Aihe: GHS puhdistus mömmön käyttämisestä..
1
Jackson Dinky
03.02.2004 17:06:54
Eli jos joku voisi kertoa kuinka tota kannattais alkaa levittämään niihin kieliin ja otelautaan. Olen kuullut että kyseinen aine ei sovi niihin e-a-d kieliin? Pitääkö paikkansa?
Rusty Cooley
Da Make
03.02.2004 17:11:00
Eli jos joku voisi kertoa kuinka tota kannattais alkaa levittämään niihin kieliin ja otelautaan. Olen kuullut että kyseinen aine ei sovi niihin e-a-d kieliin? Pitääkö paikkansa?

Kyseinen aine ei kuuleman mukaan sovi PUNOTTUIHIN kieliin... Sävel korkeudella tuskin on juurikaan merkitystä...
Cräx, Change, Ötöm!? Revolution is my name...!
Invader
03.02.2004 17:20:19
Kyseinen aine ei kuuleman mukaan sovi PUNOTTUIHIN kieliin... Sävel korkeudella tuskin on juurikaan merkitystä...

Ei sovi ei. Sormi lakkaa luistamasta ihan täysin jos menee punotuille kielille sitä sotkemaan. Punomattomille taas sopii erittäin hyvin, luistaa sormi paljon paremmin kielellä. Soundillisista muutoksista en sano mitään, en ainakaan itse ole mitää eroa huomannut.

Niin ja Fast Fret haisee ihan törkeän hyvälle :)
on turha.
BlackD
03.02.2004 17:41:31
Jos tässä fast fretistä puhutaan nii meikä ainaki vetelee sitä surutta kaikille kielille. Soundi pysyy edes jotenkin kirkkaana ja töhnä irtoaa kielien alta. Varsinkin punotuilla kielillä soundi pysyy pidempään uuden kuuloisena tätä käytettäessä, ja tuntuma pysyy liukkaana. Onkohan mulle myyty viallista fast frettiä?-)
outo_O
03.02.2004 18:51:18
Jos tässä fast fretistä puhutaan nii meikä ainaki vetelee sitä surutta kaikille kielille. Soundi pysyy edes jotenkin kirkkaana ja töhnä irtoaa kielien alta. Varsinkin punotuilla kielillä soundi pysyy pidempään uuden kuuloisena tätä käytettäessä, ja tuntuma pysyy liukkaana. Onkohan mulle myyty viallista fast frettiä?-)

samoja kokemuksia täälläpäin, mistäs repäsitte ton "ei punotuille kielille"?
itelläs on paska allekirjotus !
Invader
03.02.2004 19:24:23
samoja kokemuksia täälläpäin, mistäs repäsitte ton "ei punotuille kielille"?

Ihan omista kokemuksista. Miksei se pelittäisi jos ne kielet sen käsittelyn jälkeen pyyhkisi täysin puhtaaksi siitä aineesta. Ainakin itsellä niistä punotuista vaan tulee sellaiset nihkeät tuolla fast fretillä.
on turha.
superfly
03.02.2004 19:26:36

Miten se on fyysisesti mahdollista, että se töhnä irtoaa myös kielien alta?
Harppu on alaston piano
BlackD
03.02.2004 19:27:37 (muokattu 03.02.2004 19:29:32)
Ihan omista kokemuksista. Miksei se pelittäisi jos ne kielet sen käsittelyn jälkeen pyyhkisi täysin puhtaaksi siitä aineesta. Ainakin itsellä niistä punotuista vaan tulee sellaiset nihkeät tuolla fast fretillä.

Öh, eiköhän se idea juuri oo se, että eka pyyhitään aineet kieliin ja sen jälkeen hinkataan ne puhtaaksi sillä mukana tulevalla liinalla..

EDIT: Edellä mainittu toiminto irroittaa myös kielen alapintaan kasaantuvan töhnän.
Invader
03.02.2004 19:51:44
Öh, eiköhän se idea juuri oo se, että eka pyyhitään aineet kieliin ja sen jälkeen hinkataan ne puhtaaksi sillä mukana tulevalla liinalla..

EDIT: Edellä mainittu toiminto irroittaa myös kielen alapintaan kasaantuvan töhnän.

Öh öh, näinhän se on, mutta sitä töhnää kuitenkin jää siihen kieleen punoksien väliin sen verran että itselle ainakin tatsi muuttuu ihan sietämättömäksi. Parin päivän soittelun jälkeen ne loputkin FF:n jämät on sieltä punoksista hävinnyt ja tatsi on taas kutakuinkin kohdillaan. Nämä siis omia tuntemuksia, ei ole pakko olla samaa mieltä, meitä on moneen junaan :)
on turha.
Kapane
03.02.2004 23:12:12

tai vaihtaa kielet ja unohtaa mokomat rahastukset.
Kun minusta tulee iso rupean katri-helenaksi
outo_O
04.02.2004 00:03:38
tai vaihtaa kielet ja unohtaa mokomat rahastukset.

nii, tai viisaat pääsee vähemmällä..
itelläs on paska allekirjotus !
Kapane
04.02.2004 00:13:34

nii, tai viisaat pääsee vähemmällä..

siis unohtaa koko vaihdon ja puhdistuksen, niinku mulla on tapana.
Kun minusta tulee iso rupean katri-helenaksi
ryynikuolettaja
05.02.2004 09:53:09
oon käyttäny molempia GeeHooäSsää ja fast frettiä. mun mielstä toi GHS toimii paremmin ku se fast fretin levityspuikkomekanismi o pyllystä.
Kyl mäkin vetelen sitä kaikkiin kieliin, yleensä soittamisen jälkeen et esim ennen nukkumaan menoa ku oon pessy hampaat ni sit hinkkaan sitä kielin ja aamul on nii hyvä soittaa et huh huh! Sen takii ei millää muil kitaroil enää voikkaa soittaa ku kielet o nii paskasii! Ainakaa jossai musakaupas.. Ja kyl nyt pysyy soittotatsi uusien kielien veroisina 3kk.
BlackD
05.02.2004 10:41:33
oon käyttäny molempia GeeHooäSsää ja fast frettiä. mun mielstä toi GHS toimii paremmin ku se fast fretin levityspuikkomekanismi o pyllystä.

Ja tuotteen nimihän on kokonaisuudessaan GHS Fast Fret :D
RawknRawl
05.02.2004 17:32:18
Kyl mäkin vetelen sitä kaikkiin kieliin, yleensä soittamisen jälkeen et esim ennen nukkumaan menoa ku oon pessy hampaat ni sit hinkkaan sitä kielin ja aamul on nii hyvä soittaa et huh huh! Sen takii ei millää muil kitaroil enää voikkaa soittaa ku kielet o nii paskasii! Ainakaa jossai musakaupas.. Ja kyl nyt pysyy soittotatsi uusien kielien veroisina 3kk.

Aamusta heti tykität et huh huh. Ja 3kk pysyy kielet uuden veroisina. Lopeta se fast fretin vetäminen ;)
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)