Aihe: Splinter Cell -pelisarja
1 2
Milkop
23.03.2008 12:33:54

Kolmosta olen taas alkanut pelaamaan, ja kolme ekaa tehtävää, eli majakka, laiva ja pankki, menty 100%. En ole tietääkseni edes grabannut ketään. Pari TODELLA hienoa kohtaa tullut vastaan.

Kolmosen soundtrack on ainakin loistava, Amon Tobin asialla.
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
MaxDamage
24.03.2008 10:33:40
Aaahh. Ihanaa. Ei auta mikään. Ajoin näytönohjaimen ajuritkin uudestaan eikä mikään auta. Varmaan tää double agent ois ihan hyvä peli jos toimisi. Nyt täytyy vissiin vaan viedä puolenkuun peleihin. Hemmetillinen pettymys että pelissä oli tällänen täysin ohittamaton bugi
t-termiitti
03.04.2008 22:46:16

Kolmosen soundtrack on ainakin loistava, Amon Tobin asialla.

Levy löytyy, mutta peliä ei. Onko pelissä jotain extraa levyyn nähden. Varmasti kyllä sopii hiippailuun hyvin toi musa, voin kuvitella. Pitää ehkä joskus ostaa tuo kolmonen ihan musafiilisten takia...
Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle.
Gandhi
04.04.2008 10:12:42
Levy löytyy, mutta peliä ei. Onko pelissä jotain extraa levyyn nähden. Varmasti kyllä sopii hiippailuun hyvin toi musa, voin kuvitella. Pitää ehkä joskus ostaa tuo kolmonen ihan musafiilisten takia...

Omasta mielestäni kolmonen on sarjan paras osa, eikä pelkästään musiikkien takia. Toki ensimmäinenkin iski lujaa kun oli jotain "uutta", mutta kolmosessa homma loksahti kohdalleen ainakin minua miellyttävällä tavalla.
t-termiitti
04.04.2008 20:48:14

Omasta mielestäni kolmonen on sarjan paras osa, eikä pelkästään musiikkien takia. Toki ensimmäinenkin iski lujaa kun oli jotain "uutta", mutta kolmosessa homma loksahti kohdalleen ainakin minua miellyttävällä tavalla.

Pitää se varmaan ostaa, kun seuraavan kerran kaupan alelaarissa näkyy.
Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle.
Ed_Guy
15.04.2008 22:31:01
Nonniin... Splinter Cell trilogyn ostin 14€ makso. Voi tovi vierähtää näitä hakatessa... vaikuttaako vaikeustaso muuhun kuin vihollisten kestävyyteen... vai ?
Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)