Aihe: DR Parts Kaularaudan säätö?
1
SlantSix
25.03.2008 17:47:08
Oliskohan kukaan säädelly kaularautaa drparts straton kaulasta. Mulla ei käy mikään kuuskoloavain siihen reikään, ja tarkemmin kun kattoo nin näyttäis aiwan pyöreelle koko kanta.. vai onko siihen tuumakoon avain joka käy? Sen siitä saa kun ostelee halpoja kauloja.. Muuten ei haukkumista kaulasta kyllä, mut laitoin 10-52 setin nin alkaa olla banaaniasteella koko paketti. 10-46 menetteli ihan ok, mut nyt tahtoo antaa periks jo hiukan liikaa
Se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys...
Juzzu
25.03.2008 19:13:25
Tuumakoon rauta se varmaan on, niitä saat vaikka lähimmästä musaliikkeestä. Ehkä jopa ilmaiseksi, ainakin itse sain lähikaupastani.

Sinänsä vähä hassua jos 10-52 vetää jo banskulle. Mullon kaikissa DIY-kepeissä 10-52:set ja kaularaudat ruuvattu lähinnä vaan sen verran kiinni, ettei särisei. Ehkei ne AMF:n puut niin paskoja ole, vaikka kalliiksi niitä haukutaan...
SlantSix
25.03.2008 19:35:16
Sinänsä vähä hassua jos 10-52 vetää jo banskulle. Mullon kaikissa DIY-kepeissä 10-52:set ja kaularaudat ruuvattu lähinnä vaan sen verran kiinni, ettei särisei. Ehkei ne AMF:n puut niin paskoja ole, vaikka kalliiksi niitä haukutaan...

Niin... Noh ei kai noilta budjettiluokan kauloilta (58€) voi kaikkee vaatia, mut tulipahan kokeiltua sekin. Mut jos raudan saan säätöön nin hinta/laatu on aivan kohdallaan
Juzzu
26.03.2008 09:35:15
Meillä on kaverin kanssa ollut vähän sama ongelma. Kaksitoiminen kaularauta pitää laittaa siksi, että saa käännettyä edes vähän reliefiä kaulaan.
Marko

Jeppis, itsekin olen tuotan takia siirtynyt 2-t rautojen käyttäjäksi :o)
SlantSix
26.03.2008 21:05:55
Millinen oli ja syy että ei avain menny kuusioreiässä oli lakkaa aimo kerros...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)