:49 (muokattu 26.03.2008 11:29:10) | |
---|
Ja tennissukat sekä muna vasemmassa lahkeessa. Tennissukat on pahempi. Minä bongasin ensin Heineken-tölkin... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Niq 26.03.2008 10:36:32 | |
---|
Minä bongasin ensin Heineken tölkin... Se on Grafenwalder. :) "I have a cunning plan" -Baldrick |
Olazeba_ 26.03.2008 10:42:15 (muokattu 26.03.2008 10:46:30) | |
---|
Se on Grafenwalder. :) Eikä ole kun Royal Dutch :D Ei se tästä. |
Minä bongasin ensin Heineken-tölkin... Taisit sittenkin katsella jotain muuta =D |
hollmi-5 26.03.2008 15:33:04 | |
---|
Taisit sittenkin katsella jotain muuta =D Juu. Peltien asettelua ihmettelin. Ja sitten sitä tölkkiä... Huono tunnistus. Mutta kokeilkaapa muita kaljatölkkejä. Tunnistan... ehkä ;-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Niq 26.03.2008 16:12:39 | |
---|
Juu. Peltien asettelua ihmettelin. Ja sitten sitä tölkkiä... Huono tunnistus. Mutta kokeilkaapa muita kaljatölkkejä. Tunnistan... ehkä ;-) Mikäs peltien asettelussa ihmetyttää? :) "I have a cunning plan" -Baldrick |
Nolte 26.03.2008 16:57:02 | |
---|
muna vasemmassa lahkeessa. Itse olin tylsästi tulkinnut tuon Settikuvat -otsikon ihan vaan rumpukuviksi jne, mutta täällä näköjään kiinnitellään huomiota myös soittajan housussa olevaan settiin. No, nyt on sitten Niq:in "setin" asettelu meille kaikille selvää Kailiksen aamuöisen tarkan huomion ansiosta. Muiden asettelut voivat minun puolestani jäädä vaikka ihan salaisuudeksikin. :) nxvbvkjhuerghbxn3579328!!! |
hollmi-5 26.03.2008 17:02:29 | |
---|
Mikäs peltien asettelussa ihmetyttää? :) No eipä tuossa mitään ihmettelemistä ole. Ruuhkiksen kuvasta ihmettelin hiukan enemmän. Noissa on jakkaralta mitaten syvyyssuunnassa aika moisia etäisyysheittoja. ja sullakin riden ja crashin korkeusero on aika suuri. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Niq 26.03.2008 17:34:26 (muokattu 26.03.2008 17:36:04) | |
---|
No eipä tuossa mitään ihmettelemistä ole. Ruuhkiksen kuvasta ihmettelin hiukan enemmän. Noissa on jakkaralta mitaten syvyyssuunnassa aika moisia etäisyysheittoja. ja sullakin riden ja crashin korkeusero on aika suuri. Olen suht pitkävartinen, 189cm, penkillä istuen crashit on reilusti olkapään alapuolella. Istun lisäksi korkealla, jalat yli 90 asteen kulmassa, ei ole ylettymisessä ollut hirveästi ongelmia tähän asti. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Kailis 26.03.2008 19:34:09 (muokattu 26.03.2008 19:34:31) | |
---|
Itse olin tylsästi tulkinnut tuon Settikuvat -otsikon ihan vaan rumpukuviksi jne, mutta täällä näköjään kiinnitellään huomiota myös soittajan housussa olevaan settiin. No, nyt on sitten Niq:in "setin" asettelu meille kaikille selvää Kailiksen aamuöisen tarkan huomion ansiosta. Muiden asettelut voivat minun puolestani jäädä vaikka ihan salaisuudeksikin. :) Todellisuudessa huomioni kiinnittyi Fanta-pulloon, mutta on kiva herättää keskustelua. Ihan lieviä fobioita olen täällä haistavinani. Mulla on muuten myös vasemmassa. Tennissukkia ei ole =D |
hemmo 26.03.2008 20:32:14 | |
---|
|