Tinmo 25.03.2008 10:19:38 | |
---|
Vautsi. Tänään kun kattelin tilastojani, niin huomasin, että öbaut 500 biisii kadonnu top artist- ja top tracks-listoilta. Cool. |
Mä vedin nyt kyllä uudet pohjat, 55! EBM Synthpop Industrial Electronic Futurepop Dark wave Tosin kuuntelen tällä hetkellä olosuhteiden pakosta lähinnä konemusat koneelta ja kaiken muun vinyyliltä tai cd:ltä olkkarin puolella, joten ei "ihan" koko musamaun kirjo tule edustetuksi. :) Tulee last.fm:llekin enemmän käyttöä kun saa tulevaisuudessa uudelle koneelle ripattua levykokoelmaa laajemmalti, eikä tarvii pelkkää radioo soitella. Nii ja tosiaan: http://www.last.fm/user/Dizzlyke/Twister is easier with corpses. |
Mohla 25.03.2008 10:21:38 (muokattu 25.03.2008 10:32:54) | |
---|
Outoa. Yhtäkkiä Last.Fm näyttää Top Artists Overall -listan ihan päin helvettiä. Listalta on kadonnut kuunteluja mystisesti kuin tuhka tuuleen, joiltain artisteilta yli 300 kuuntelukertaa! Sama näkyy olevan eniten kuunnelluissa biiseissäkin! Listojen asetusten räplääminenkään ei näyttäisi korjaavan ongelmaa. Mulla ei ole aiemmin ollut mitään ongelmia Last.fm:n kanssa. Ihme homma. Onko kellään tapahtunut vastaavaa? EDIT: Olen myös puusilmä. Tuossahan tuota valitellaan heti tämän sivun alussa. Onkohan nuo ongelmat korjaantumassa / korjattavissa? Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
Tinmo 25.03.2008 10:24:48 | |
---|
...EDIT: Olen myös puusilmä. Tuossahan tuota valitellaan heti tämän sivun alussa. Onkohan nuo ongelmat korjaantumassa / korjattavissa? Mitä sun biisilaskuri näyttää? Mulla on kyl pysyny samana, vaikka noilta listoilta biisejä onkin kadonnut. |
Antiharras 25.03.2008 10:27:07 | |
---|
Outoa. Yhtäkkiä Last.Fm näyttää Top Artists Overall -listan ihan päin helvettiä. Listalta on kadonnut kuunteluja mystisesti kuin tuhka tuuleen, joiltain artisteilta yli 300 kuuntelukertaa! Sama näkyy olevan eniten kuunnelluissa biiseissäkin! Sama juttu. Korjautumisesta en uskalla lähteä arvailemaan juuta enkä jaata, ensimmäinen kerta itsellänikin kun on jotain isompaa heittoa noissa. Twister is easier with corpses. |
Mohla 25.03.2008 10:32:46 | |
---|
Ainakaan en ole siis ainoa. Last.fm:n sivuilla näyttää olevan viisi sivuinen ketju aiheesta, joissa ihmisille on tapahtunut sama. Eli joku päivitysbugi kyseessä. Pitää varmaan vaan venailla, että ylläpito vastaa jotain ja korjaa ongelman... http://www.last.fm/forum/21713/_/393322Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
lxi 25.03.2008 12:17:59 | |
---|
Ainakin minun overall-listani näyttävät siltä, että ne on laskettu vain tuoreimpien kuunteluiden perusteella (arviolta neljän viimeisen kuukauden ajalta). Last.fm:ssa sattuu kaiken maailman hetkellisiä häiriöitä silloin tällöin, luulen että tämä on yksi niistä. |
dipshit 25.03.2008 12:34:41 | |
---|
Noooooo! Mulle sattui aivan sama juttu. Toivotaan että korjausta tulee. Vaikka eihän siihen nyt maailma kaatuisikaan, niin on se silti vähän vammaista että ~500 biisiä katoaa listoilta kuin tuhka tuuleen. Minullakin kyllä tuo overall tracks played-lukema näyttää samaa kuin ennenkin. |
riikz 25.03.2008 12:38:53 | |
---|
ei ne tiedot ainakaan kokonaan oo hävinny kun year-, 6 month-, ja 3 mont- chartit näkyy kuitenki oikein. eikä se etusivulla näkyvä chartti oo edes mikään niistä :P en löydä kyllä mitään logiikkaa tohon Jännää tämä elämä. |
nikomati 25.03.2008 13:22:59 | |
---|
iha hanurista ku tiedot häviää tolleen. koskaan ei voi olla liian gay |
sax machine 25.03.2008 13:56:40 | |
---|
Poistin oman tunnukseni samalla kun poistin IRC-galleriastakin. Ihan turhaa härpäkettä. Free form of jazz is like a license to shit on a street -Lemmy Kilmister |
Tinmo 25.03.2008 14:51:11 | |
---|
Poistin oman tunnukseni samalla kun poistin IRC-galleriastakin. Ihan turhaa härpäkettä. Ei välttämättä huono veto, käy aina välillä ittelläkin mielessä. Paitsi, etten ole irc-galleriassa koskaan ollutkaan. |
jigsore 25.03.2008 14:54:38 | |
---|
http://www.last.fm/forum/21713/_/393322/13 Tuolta last.fm:n staffin puolelta: Don't worry everyone, we do have backups and it looks like no data has been lost. What seems to have happened is that the daily chart update which ran yesterday messed up everyone's overall charts. We're not entirely sure why but in the meantime we are re-running the weekly chart generation so at the very least all your charts will be back to the same state as they were yesterday. This takes quite a few hours to run as there is a lot of data to get through so please be patient. When it is finished I will post here again to let you know so there is no need to keep on adding posts to this thread. Ensin Sampo ja nyt tämä, jes! nuudelit kattilaan, kiehumaan ja känni päälle |
KillingMachine 25.03.2008 16:46:10 | |
---|
Outoa. Yhtäkkiä Last.Fm näyttää Top Artists Overall -listan ihan päin helvettiä. Listalta on kadonnut kuunteluja mystisesti kuin tuhka tuuleen, joiltain artisteilta yli 300 kuuntelukertaa! Sama näkyy olevan eniten kuunnelluissa biiseissäkin! Hah, multa on lähteny yli 1600 Nine Inch Nailsin kertaa ja monia satoja ties kuinka monelta muulta. Tosin ei tästä kauaa oo kun Melvinsiltä ja Incubusilta oli hävinny myös järkyttäviä määriä mutta ilmestykin jo pian takasin. "The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails |
juuso a 25.03.2008 17:17:40 | |
---|
Last.fm:ssä nyt on jatkuvasti jotain häikkää. Eiköhän tuo korjata aika nopeesti. Grissom tietää kaiken |
Bald Anus 25.03.2008 17:17:57 | |
---|
Itseltäkin hävinnyt overalleista paljon. Onneksi varmaan säikähdyksellä selvittiin. Paskalla on tekijänsä |
dipshit 25.03.2008 21:15:59 | |
---|
Minulla ainakin tuli jo takaisin tunteja sitten. Varmaan ongelma korjattu kaikilla? |
Mohla 25.03.2008 21:57:30 | |
---|
Minulla ainakin tuli jo takaisin tunteja sitten. Varmaan ongelma korjattu kaikilla? Jep. Näkyy mullakin olevan data palautunut! Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
ruuvimeisseli 25.03.2008 22:13:40 | |
---|
Tuo "väärä" lista kuvasi ainakin mun musiikkimakua paremmin kuin tää nykyinen. Vieläkin kolmen vuoden jälkeen joku helvetin Megadeth ykkösenä :D You are brave, warrior, but stupid!! Your body explodes as you plunge into the lava. |
slipkorn 25.03.2008 23:10:43 | |
---|
Tuo "väärä" lista kuvasi ainakin mun musiikkimakua paremmin kuin tää nykyinen. Vieläkin kolmen vuoden jälkeen joku helvetin Megadeth ykkösenä :D Joo, mullakin statsit on vähän eriä, kuin "oikea" musiikkimakuni. Tuli joskus pari vuotta sitten kuunneltua vähän enemmän musiikkia koneella kuin nykyään. |