Demostudio 04.02.2004 17:51:09 | |
---|
Bändin nimi: (metallia)Fobia Kappaleen nimi: Pahantahdonlähettiläs -demo URL: http://www.mikseri.net/fobia (Mp3) Tässä 2 biisiä meidän raituridemolta. Kaikkiin muuhun ollaan tyytyväisiä paitsi lauluun. |
Keppis 04.02.2004 17:54:48 | |
---|
Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
NHR 04.02.2004 21:14:26 | |
---|
Tuon "Pahempaa kuin kuolema" -biisin kuuntelin, koska muistelin sanat lyriikkaosastolla joskus nähneeni. Tunkkaiset soundit hiukan haittaavat kuuntelua, laulu taas ei ole oikein missään suhteessa mihinkään muuhun. Jonkun efektin läpi täysiä huudettuna se saattaisi toimia parhaiten. Kertosäettä edeltävä lyhyt pätkä säröttömällä kitaralla oli ehkä parasta tässä biisissä. Soolo oli suorastaan kamala ja aivan turha. Vähän liian pitkältä tämä minusta muutenkin kuulosti. Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
Keppis 05.02.2004 08:47:52 | |
---|
Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Vanalkar 05.02.2004 10:01:42 (muokattu 05.02.2004 10:02:17) | |
---|
Laulajan kannattaa opetella laulamaan. Nuo muka-rankat örinät ja muut huudot ei oikein säväytä. Eikö ketään edes hävetä? |
Laulajan kannattaa opetella laulamaan. Nuo muka-rankat örinät ja muut huudot ei oikein säväytä. Tiedän oon kovaa vauhtia harjottelemassa. Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Killer J 09.02.2004 13:03:35 | |
---|
Lopeta nuo örinäjutut hyvän sään aikana ja ala laulamaan oikealla äänellä. Örisemisessä on se vaara, että äänihuulesi menevät rikki. Lisää melodiaa kenties mukaan. Sanoituksetkin muuttuvat varmaan, kun teini-iän angsti menee ohi. Jepu. :) |
Heart Of Steel 09.02.2004 19:00:50 (muokattu 09.02.2004 19:03:20) | |
---|
Karu biisi, karu soundi. Ja mitä genreen tulee, niin tämä oli kyllä kellaripunkkia eikä mitään metallia. Mutta treeniä vaan... edit: Kuuntelin "Avaa silmäsi" "Nobody tells a Man how to play." |
Keppis 10.02.2004 14:06:13 | |
---|
Karu biisi, karu soundi. Ja mitä genreen tulee, niin tämä oli kyllä kellaripunkkia eikä mitään metallia. Mutta treeniä vaan... edit: Kuuntelin "Avaa silmäsi" No toi Avaa silmäsi on ehkä rokein biisi mitä me vielä soitetaan koko ajan ollaan metallisempaan suuntaan menossa. Sitä genree on aina itse vaan vaikee päättää. Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Vilhelmus 10.02.2004 14:29:43 | |
---|
Aluksi kerrottakoon että bändinnimi ja demonnimi, varsinkin jälkimmäinen ovat oivia. Mutta sitten. Kyllähän tämä vielä aika lapsen kengissä. Ei muutan kun reeniä, reeniä, lisää reeniä, vielä vähän reeniä ja sitten nauhottamaan niin että keskitytään tuottamaan mahdolliselle kuulijalle nautintoa. Kyllä se siitä. |
Keppis 10.02.2004 16:12:18 | |
---|
Aluksi kerrottakoon että bändinnimi ja demonnimi, varsinkin jälkimmäinen ovat oivia. Mutta sitten. Kyllähän tämä vielä aika lapsen kengissä. Ei muutan kun reeniä, reeniä, lisää reeniä, vielä vähän reeniä ja sitten nauhottamaan niin että keskitytään tuottamaan mahdolliselle kuulijalle nautintoa. Kyllä se siitä. Juu ens syksynä olis tarkotus ihan studiotason lättyä mennä tekeen. Joten varmaan siihen mennessä lisää kehitystä ja myös parempia biisejä on tullut. Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Hornanturska 10.02.2004 17:10:39 | |
---|
...Todellakin lauluun sitä parannusta! Ei kannata studioon mennä ennenkuin opitte laulamaan/hommaatte laulajan. Nauratti ihan kyllä itseasiassa välillä kun tuo äänenmurros sieltä pukkasi :D 11!!!MYY MULLE WHAMMY HALAVALLA!!!11 |
Keppis 10.02.2004 17:23:04 | |
---|
...Todellakin lauluun sitä parannusta! Ei kannata studioon mennä ennenkuin opitte laulamaan/hommaatte laulajan. Sitähän tässä koviten harjotellaankin. Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
basistivol666 13.02.2004 18:50:58 | |
---|
Perkeleen paska basisti teillä on! No vitsiku se musiikki oli niin kovalla et se laulaja joutu huutaa. |
Super-Jari 01.03.2004 22:33:07 | |
---|
Mutta sitten. Kyllähän tämä vielä aika lapsen kengissä. Ei muutan kun reeniä, reeniä, lisää reeniä, vielä vähän reeniä ja sitten nauhottamaan niin että keskitytään tuottamaan mahdolliselle kuulijalle nautintoa. Kyllä se siitä. Tähän ei ole lisättävää paitsi että pääasia että harrastaa. "tuu ite soittaan ne vitun nopeat basarit" -PasiFist |
Keppis 02.03.2004 20:00:07 | |
---|
Kannattaakohan muuten tollasta materiaalia lähettää keikkajärjestäjille? "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Invader 02.03.2004 20:23:41 | |
---|
Kannattaakohan muuten tollasta materiaalia lähettää keikkajärjestäjille? Ei. Tai no siis, itse en maksaisi senttiäkään kuullakseni tuollaista. Älä nyt sitten käsitä väärin, itse en osaa laulaa puoliksikaan noin hyvin, enkä ole mitenkään lahjakas biisinsäveltäjäkään, mutta "maksavan asiakkaan" näkökulmasta ajateltuna tämä. Reeniä vaan niin eiköhän se siitä. Öerlr!! |
Kassu 02.03.2004 20:37:18 | |
---|
Hoho. |
Keppis 03.03.2004 15:43:46 | |
---|
Hoho. Kyllä axekin sitten huomaa jos joskus saa bändin pystyyn, ettei hyvien biisien tekeminen(saatika sitten nauhottaminen) helppoa ole. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Hornanturska 03.03.2004 17:25:15 | |
---|
Kyllä axekin sitten huomaa jos joskus saa bändin pystyyn, ettei hyvien biisien tekeminen(saatika sitten nauhottaminen) helppoa ole. Tämäpä onkin varsin totta. ..The Saw And The Carnage Is Done... |