Numb 18.03.2008 19:26:16 | |
---|
Heh, tuo tiny terror kombo näyttäs olevan selälleen laitettu vastaava nuppi integroituna 1x12 kaappiin :D Jep, näin Orange valmistaa. :) Rocker 30 Combo on myös nuppi istutettuna seljällään 1x12" kaappiin. Mutta Rockerin tapauksessa ainakin combo on selvästi halvempi kuin nuppi ja kaappi erillään. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
Kivijalka 19.03.2008 10:45:33 | |
---|
I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
duc 19.03.2008 11:12:43 | |
---|
Eihän Blues Juniorissa bias-säätöä edes ole. No ei, pitäisi vastuksia vaihdella. |
El Hombre 21.03.2008 08:34:03 | |
---|
Loistava vehje tuo TT, oli viikolla bänditreenit joissa soitin terrorilla 1*12 laatikon läpi kun toisella kitaristilla oli käytössä line6 flextone nuppi ja 4*12 kaappi. Ei mitään ongelmia tulla kuulluksi siltikään :) Ja tossa TTssähän on sopiva määrä potikoita, mun rockerverbissa niitä on ihan liikaa - ja hui kauhistus, reverbi vielä. Enhän mä sellaisia käytä, raaka, kuiva ja v-mäinen pitää saundin olla. :) |
Ziggy Bubba 21.03.2008 08:50:39 (muokattu 25.03.2008 20:53:15) | |
---|
Eipä mitn. "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
Fender Stratocaster 21.03.2008 12:05:27 | |
---|
Nyt olen reilut puoli vuotta Tiny Terrorin omistanut ja täytyy sanoa että en ole katunut! Loistokas peli rokkitouhuihin, itsellä tosin turhan pieni kaappi kun on vain 1x12. Kesällä on tarkoitus päivitellä vähän isompaan, joku Marshallin 4x12 greenbackeillä vois kuulostaa aika namulta... :D Orange amplifiers - Voice of the world |
Jytäurpo 21.03.2008 16:26:17 | |
---|
Nyt olen reilut puoli vuotta Tiny Terrorin omistanut ja täytyy sanoa että en ole katunut! Loistokas peli rokkitouhuihin, itsellä tosin turhan pieni kaappi kun on vain 1x12. Kesällä on tarkoitus päivitellä vähän isompaan, joku Marshallin 4x12 greenbackeillä vois kuulostaa aika namulta... :D Kyllä, voin kertoa, että kuulostaa varsin namukkaalta Marshall 1960TV kaapin kautta :-D Mainio peli tuo TT ja sopii mulle että on mahdollisimman vähän säätöjä. Keep It Simple Stupid! "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley |
Kivijalka 21.03.2008 17:05:48 (muokattu 21.03.2008 17:07:08) | |
---|
Tuo Tiny Terror + 2 kpl PPC112 kaappeja on kyllä mukava setti roudattavuutensa ja saundinsa (unohtamatta mojokasta ulkonäköä) puolesta. Viime aikoina olen mietiskellyt josko toisen PPC:n ämyrin vaihtaisi ihan huvin vuoksi johonkin toiseen elementtiin ja näin kenties saavuttaisi vieläkin täyteläisemmän ja täydellisemmän saundin. Mitäs ehdottelisitte? Greenbackia kenties voisi kokeilla? EDIT: Niin, alkuperäiset elementit ovat siis V30:siä. I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
Ze Kink 21.03.2008 18:55:31 | |
---|
Olen nyt itse mahdollisesti ostamassa moista, koska testaus vakuutti. 7w:nä jytisi ihan mahtavasti sen oman 1x12" kaappinsa kanssa. Ainoa vaan, että saundissa oli pieni "sirinä" joka vähän häiritsi. Ilmeisesti tuo on ratkaistavissa putkien vaihtamisella? Jos joku muuten on äänitellyt jotain metallintynkää omallaan, niin olisi kiinnostavaa kuulla. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Kivijalka 21.03.2008 19:48:55 | |
---|
Olen nyt itse mahdollisesti ostamassa moista, koska testaus vakuutti. 7w:nä jytisi ihan mahtavasti sen oman 1x12" kaappinsa kanssa. Ainoa vaan, että saundissa oli pieni "sirinä" joka vähän häiritsi. Ilmeisesti tuo on ratkaistavissa putkien vaihtamisella? Jos joku muuten on äänitellyt jotain metallintynkää omallaan, niin olisi kiinnostavaa kuulla. Melko paljon putket vaikuttivat yleissaundiin, kun TAD- ja JJ-pötköjä vaihtelin laitteen sisällä. Uskoisin siis että tuo pieni kihinä katoaa kun löytää ne itselle mieleset putket pikku-Teron nassuun. Tässä on ainakin tämä Chappersin Tiny Terror-hevidemo: http://www.youtube.com/watch?v=9MpZoWsFlJQ I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
Mulla on englin 1*12 ton terrorin kaverin ja siitähän meni heti kärkeen hajoamaan elementti joten vaihdoin eminence the governoriin, kyllä se ihan kivalta kuulostaa. |
superfly 22.03.2008 18:56:43 | |
---|
Alkoi tuo combo kiinnostaa. Mites nuo puhtaat saundit toimii? Lähinnä puhtaan saundin päälle lähtisin pedaaleilla rakentamaan, mutta epäilyttää vähän tuon saundin mahdollinen tunkkaisuus.... "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Guitaristi 22.03.2008 19:05:05 | |
---|
Kävin tänään testaamassa, ihan ok oli. Ei mitään erityisiä tunteita herättänyt mihinkään suuntaan, eli jatkan Plexi-marsuun säästämistä. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
El Hombre 23.03.2008 11:08:07 | |
---|
Tuo on siis rokkivahvistin, ei pop-, jazz-,tai metalvahvistin. Jos sellaista hakee saa hakea muualta. |
Kivijalka 23.03.2008 14:47:13 | |
---|
Tuo on siis rokkivahvistin, ei pop-, jazz-,tai metalvahvistin. Jos sellaista hakee saa hakea muualta. Tai ei ainakaan nykypäivän mustan metallin vahvistin, itse olen mielestäni 80-luvun medallia (Dio, Ozzy, Megadethllica jne.) veivannut aivan helposti. I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
El Hombre 25.03.2008 18:39:00 | |
---|
Juujuu, kyllähän sillä järkevää musiikkia kuten nuo em. artistit ovat pystyy kevyesti väntäämään, mutta eihän sitä alavireistä rectal fire saundia varmaan saa. En ole kokeillut, ei oikein kiinnosta. :-) |
Ze Kink 25.03.2008 22:37:41 | |
---|
Tuo on siis rokkivahvistin, ei pop-, jazz-,tai metalvahvistin. Jos sellaista hakee saa hakea muualta. Tällä hetkellä mulla lähtee tuo mätöin saundi Pod X3 Livellä, en mä Tiny Terrorilla yritä mitään Triple Rectoa tai Vh4:sta korvata. Enemmänkin haussa olisi tuollainen selkeä ruttusaundi, jota voisi sitten ryydittää erilaisilla pedaaleilla. Ja ainahan sen voi laittaa kiertoon, jollei iske. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Radiation 10.04.2008 22:40:20 | |
---|
Hoplaa! Tiny terror on kiehtonut jo jonkin aikaa ja nyt vois tuollasen hankkia tähän pörisemään. Tuo combo kiehtoo lähinnä hintansa puolesta, mutta osaisiko joku kertoa, riittääkö 15w ja 1x12 skobe tuottamaan tarpeeksi mökää treeniksellä ja ehkä jollain pienemmillä keikkapaikoilla, ja onko tossa millasta kaappimahdollisuutta, jahka joskus sellaisenkin hommaisi? |
Dj.Dumbass 10.04.2008 22:50:17 | |
---|
Kantsii bongata torilta tiny terror, ihan järkevään hintaan uudenkarhea nuppi tarjolla... But what would Musamies do? |
Tigerstedt 11.04.2008 09:08:20 | |
---|
Hoplaa! Tiny terror on kiehtonut jo jonkin aikaa ja nyt vois tuollasen hankkia tähän pörisemään. Tuo combo kiehtoo lähinnä hintansa puolesta, mutta osaisiko joku kertoa, riittääkö 15w ja 1x12 skobe tuottamaan tarpeeksi mökää treeniksellä ja ehkä jollain pienemmillä keikkapaikoilla, ja onko tossa millasta kaappimahdollisuutta, jahka joskus sellaisenkin hommaisi? Riittää, jos et tarvitse superpuhtaita saundeja. Pääteruttuhan sitten kuulostaa todella makialta kyseisellä vehkeellä. Suosittelen lämpimästi. Hello Cowgirl In The Sand, is this place at your command? |