Aihe: Annihilator
1 2 3 4 5 6 7 8 912 13 14 15 16
Brother Tohveli
09.05.2007 12:00:09
Menin katsomaan Annihilatoria heppi tanassa. Valitettavasti esitys oli mulle jonkin sortin pettymys.

Bändi veti hyvin, mutta ei niistä ukoista näkynyt kuin päät. Milläs seuraat Jeffin kitarataiturointia kun Kulttuuritalon lava on matala, ja edessä on pidempiä ukkoja. Olisi pitänyt sittenkin mennä istumapaikoille. Alexi Laihon mä näin vasta biisin loppusooloissa, ja sitten se jo juoksikin pois lavalta. Myös mun vieressä olleet jätkät sanoivat silloin ääneen: "Hei kato, Laiho!". Samoin kun vaikka olin Jeffin kohdalla, se katosi näkyvistä aina kun meni lavalla taaemmas vahvistimien viereen.

Kitarat olisi voineet olla kovemmalla, ja laulut särkivät. En tiedä oliko lauluihin laitettu tahallisesti säröä, mutta mä koin tuon häiriötekijänä.

Noh, soittajista ei pahaa sanottavaa ja settilista oli mainio. Yleisökin oli hyvin mukna. Toivottavasti pääsen katsastamaan Annihilatorin jossain muualla, esim. Nosturissa. Kolmas kerta kun olen seuraamassa Kultsalla jotain keikkaa ja yhtä pettynyt olen joka kerta ollut.

Esitys ei ollut itselleni pettymys, mutta olen samaa mieltä siitä, että lava on liian matalalla ja että soundit olivat aivan sysipaskat. Irtosi muuten keikan jälkeen Dave Paddenin nimmari, hähää!
DaKiller
09.05.2007 15:34:24

Ah, olihan tuo magee esitys ja piisilista hipoi täydellisyyttä. Itseäkin hieman häiritsi tuo laulujen särkeminen paikoin. Padden on tajuttoman kova laulaja joten tuon särön voi antaa siis anteeksi. Mutta jumalauta, kertakaikkiaan hyvä esitys. Mangini kun olisi ollut kannuttamassa niin avot, mutta menihän tuo hyvin näinkin.
Räkkipeli
09.05.2007 17:40:15 (muokattu 09.05.2007 17:40:44)
Annihilator oli parempi ku Trivium! Kunnon meininki perkele! hieno keikka.

Lavasta täytyy sanoa että valitettavasti liian matala oli monille.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Deathrace King
09.05.2007 21:20:03

Annihilator tuli ja näytti kaapin paikan, eikä pettänyt yhtään!!! Biisivalinnat, esiintyminen ja sounditkin toimivat hyvin. Vierailijoiden(Laihon Allu ja Triviumin kitaristi) skeboista ei paljon kuulunut, mutta pikkujuttuja. Uus basisti oli liekeissä, ja niin pitää ollakin! Waters veti ihan perkeleen hyvin, ja Paddenkin yllätti kitaroinnillaan. Molemmat äijät hoitivat vokaaliosuudet myös hemmetin hyvin. Headline-kiertuetta odotellessa! Yleisö oli hyvin messissä, ja bändi silminnähden nautti soittamisesta. Niinhän se pitää ollakin.

Settilista:
1. Operation Annihilation
2. Clown Parade
3. The Blackest Day
4. King Of The Kill
5. Never Neverland
6. Refresh The Demon
7. Set The World On Fire
8. The Fun Palace
9. Alison Hell
M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" CC HAKEE UUTTA LAULAJAA! www.chaoscreation.net
Skebaholikko
01.06.2007 12:33:34

Attenzioone! Huomenna läväytettään Radio Korroosiossa settiä klo 18-20 Oi fm:llä Annihilatorin Jeff Watersin vieraillessa haastattelussa. Corrosion...in hell!

Nettikuuntelijat muualla kuin Pohjois-Karjalassa täältä näin:

http://www.taajuus.fi/pl/oifm/7af2aa73cffd3213bf1dcdf27010661e.m3u
M.A.C.H.O. # 1 Don't break radio silence until they see this strike force. "Wimpy, non-strike force person: How will I know?" Because all fucking hell is going to break loose.
Rumpali Rölli
14.08.2007 00:23:01
Annihilator oli parempi ku Trivium! Kunnon meininki perkele! hieno keikka.

Lavasta täytyy sanoa että valitettavasti liian matala oli monille.

Aivan totaalisesti mahtava pläjäys.
Where the darkness and lightness collides There i shall stand There is the place i am..
Deathrace King
17.08.2007 00:41:51

Anskahan heittää pari keikkaa ens kuussa Japanissa Nuclear Assaultin, Destructionin ja Nevermoren kanssa. Aika vitin kova kattaus!!! Toivotaan että bändi tulee ens vuonna headline-kiertueelle Suomeen.
M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" CC HAKEE UUTTA LAULAJAA! www.chaoscreation.net
jigsore
17.08.2007 02:10:36

On muuten aika sysipaska läpyskä tuo Remains. Alkoi puistattamaan kun tuossa kuuntelin pitkästä aikaa.
Ebb: 01 02 03
arppah8
17.08.2007 11:26:40 (muokattu 17.08.2007 11:31:04)

On muuten aika sysipaska läpyskä tuo Remains. Alkoi puistattamaan kun tuossa kuuntelin pitkästä aikaa.

Joo, ja eikös Refresh the demon ollut samaa osastoa? Aika pohjamudissa on Jeff-setä noihin aikoihin rypenyt.

Nevermoren kanssa

Jos tänne asti pääsisivät Dane & Co:n kanssa... Olisi kyllä melekosta juhlaa. Paitsi että en kuitenkaan pääsisi paikalle, kuitenkin iskisi työnakki päällensä. Siksipä tulee tänäänkin Testament missattua, prkl.
I rather be a jerk than being hip like you.
Krice
18.08.2007 10:06:11

Joo, ja eikös Refresh the demon ollut samaa osastoa? Aika pohjamudissa on Jeff-setä noihin aikoihin rypenyt.

Refresh muistuttaa osittain teknoa, siis sellaisia toistuvia kuvioita kolistellaan. Ei se minusta ole kovin huono levy.
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
Sam Hotman
01.02.2008 20:33:52
Ostin tänää Annihilatorin The Best Of-levyn ja täytyy sanoa, että hemmetin kovaa rässiä! Jeff Waters on aivan uskomaton kepittäjä. Aiemmin oli muutamia biisejä kuullut, vanhoja, sekä uusia.
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir
Krice
21.03.2008 22:12:48

Metal-levyä olen pyöritellyt kun olen kuunnellut muut levyni puhki. Kyllähän siitäkin alkaa löytämään kuunneltavaa poppia. Huumoriakin on jonkin verran mukana, varsinkin Army Of Onessa Waters laulaa hassulla punaniska-punk-äänellä. Levyllähän on aika paljon vierailevia soolokitaristeja joiden toilailuja on melkein hauska kuunnella. Jotkut vedot on enintään sellaista m.net-soolokisatasoa, ei uskoisi että kyseessä on ihan oikeita kitaristeja. Laiho vetää kyllä ihan sujuvasti.
Henko
23.03.2008 20:00:32

Jotkut vedot on enintään sellaista m.net-soolokisatasoa, ei uskoisi että kyseessä on ihan oikeita kitaristeja.

+:n sait :D
Tämä hissi menee vain alaspäin.
Räkkipeli
24.03.2008 12:58:38 (muokattu 24.03.2008 13:02:00)
Metal-levyä olen pyöritellyt kun olen kuunnellut muut levyni puhki. Kyllähän siitäkin alkaa löytämään kuunneltavaa poppia. Huumoriakin on jonkin verran mukana, varsinkin Army Of Onessa Waters laulaa hassulla punaniska-punk-äänellä. Levyllähän on aika paljon vierailevia soolokitaristeja joiden toilailuja on melkein hauska kuunnella. Jotkut vedot on enintään sellaista m.net-soolokisatasoa, ei uskoisi että kyseessä on ihan oikeita kitaristeja. Laiho vetää kyllä ihan sujuvasti.

No empä oo tota Metallia kuunnellut, mutta täytyy sanoa että Jeff Waters ainakin mulla levyillä kuulostaa aika vitusti kovemmalta ku jotkut m.netin soittajat. Eli kova mies kepittämään meikäläisen mielestä.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Räkkipeli
24.03.2008 21:22:38
Lainaamassasi viestissä puhuttiinkin muista kitaristeista.

Aivan.

Virhe..
Henko
24.03.2008 23:36:17 (muokattu 24.03.2008 23:36:29)

^ Jospa Waters nappasikin m.netin sooloskabasta kitaristeja levylleen, erottuakseen edukseen?
Tämä hissi menee vain alaspäin.
Scrobble
25.03.2008 20:57:08
Mistä olette löytäneet näitäannihilatorin levyjä? Mistä levykaupasta löytää parhaiten? Cdon tiietään jo mut ei huvittais tilata postimyynnistä.
kid ego
25.03.2008 21:28:16
Mistä olette löytäneet näitäannihilatorin levyjä? Mistä levykaupasta löytää parhaiten? Cdon tiietään jo mut ei huvittais tilata postimyynnistä.

Löytyy vaikka Anttilasta, mutta ihan noi tavalliset, rokkia/heviä myyvät levykaupat kannattaa koluta läpi. Näytät asuvan Espoossa, joten käypä Helsingin puolella Keltaisessa jäänsärkijässä.
Räkkipeli
28.03.2008 10:15:58
^ Jospa Waters nappasikin m.netin sooloskabasta kitaristeja levylleen, erottuakseen edukseen?

Heh, oliskohan tuo sitten mitenkään hieno tapa erottua.. =P
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)