Aihe: HUOM! Espoossa varastettu treenikämpältä soittimia + muuta kamaa
1 2
massnerderer
04.02.2004 20:08:49
mun puolesta tollaset r**kkarit vois vetää munista hirteen ja jättää kivitettäväksi. oispa saanut tiedon kuka oli!
carlos
05.02.2004 20:38:26
ei voi kyllä muuta sanoa ku voi paska. Tollanen on iha perseestä (*aijaa*).
In Russia We Trust One.
Dumb
02.03.2004 23:54:10

Tuossa kun oli puhetta tuosta minun laitevakuutuksestani niin tällä hetkellä se maksaa vähän alle 400€ vuodessa. Tuli lasku tässä pari päivää sitten niin oli sen mukaan helppo laskea.

Tuo maksuhan siis on suoraan verrannollinen sen suhteen, miten paljon tavaraa vakuutuksen alla on, ja minkä arvoisia laitteet ovat.
Humputtaja
03.03.2004 03:49:18
Tuossa kun oli puhetta tuosta minun laitevakuutuksestani niin tällä hetkellä se maksaa vähän alle 400€ vuodessa. Tuli lasku tässä pari päivää sitten niin oli sen mukaan helppo laskea.

Tuo maksuhan siis on suoraan verrannollinen sen suhteen, miten paljon tavaraa vakuutuksen alla on, ja minkä arvoisia laitteet ovat.

Hei sellainen juttu kannattaa varmistaa vakuutusyhtiöistä (oli nimittäin lehtiartikkeli viime syksynä),että korvaako autosta varastetut laitteet,kun olet esim. keikkamatkalla (et kotona ,etkä vielä keikkapaikalla) kahvitauolla ja sillä aikaa autoon murtaudutaan ...jotkut firmat eivät nimittäin korvanneet k.o tapahtumaa....vakuutuksista huolimatta
Se kaiken kattavuudesta....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)