Johnny Buzz 09.03.2008 11:41:14 (muokattu 09.03.2008 11:43:07) | |
---|
Eilisistä vedoista kovimmat olivat ehdottomasti David Archuleta, David Cook, David Hernandez ja Chikezie. Hyvät biisivalinnat kaikilla ja sovituksetkin kohdallaan. Kovasti Davidejä suosikkien joukossa. Voi olla, että Archuletta vie ton koko skaban. Se sopii parhaiten tohon formaattiin ja nuoruus on varmasti myös valttia. |
Dunga 09.03.2008 11:45:25 | |
---|
Toi David Hernandez on jotenkin todella ärsyttävä, sellanen liian "slick" jätkä. Ihmekös jos äijällä on gigolo/strippari- menneisyys. Tekee mieli tempaista nekkuun aina kun se nostaa niitä kulmakarvojansa. Tuo Michael Johns on laulanut mun makuuni ihan hyvin, eikä tuo Archuletakaan paskempi ole. Täytys vissiin katsoa taas, että näkisi missä mennään. |
Bluesmies 09.03.2008 19:48:50 | |
---|
Mua vitutti eilen David Archuletan Imagine-vedossa, että jätkä ei laulanu biisiä sekuntiakaan, niinku se oikeasti menee, vaan melodia oli täysin eri, ku alkuperäisessä. Ei olis tunnistanu biisiä ilman tuttuja sanoja. Hyvin laulaa, ei siinä mitään, mutta toi kyllä vitutti ankarasti. Brooke White on kyllä kova. |
Kampela77 09.03.2008 20:15:51 | |
---|
Mua vitutti eilen David Archuletan Imagine-vedossa, että jätkä ei laulanu biisiä sekuntiakaan, niinku se oikeasti menee, vaan melodia oli täysin eri, ku alkuperäisessä. Ei olis tunnistanu biisiä ilman tuttuja sanoja. Hyvin laulaa, ei siinä mitään, mutta toi kyllä vitutti ankarasti. Et ole yksin mielipiteinesi. Imagine on hieno biisi, eikä siitä pitäisi tehdä mitään venkoiluversioita. Lopputulos on kuitenkin huonompi. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Notefix 09.03.2008 21:55:52 | |
---|
Mua vitutti eilen David Archuletan Imagine-vedossa, että jätkä ei laulanu biisiä sekuntiakaan, niinku se oikeasti menee, Mun mielestä se oli just hyvä, että veti omalla tyylillä. Baareissa soittavat coverbändit voivat vetää niin että yrittävät tehdä niinkuin alkuperäinen artisti, mutta hyvät laulajat tuovat omaa persoonaansa mukaan. Mun mielestä ei ole mitään järkeä tehdä versiota biisistä, jos yrittää vetää "niinkuin se oikeasti menee". "Layers of layers of shit!" |
Angus 10.03.2008 03:11:08 | |
---|
Brooke White on kyllä kova. Mä tykkään kans älyttömästi, jotain todella miellyttävää siinä vaan on. |
aikavaikea 17.03.2008 11:12:19 | |
---|
Hienon versioinnin Love is a battlefieldista esitti eilen se nätti blondi, jonka nimeä en muista. Muut ei ihmeemmin säväyttäneet. What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument! |
Juzzu 17.03.2008 11:32:36 (muokattu 17.03.2008 11:35:56) | |
---|
Booke White on kyllä kova. Kauhian nätti flikka. Kyllä mä sen laulua komppaisin kitaralla nuotion äärellä juhannuksena. Tai mihkä se mua tarttis, osaahan tuo itekin soittaa päräyttää. Tolle ois suonu vähä iloisempaa meininkiä ja menestystä tässä skabassa. http://media.americanidol.com/photos/227/29227.jpg |
embe 17.03.2008 20:08:18 | |
---|
Ai voi paska, anteeksi kun paljastin. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
Miuq 17.03.2008 22:47:58 | |
---|
missä vaiheessa tuolta hävisi se autossaan asuva vaalea pikkupoika? pyörä pyörii mutta orava on kuollut. |
Bluesmies 17.03.2008 22:55:22 | |
---|
missä vaiheessa tuolta hävisi se autossaan asuva vaalea pikkupoika? Ei päässy 24 parhaan joukkoon. Olisin kyllä halunnu, veti niin hyvin Grace Kellyn. |
Miuq 17.03.2008 23:16:27 | |
---|
Ei päässy 24 parhaan joukkoon. Olisin kyllä halunnu, veti niin hyvin Grace Kellyn. sama vika rahikaisella. se oli myös jotenkin sympaattinen vetistellessään. pyörä pyörii mutta orava on kuollut. |
Sandy 21.03.2008 23:06:34 | |
---|
missä vaiheessa tuolta hävisi se autossaan asuva vaalea pikkupoika? Joltain nettisivulta löysin siitä juttua. Oli ollut Ellen Degeneres -showssa ja saanut lahjoituksena soittimia ym. oliskohan ollut 5000 dollarilla kickstarttaamaan uraansa. On varmaan tulevaisuudessa tähti, ainakin Jenkeissä. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Linda 22.03.2008 00:11:22 | |
---|
|
bedlam 22.03.2008 09:46:05 | |
---|
Tää on ensimmäinen Amerikan idoli, jota olen ekojen koelaulujen jälkeen seurannut ihan innolla. Hollywood-jaksot jäi väliin, mutta täsähän oikeasti ihan liikuttuu noissa pudotusjaksoissa. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
thescientist 22.03.2008 20:56:53 | |
---|
Otti päähän kun osa noista Beatles-biiseistä oli sen taustabändin toimesta sovitettu eräittäin korneiksi ja muovisiksi. "This blind date might take you to places unknown and it will be new and scary and vital"
Kuunneltua |
Bluesmies 22.03.2008 21:15:22 | |
---|
Otti päähän kun osa noista Beatles-biiseistä oli sen taustabändin toimesta sovitettu eräittäin korneiksi ja muovisiksi. Totta. Oli tosin hyviäkin vetoja. Varsinkin mieleen jäi Tsikiizi (tms.) ja sitten tää Come Together-tyttö. Loppupeleissä kuitenkin aika keskinkertainen ilta ja juniorin vika veto oli jotakin kammottavaa. |
|
papitsu 22.03.2008 21:57:58 | |
---|
Monta tuossa pitäisi tässä vaiheessa tipahtaa kerralla? No, se Hernandez nyt ainakin tippuu. Ja se aasialaistyttelikin on vahvoilla kyllä tipahtaa. Se pikkujätkä veti kyllä ihan vituiksi, mutta varmasti on jatkossa silti. Mutta on muuten aikasen kova porukka kuitenkin tuossa jo kasassa, tiukaksi taitaa mennä. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
lethus1 23.03.2008 00:44:15 | |
---|
Se Eleanor Rigbyn vetänyt kundi oli selkeesti illan paras. EDIT: Tämä siis: http://www.youtube.com/watch?v=alUCv_tH7QQ Kova jannu, mutta mua rupee ärsyttämään kun tulee mieleen NickelBackit, Seetherit ja nää muut amerikanrokkarit. Ei voi mitään. Hyvä se on silti... Chekizie (tms.), Brooke ja Carly FTW. Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3 |