Aihe: Tuloeroista
1 2 3
Ukko
24.03.2008 14:48:23

Hozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz on se hyvä etten sitten pelota kovasti kun nähdään, nimimerkillä 180 senttiä + 10 sentin korot... ;)

Ooksä jänttiläinen ?
EP
24.03.2008 14:55:46
Mitäs niistä "tuloeroista"?
..kaikki tulee kai vähän eritavalla, mut joskus samaanaikaan!
mack the knife
24.03.2008 18:35:01
Samalle tilille menee kaikki mitä tienataan. mitä väliä sillä on.
COVS n:o 1. Voihan sen noinkin soitaa.
kuunsirppi
24.03.2008 18:55:03

Näin on tehty meilläkin niin kauan, kun on saman katon alla asuttu
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
omarklah
24.03.2008 19:07:51

Näin juuri - ja jos laskujen jälkeen jää jotain jäljelle, niin yhdessä tuhlataan...
...entässitte?
EP
24.03.2008 19:18:05
Kyllä mulla on ollu aina ihan omat tilit!
manjaana
24.03.2008 19:27:42
Näin on tehty meilläkin niin kauan, kun on saman katon alla asuttu

Tuota virhettä en enää tule tekemään, aikoinaan tein ja pitkään sitä virhettä piti korjailla :o(
-Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen-
Lennu
24.03.2008 19:35:38

Kyllä mulla on ollu aina ihan omat tilit!

Sama, ja niille ei ole pääsyä kuin mulla.
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
manjaana
24.03.2008 19:37:46

Mullakin on toisessa pankissa aina ollut oma tili, viisautta sanoisin. Tietokone aika teki sen, että ex tuppas tyhjentää kaikki tilit myös lasten 8(
Lennu
24.03.2008 19:41:29

Mullakin on toisessa pankissa aina ollut oma tili, viisautta sanoisin. Tietokone aika teki sen, että ex tuppas tyhjentää kaikki tilit myös lasten 8(

Saatanan uuvelo! Nojoo, lainatili on yhteinen. Sinne kumpikin sijoittaa tilistään kykynsä mukaan suoravelotuksella. Kummallakin on kyllä nosto-oikeus siihen tiliin, mutta se on aina neuvottelukysymys, jos näin tarvii tehdä. Perkele kysymättä ei toisten rahoihin mennä, ainakaan lasten. %#/
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
EP
24.03.2008 19:48:30

Mä luulen, että nuo erilliset tilit/rahat oli osaltaan pitkän avioliittoni "salaisuus".
..suosittelen!
manjaana
24.03.2008 20:11:56
Saatanan uuvelo! Nojoo, lainatili on yhteinen. Sinne kumpikin sijoittaa tilistään kykynsä mukaan suoravelotuksella. Kummallakin on kyllä nosto-oikeus siihen tiliin, mutta se on aina neuvottelukysymys, jos näin tarvii tehdä. Perkele kysymättä ei toisten rahoihin mennä, ainakaan lasten. %#/

Lainatili meilläkin oli yhteinen, ne ei vaan hänen tarpeisiin riittänyt, mun tili jäi rauhaan vaiheessa, kun sanoin, että lopetan mein perheen rahotuksen laskuista lähtien, jos kerrankin sopimatta nostelee tilin sileeksi enää.
Pahin oli kuitenkin kun poika oli pidemmän pätkän Thaimaassa ja ex tyhjäs sen tilin kaikessa hiljasuudessa ja poika oli siellä pankkikorttisa varassa. soitti mulle, et miksi ei saa nostettua massia kun hotla piti maksaa yms. No ei kai tyhjästä voinu nostaa..

Vaan oppirahat tuli maksettua...
mack the knife
24.03.2008 20:22:55
Mikäs siinä. Mä oon nähny sellaisenkin tilanteen, että pariskunta riitelee, että olet mulle tästä kauppareissusta velkaa sen ja sen verran. On kyllä perseestä, lapset ja kaikki niin vaihdellaan lompakosta toiseen samaan asiaan tarkoitettuja rahoja.

-"Ostin tänään maitopurkin, olet velkaa 80 senttiä."
-"Joo, tässä, ole hyvä. Mä muuten ostin kanssa maitoa, säkin oot mulle 80 senttiä velkaa."
-"Ihanko totta? No totta kai, tässä on sulle 80 senttiä.

Mutta jos on periaate, niin kyllähän noin kannattaa tehdä.
COVS n:o 1. Voihan sen noinkin soitaa.
Ukko
24.03.2008 20:27:41

Mä luulen, että nuo erilliset tilit/rahat oli osaltaan pitkän avioliittoni "salaisuus".
..suosittelen!

Aika järkevää mun mielestä. Näin menetellen ei tule omista hankinnoista toiselta kitinää.
Sertzo S
24.03.2008 20:29:11 (muokattu 24.03.2008 20:30:07)
Mulle tuli ero tuloista jo kauan sitten.

Jaa, pitäisi jotain studioduunia olla tuloillaan, kunhan palaset koko toimista kokonaisuudessaan saadaan kasaan. Rahastahan se on yleensä vain kiinni, kyllä aina osaavia soittajia löytyy.
EP
24.03.2008 20:33:57
Aika järkevää mun mielestä. Näin menetellen ei tule omista hankinnoista toiselta kitinää.

Nimenomaan! :D
isojussi
24.03.2008 21:12:32
..suosittelen!

Meillä on kummallakin eri tili, mutta pankkiohjelmalla voi sitten siirrellä rahnaa, miten tarttee.

Sen tililtä maksellaan laskut, kummalla raaa sattuu sillon oleen.

Yhteiseen hiileen puhalletaan ja luottamukseenhan nää jutut perustuu...
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
rintapek
24.03.2008 21:56:25

Yhteiseen hiileen puhalletaan ja luottamukseenhan nää jutut perustuu...

Jokseenkin näin. En ole koskaan tullut laskeneeksi. Tosa on muitakin arvoja ko tienatut lantit. Jos noita joskus tarttee laskea, niin voi v**u sanon minä. "Mä hoidin lapsia/kotia kymmenen vuotta". ... "Mä tienasin puoli miljoonaa sillä välin"

Tavattiin vaimon kanssa 80-l loppupuolella. Jokunen vuosi oltiin kimpassa ja sit hän lähti opiskelemaan. Ko opinnot valmistui, niin esikoinen syntyi. Hän ei koskaan ehtinyt duuniin, ennenkuin nyt, neljän lapsen jälkeen.

No nyt, hää on duunissa ja meikä nyt jo puoli vuotta sairiksella... ja minun sairisnetto on parempi kuin hänen brutto. Hän työkseen pyörittää ihmisiä ja minä papereita. Elämä ei ole oikeudenmukainen.

Jaa... jos joskus parempi puolisko tienaisi meikää enempi... niin se nyt perheen taloutta ajatellen olisi vain ja ainoastaan hyvä juttu. niinko isoJ sanoi, yhteen hiileen täsä puhalletaan.
One kind of music only - the good kind
Pula-Aho
25.03.2008 08:46:30
Mä oon nähny sellaisenkin tilanteen, että pariskunta riitelee, että olet mulle tästä kauppareissusta velkaa sen ja sen verran. On kyllä perseestä, lapset ja kaikki niin vaihdellaan lompakosta toiseen samaan asiaan tarkoitettuja rahoja..

Mulla on yks tuttavapariskunta. jossa vaimo jäi kotiin lasten kanssa muutamaksi vuodeksi. Kun nämä vanhempainlomakorvaukset (vai mitä ne nyt on nimeltään) eivät riittäneet vaimon osuuteen perheen kuluista, niin mies "lainasi" sille rahaa. Joutuu sitten maksamaan takaisin, kun palaa työelämään.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)