Aihe: Aloittelijalle kapula?
1
whito
17.03.2008 14:06:47
Eli olisin ostamassa sähkökitaraa. Ja olen siis aloittelija ja olen pari kertaa rämpytellyt akustista kitaraa ja nyt olen ostamassa sähkökitaraa. Olen ajatellut tämmöstä: http://www.thomann.de/fi/yamaha_erg121_gp_ii_bl.htm ? Eli onko kokemuksia?

En tiedä onko tämmöistä foorumi muualla (en ainakaan löytänyt) eli kysyn nyt tässä!!
GuitarHeroman
17.03.2008 14:17:01 (muokattu 17.03.2008 14:25:09)
Eli siis, millasta soitat ja minkä ikäinen oot ja heitä vekeen idean tosta paketista.
Paljon olet valmis maksamaan?

E: Olin 2vk sitten samassa jamassa kun sää. Eli ostamassa kitaraa. Jos jonkun kitaran ostaisin ostan Pacifica sarjasta. Ne on luotettavia. Ja myös hyviä. Pakettini tuli maksamaan aika tarkalleen 410 euroa. Sisältyi Yamaha Pacifica 112 BL (Suosittelen) Ja Roland Microcube. Plekuja ja piuhan kielet ja jalka.
E2: Gigpäkki.
E3: Tulee viikossa Thomannilta. Yhteyttä otetaan aina kun jotain tapahtuu. Ensin tulee että maksusi on otettu vastaan jasitten että lähtenyt tulemaan.( Tähänasti sähköpostitse) Sitten otetaan kännykällä yhteyttä. Sitten se tulee. Jos ei ole viritys mittaria niin kysys joltain tutuilta tai sitten jos saat luvan niin osta. HUOM!!! Suomen postimaksu 20e!
E4: APUAA ÄLÄ UNOHDA SELKÄNAUHAA!
GuitarHeroman
17.03.2008 14:32:27
Esim nuunkuin http://www.thomann.de/fi/yamaha_pacifica_112_bl_bundle.htm tämä bundle mutta ei tuota juuri. Lisäät vaannoihin tuotteisiin eli siinä on Yamaha kitara.
Sitten ostat nylon selkänauhan, ei tuota nahkaista. Lisäksi nuo ylläolevat.
exobalt
17.03.2008 19:23:00 (muokattu 17.03.2008 19:25:45)
Sitten ostat nylon selkänauhan, ei tuota nahkaista.

Ihan mielenkiinnosta, mikäs vika nahkahihnassa on verrattuna nyloniin? :)

Ja jotain aiheeseenkin; ketjun aloittajan kannattaa selailla tuota Kitarakamat-aluetta, sieltä löytyy ensimmäisiltäkin sivuilta topicceja liittyen ensimmäisen kitaran hankintaan.

Edit. Olitkin tehnyt jo vastaavan topicin Kitarakamoihinkin.