brunorygseck 24.03.2008 03:26:51 | |
---|
Kiitos A-Jazz! Noh, pojuhan minä olen, ei pitäis kommentoida tosimiesten juttuja; olen myös toisaalta wanhawetäjä, kaikkea haukutaan mikä liikkuu... Ei näköjään tule ikinä syntymään muusikkojen liittoa (sanoisin ennemmin soittajien liittoa).. Ja se johtuu pelkästään siitä, että tässä porukassa on liikaa turakaisia... Minun piti olla hiljaa vielä kaksi viikkoa mutta ei, työ prkleet pakotitte minut kirjoittamaan. Annetaan sitten kuulua kaikki... - Meillähän on niin vtun kivaa työssä ettei palkasta tarvitse mainita mitään... - Laulaminen on niin hienoa puuhaa, että siitä pitää maksaa vähintään nelinkertainen summa verrattuna soittajiin... (soittajat saavat sitten vapaa-aikana opettaa laulajaa musiikin teoriaa ilmaiseksi) - Valtakunnan kalleimmat puhelinautomaatit vastaavat, ja samalla sallivat artistien esiintymiset, soittaja vaietkoon, "ilman meidän puhelimia ei olisi yhtään keikkaa".. Ja maksa tästä lauseesta 15%, kiitos... Me ollaan itse syyllisiä tähän tilanteeseen... Eikä me tulla ikinä saamaan aikaiseksi mitään marssia tilanteen korjaamiseksi, haukutaan toisiamme ja ollaan niin amerikkaa, niin amerikkaa... Ei minulla muuta... Kypsytään........................................ Parempi housut paskassa kuin paskat housuissa |
KoskPaavo 24.03.2008 12:20:14 (muokattu 24.03.2008 12:21:30) | |
---|
Erään suurehkon eteläsuomalaisen kaupungin Muusikkojen liiton alaosaston johtajana toimi n. 20 v. eräs basisti joka ei ole vieläkään oppinut soittamaan bassollaan Jätkän humppaa ilman nuotteja. "Ei näköjään tule ikinä syntymään muusikkojen liittoa (sanoisin ennemmin soittajien liittoa).. Ja se johtuu pelkästään siitä, että tässä porukassa on liikaa turakaisia..." Viittaus ed. Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen
Octoperfest orkesteri
(erään suom. orkesterin kotisivulta) |
Anonymous-jazz 24.03.2008 12:23:54 | |
---|
Erään suurehkon eteläsuomalaisen kaupungin Muusikkojen liiton alaosaston johtajana toimi n. 20 v. eräs basisti joka ei ole vieläkään oppinut soittamaan bassollaan Jätkän humppaa ilman nuotteja. "Ei näköjään tule ikinä syntymään muusikkojen liittoa (sanoisin ennemmin soittajien liittoa).. Ja se johtuu pelkästään siitä, että tässä porukassa on liikaa turakaisia..." Viittaus ed. Mulla lähti jo skidinä muskarissa kaikki viisut hatusta ja sillä hatulla ollaan tänäkin päivänä liikenteessä. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
EP 24.03.2008 12:28:44 | |
---|
Mulla lähti jo skidinä muskarissa kaikki viisut hatusta ja sillä hatulla ollaan tänäkin päivänä liikenteessä. Varmaan se "kultainenkeskitie" olisi ehkä paras (Nuotista-hatusta 50-50), molempia kun tarvitaan kuitenkin.. |
baron 24.03.2008 13:31:13 | |
---|
Mulla lähti jo skidinä muskarissa kaikki viisut hatusta ja sillä hatulla ollaan tänäkin päivänä liikenteessä. Ai, oon nähnyt sun lapuista soittavan. Ei, en ole tanssimuusikko! |
Ai, oon nähnyt sun lapuista soittavan. Where ?.... "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
baron 24.03.2008 17:07:34 | |
---|
Where ?.... COB-miitissä. Ei, en ole tanssimuusikko! |
Anonymous-jazz 24.03.2008 19:30:41 (muokattu 24.03.2008 19:31:21) | |
---|
COB-miitissä. HOHO... Ei pidä paikkaansa :) Lapuitta oon vetänyt sielläkin. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |