Ukko 01.03.2008 11:12:41 | |
---|
Miten tuo tuntuu olevan muusikoille niin tavanomainen ongelma? Onneksi en ole muusikko vaan soittelija. |
lotjauuno 05.03.2008 01:35:56 | |
---|
Kunto on kova ja on aina ollut.Keikoilla kuntoilin öisin jonkun lyytin kupeessa . Siinä paikat vetristyi ja hiki tirsui.Joskus kun ukko rynni ennen aikojaan kotiin ,niin kymppitonnin aidat vesiesteineen tuli tempastua ennätys-ajassa,Onneks ei tarvinnut kokeilla ampumahiihtoa.... |
rintapek 24.03.2008 22:11:06 | |
---|
En tullut asiaa edes miettineeksi... ennenko nyt. Oltiin perheen kanssa viikko lomalla Fiskarsin Kisakeskuksessa. tämmöinen "Perheen pääsiäisliikuntaloma". Oli muuten parhaita lomia koskaan. Ei tarttenu murehtia aterioista, tekemisistä, olemisista, tiskeistä tai menemisistä. Suosittelen. murehdinko kunnostani...? no en, ko meikä on aina ollut kovakuntoinen... parikymmentävuotta ja - kiloa sitten. Pari matsia sählyä ja vähän pallokeppijumppaa ja sitten hiukka jousiammuntaa ja meikällä pohkeet prakaa. Kyllä tuossa kieltämättä semmoinen ajatus heräsi, että tämä tupakki, keskiolut ja lenkkimakkara ei kuitenkaan ole se paras mahdollinen vaihtoehto. One kind of music only - the good kind |
eskoensio 24.03.2008 23:02:20 | |
---|
Tunnen Kisakeskuksen hyvin, olen ollut useamman kerran 60-luvulla urheilijoden leirillä, senkin jälkeen olen käynyt lähinnä muissa asioissa, vain kesä aikana. Hyvä paikka myös rauhoittumiseen kun on etäällä muusta vilinästä. Päivätyö hommelitkin siirtyy mahd Karjaan suuntaan lähiaikana. |
rintapek 24.03.2008 23:54:19 | |
---|
. Hyvä paikka myös rauhoittumiseen kun on etäällä muusta vilinästä. On joo. Olen tuolla itse ollut joskus 70- luvulla, mutta en siitä juuri mitään muista. Nyt se vain oli melko mahtavaa. Jos oli muutama tunti päivällä "vapaata", niin muksut tulivat ilmoittamaan, että nyt he lähtevät kavereiden kanssa salille pelaamaan peppupalloa. Ei pleikkaa, tietsikkaa tai nettiä. Kukaan ei tullut sanomaan, että ei ole mitään tekemistä. Viikko. Koko viikko. Mun muksut??? Ja teki tuo itsellekin pelkkää hyvää. En muista milloin viimeksi olisin nukkunut noin hyvin. Tai yleensä edes nukkunut. One kind of music only - the good kind |
EP 25.03.2008 07:47:04 | |
---|
No, voi helevetin helevetti, kyllä mä ainakin pystyn kotona rahottuun ja nukkuun kaikkein parhaiten! :D Eikös koti ole sitä varten, että siellä viihtyy? Ei tulis mieleenkään lähtee jonnekin muualle muka rauhottuun! |
Sertzo S 25.03.2008 08:56:05 (muokattu 25.03.2008 08:56:46) | |
---|
No, voi helevetin helevetti, kyllä mä ainakin pystyn kotona rahottuun ja nukkuun kaikkein parhaiten! :D Eikös koti ole sitä varten, että siellä viihtyy? Ei tulis mieleenkään lähtee jonnekin muualle muka rauhottuun! Juu, kotona ja mökillä rauhoittuu kummasti, jos ei tarvi eukon kanssa riidellä. Parasta seuraa mökilläkin on vain ja ainoastaan koira. |
Sertzo S 25.03.2008 09:00:39 | |
---|
Onneksi en ole muusikko vaan soittelija. Tuo nimi sopii minunkin toimilleni paremmin. Myös eräälle nimeltämainitsettomalle paikalliselle ja ylimieliselle haitaristille varsinkin. |
baron 25.03.2008 10:18:32 (muokattu 25.03.2008 10:18:52) | |
---|
Tuo nimi sopii minunkin toimilleni paremmin. Myös eräälle nimeltämainitsettomalle paikalliselle ja ylimieliselle haitaristille varsinkin. "1) esiintyvän taiteilijan tai muun julkisen esiintyjän ja urheilijan palkkiosta" ALV-laista löytyy mullekin titteli: tuo "muu julkinen esiintyjä" Ei, en ole tanssimuusikko! |
häläppääjä 25.03.2008 11:56:55 | |
---|
Juuri hoijin kuntua. Pari tankkia kävin sahhaan rankoja. Mun mielestä aivan kuntoilua parraasta päästä. Sama |
v_m_kangas 25.03.2008 12:01:52 | |
---|
Juuri hoijin kuntua. Pari tankkia kävin sahhaan rankoja. Mun mielestä aivan kuntoilua parraasta päästä. Joo se on. Vielä ois usiampi tankillinen sahattavana tuolla pihan reunalla. Tosin ne ei oo rankoja, vaan paremminki tukkeja. Syksyllä meleko isot pinot jo klapeiksi halottuna tehtiin. Raahesta haettiin Sepolta sieltä Korkista lainaan semmonen sähköllä toimiva halkomakone. Humppaa tai soita humppaa |
Tankero 25.03.2008 12:49:05 | |
---|
Juuri hoijin kuntua. Pari tankkia kävin sahhaan rankoja. Mun mielestä aivan kuntoilua parraasta päästä. Niin on Huomenna hyökkään ärjänteelle. Varmasti, vissiin. |
Tankero 25.03.2008 12:50:10 | |
---|
Joo se on. Vielä ois usiampi tankillinen sahattavana tuolla pihan reunalla. Tosin ne ei oo rankoja, vaan paremminki tukkeja. Syksyllä meleko isot pinot jo klapeiksi halottuna tehtiin. Raahesta haettiin Sepolta sieltä Korkista lainaan semmonen sähköllä toimiva halkomakone. Ne on laiskojen vehkeitä sellaiset sähköllä toimivat. Minä tykkään hiellä toimivasta Fiskarsin halakomakoneesta. Varmasti, vissiin. |
Qsine 25.03.2008 12:51:47 | |
---|
"1) esiintyvän taiteilijan tai muun julkisen esiintyjän ja urheilijan palkkiosta" ALV-laista löytyy mullekin titteli: tuo "muu julkinen esiintyjä" Painata ihmeessä käyntikortit, joissa on tuo herkullinen titteli... Kuvitukseksi lehmä? "Aurinkovoide ja kengurupallo eivät sovi yhteen. Jos aiot voidella itsesi, älä tartu kengurupalloon!" |
paice60 25.03.2008 14:04:35 | |
---|
Nyt vähän huolestuttaa kun on taas nuha päällä. Ei pääse tai ei viitsi lähteä repimään puolikuntoisena. Noita nuhia on nyt ollut silloin tällöin. Vittu näitä hommia. |
Ukko 25.03.2008 17:26:08 | |
---|
Noita nuhia on nyt ollut silloin tällöin. Onx ne jotain mustaa magiaa ? |
Onx ne jotain mustaa magiaa ? Noitanuhaa esiintyy Lapissa... Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä. |
Ukko 25.03.2008 18:30:46 | |
---|
Noitanuhaa esiintyy Lapissa... Onx se samaa kategoriaa kuin Mamban biisissä "Valokuvia" jossa lauletaan "noitakuviaaaa" ? |
Pula-Aho 25.03.2008 21:02:01 (muokattu 25.03.2008 21:02:53) | |
---|
Tämän keskustelun innoittamana päätin aloittaa peruskuntoharjoittelukauden. Pihamaalle sain tehtyä noin 150 metrin hiihtolenkin. Muualla täällä ei pysty hiihtämäänkään. Kiersin sitä toista tuntia ja hiihto rupesi sujumaan. Sitten vaimo tuli kuistille ja komensi viemään kompostiroskiksen ja tuomaan puita. Treenaa tässä nyt sitten. Ei ihme, että mieshiihtäjät sortuvat doupingiin. Menen saunaan ja otan oluen. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Ukko 25.03.2008 21:52:34 | |
---|
Tämän keskustelun innoittamana päätin aloittaa peruskuntoharjoittelukauden. - Mää kanssa. Madot on jo päästäisen aikana häädetty perusteellisesti suolistosta pois ja kohta voi kuntoilu alkaa. |