Aihe: Oletko huolestunut kunnostasi ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
pekkajau
25.03.2008 23:09:25
Mää kanssa. Madot on jo päästäisen aikana häädetty perusteellisesti suolistosta pois ja kohta voi kuntoilu alkaa.

Aloita "painonnostolla". Kymmenen kiloa tulee aika helposti ilman sen suurempia elämäntapamuutoksia lyhyessä ajassa!
Minä olen "hauska"!
rintapek
26.03.2008 00:11:57

Vitsiksihän täällä kaikki väkisinkin vääntyy. Fakta vain on se, että ainakin mulla kunto on totaalisesti romahtanut. Siihen päälle ko lyödään vitun kyyninen masennus ja kymmenvuotinen unihäiriö, niin sit vitsit käyvät vähiin. Vaikka itse tykkäänkin vitsailla.

Tuo "kuntoloma" toimi meikäläisellä paremmin, kuin mitkään pillerit tai kallonkutistajat vuosiin. Voin vilpittömästi suositella.
One kind of music only - the good kind
pekkajau
26.03.2008 00:34:48
Vitsiksihän täällä kaikki väkisinkin vääntyy. Fakta vain on se, että ainakin mulla kunto on totaalisesti romahtanut. Siihen päälle ko lyödään vitun kyyninen masennus ja kymmenvuotinen unihäiriö, niin sit vitsit käyvät vähiin. Vaikka itse tykkäänkin vitsailla.

Tuo "kuntoloma" toimi meikäläisellä paremmin, kuin mitkään pillerit tai kallonkutistajat vuosiin. Voin vilpittömästi suositella.

Siiten kun se "game over" tulee niin parhaiten pärjää ne joilla ei ole univelkaa!
Minä olen "hauska"!
pekkajau
26.03.2008 00:41:42
Mä ny varovasti veikkaan, että et univelasta tiedä a) yhtään b) mitään

Onko sulla insomnia?
Minä olen "hauska"!
rintapek
26.03.2008 00:44:34 (muokattu 26.03.2008 01:46:40)

Onko sulla insomnia?

Kutsu millä latinatermillä huvittaa, mutta on.
edit:
KaimaJau taisi lähteä nukkumaan. Hyvä että jollekin uni tulee.

editII: valvokaa ny pari vuorokautta. Tulkaa sit kertomaan, että kiva juttu.
Itsellä humööriä riittää moneen lähtöön, mutta ei. Humööri ko loppuu, niin sit se valvominen vasta alkaa.
One kind of music only - the good kind
Pula-Aho
27.03.2008 22:31:34 (muokattu 27.03.2008 22:33:55)
Nyt kun tännekin tuli hiihtokelit, niin samalla alkoi armoton kunnonkohotus. Joka ilta on sivakoitu. Vaimo kysäisi, jotta aionko jatkaa kuntoilua vielä ensi viikolla, kun lumet ennusteiden mukaan sulavat pois. Totesin siihen, että ei kai sitä yltiöpäiseksi pidä heittäytyä. Eiköhän näillä taas pärjää vuoden verran.

Tosin parin viikon päästä on vielä korkeanpaikanleiri Sääriselällä.

Veriarvoja nostatan nauttimalla punaviiniä. Vakavaa puuhaa tämä.

-G-
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
baron
28.03.2008 08:04:26

Olen!
Olen sitä mieltä että kaljat pitää ansaita.
Tunnilla sulkista saa pari kaljaa.
Niinpä tulee aika usein sulkista pelattua.
Ei, en ole tanssimuusikko!
Lennu
28.03.2008 11:37:56

No nyt oon. Eilisestä vielä kännissä ja aattelin korkata, ja korkkasinkin, "parantavan" olusen. Ei tästä taida tulla mitään..
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
Sertzo S
28.03.2008 12:22:15 (muokattu 28.03.2008 12:22:33)
No nyt oon. Eilisestä vielä kännissä ja aattelin korkata, ja korkkasinkin, "parantavan" olusen. Ei tästä taida tulla mitään..

Köysissä katkaisuhoitoon!
Lennu
28.03.2008 12:31:28

Köysissä katkaisuhoitoon!

Ooppa rauhassa, se itseasiassa auttoikin. Otanpa toisen. Nää keväät on välillä pikkasen hankalia. Rykäsen itteäni niskasta varmuuden vuoksi.
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
Ukko
28.03.2008 15:33:22

Aloita "painonnostolla". Kymmenen kiloa tulee aika helposti ilman sen suurempia elämäntapamuutoksia lyhyessä ajassa!

Kieltämättä mulla on huono yleiskunto. Jumankekka kun vien portaita pitkin parin-kolmenkymmenen kilon kantamuksia viidenteen kerrokseen viisikin satsia peräkkäin niin alkaa hengästyttämään. Etunoja punnerruksia saan minuutissa hädintuskin neljäkymmentä. Mutta huono kunto sallittakoon tälläisille yli viiskymppisille.
baron
28.03.2008 15:40:28

Sen verran tekee kaljaa mieli että lähdenpä tästä sulkista pelaamaan!
Ei, en ole tanssimuusikko!
Welldrum
28.03.2008 15:54:36
Kieltämättä mulla on huono yleiskunto. Jumankekka kun vien portaita pitkin parin-kolmenkymmenen kilon kantamuksia viidenteen kerrokseen viisikin satsia peräkkäin niin alkaa hengästyttämään. Etunoja punnerruksia saan minuutissa hädintuskin neljäkymmentä. Mutta huono kunto sallittakoon tälläisille yli viiskymppisille.

Sullahan on hyvät roudarin ominaisuudet, lähtisitkö joskus keikalle ?.
Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä.
Ukko
28.03.2008 16:00:20

Sullahan on hyvät roudarin ominaisuudet, lähtisitkö joskus keikalle ?.

Aina valmis, ellen ole päitymässä, roudaamaan tai rämpyttämään.
Welldrum
28.03.2008 16:04:07
Aina valmis, ellen ole päitymässä, roudaamaan tai rämpyttämään.

Joskus olen etukäteen huolestunut kunnostani keikan jälkeen että onkin hyvä olla kantajia mukana. Siitä saa henkistäkin tukea ;-)
Ukko
28.03.2008 16:10:17

Joskus olen etukäteen huolestunut kunnostani keikan jälkeen että onkin hyvä olla kantajia mukana. Siitä saa henkistäkin tukea ;-)

Tuohon voi löytyä muitakin syitä ;)
Welldrum
28.03.2008 16:11:19
Tuohon voi löytyä muitakin syitä ;)

Esim. nestevajaus ?
Ukko
28.03.2008 16:12:31

Esim. nestevajaus ?

Hmmmm..... tiedä siitä nestevajauksesta. Ehken ylikunto ennemminkin.
uruttaja
28.03.2008 17:27:06
Omasta jaksamisesta pitää huolehtia. Välillä pitää ottaa ihan omaa aikaa. Ei noita bändikavereita jaksa ihan päivä kuunnella.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)