Aihe: Christus lähti Negativesta
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
stickyfinger
21.03.2008 18:54:52
Andylle ja Mikelle on löytyny kova vastus Suomen sekopäisimpänä laulaja- & kitaristiparina. Ei viddu mitä spedeilyä.

Huh huh tätä myötähäpeän määrää. Olenko sitten tullut vanhaksi vai / tai konservatiiviseksi, mutta Luojalle kiitos siitä, että bändit ovat nykyään käyttäytymiseltään ammattimaisempia kuin tuollaisen sekoilun kulta-aikoina. Äääh.
En sitten tiedä että onko Matthau tuossa suoranaisesti niin seilissä, mutta Christus ainakin on niin säälittävä klise-kimppu että hohoijaa. Ei vittu miten noloa.

"...Khyllä thäytyy olla ylpee että pääshee eshiintymään tän thason ohjelmaan...".
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Mika Antero
22.03.2008 06:40:53 (muokattu 22.03.2008 06:45:23)
Kyllä kunnon powerpoint-esitys, jossa olisi selvitetty duon perusprinsiipit markkinointistrategioineen, kohderyhmineen ja segmentteineen sekä sointuanalyysi levyn aloitusbiisistä olisi ollut paljon asiallisempaa ja kiinnostavampaa kuin tuollainen selkeästi alkoholi- tahi muiden huumavien tuotteiden vaikutuksen alaisena esiintyminen.

Hyi hyi hyi.
Ko miust on.
Heissi
22.03.2008 13:35:52
No voi herra isä, olipas kerrassaan hirvittävää! Mnetin moralisteille taas päiviteltävää.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Spandau-
22.03.2008 17:20:13
Toihan oli just hauska. Tuli ihan kummeleitten musacorner mieleen.
When i die, bury me upside down so the world can kiss my ass
FrankComa
22.03.2008 18:45:19
Kyllä kunnon powerpoint-esitys, jossa olisi selvitetty duon perusprinsiipit markkinointistrategioineen, kohderyhmineen ja segmentteineen sekä sointuanalyysi levyn aloitusbiisistä olisi ollut paljon asiallisempaa ja kiinnostavampaa kuin tuollainen selkeästi alkoholi- tahi muiden huumavien tuotteiden vaikutuksen alaisena esiintyminen.

Hyi hyi hyi.

Aika spedejä jätkiä. Vaikeeta näyttäis olevan tuo rockähtenä oleminen.
Give The Mule What He Wants!
Heissi
22.03.2008 20:36:35
No joo. Kai mä olen sitten tiukkis, mutta tuo sekoilu oli lähinnä säälittävää.
Kyllä mä itsekin viinaa vedän, mutta ei tulisi kyllä mieleenkään tuossa kunnossa mennä promoa tv-lähetykseen tekemään.

Hah, no täs on vaan se ero et sä et koskaan tule olemaan tv-lähetyksessä promoa tekemässä. Uskallan veikata. Noi jätkät on. Ei sillä että itse diggaisin pätkääkään ton osaston musasta (tai noista tyypeistä), melkein päinvastoin. Ja tarkoitus ei ole hyökätä sua vastaan henkilökohtasesti vaan lähinnä alleviivata mistä on kysymys. Ts. Jos noi jätkät tonne kutsutaan tekemään promoa niin toi on nähtävästi niitten valinta toteuttaa ko. asia. Mulle ainakin toimii toi lähestymistapa, muuten ei olisi kiinnostanut asia pätkääkään, mutta nyt naurahdin pariin otteeseen klippiä kahtellessani. Eli kiinnostuin ainakin jossain määrin heidän ajamastaan asiasta.

En ole kuullut tän Matthaun levyä, Negativea jonkinverran, mutta kyse on kuitenkin ymmärtääkseni rock-musiikista. Onko toi huonoa promoa? Vaikea sanoa, riippuu kohdeyleisöstä ja siitä vetoaako toi "käytös" ko. kohdeyleisöön. Eikö toi just ole sitä ROCK-meininkiä. Tuli tosin kyllä mieleen myös uusimmassa Soundissa oleva Giant robot -ukkelin (ei voi muistaa nimeä) kolumni rahtikulteista.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
stickyfinger
23.03.2008 00:15:31 (muokattu 23.03.2008 00:20:08)
Hah, no täs on vaan se ero et sä et koskaan tule olemaan tv-lähetyksessä promoa tekemässä. Uskallan veikata. Noi jätkät on. Ei sillä että itse diggaisin pätkääkään ton osaston musasta (tai noista tyypeistä), melkein päinvastoin. Ja tarkoitus ei ole hyökätä sua vastaan henkilökohtasesti vaan lähinnä alleviivata mistä on kysymys. Ts. Jos noi jätkät tonne kutsutaan tekemään promoa niin toi on nähtävästi niitten valinta toteuttaa ko. asia. Mulle ainakin toimii toi lähestymistapa, muuten ei olisi kiinnostanut asia pätkääkään, mutta nyt naurahdin pariin otteeseen klippiä kahtellessani. Eli kiinnostuin ainakin jossain määrin heidän ajamastaan asiasta.

En ole kuullut tän Matthaun levyä, Negativea jonkinverran, mutta kyse on kuitenkin ymmärtääkseni rock-musiikista. Onko toi huonoa promoa? Vaikea sanoa, riippuu kohdeyleisöstä ja siitä vetoaako toi "käytös" ko. kohdeyleisöön. Eikö toi just ole sitä ROCK-meininkiä. Tuli tosin kyllä mieleen myös uusimmassa Soundissa oleva Giant robot -ukkelin (ei voi muistaa nimeä) kolumni rahtikulteista.

No ei tässä tarvitse kenenkään tulla opastamaan minulle mistä "rock-käyttäytymisessä" on kysymys. Kyse ei ole siitä ettenkö "ymmärtäisi" tällaista meininkiä. Kyllä se oma musiikillinen kivijalka hyvin vahvasti kytkeytyy nimen omaan tuohon trad. henkiseen, rockin perusarvoja ilmentäviin yhtyeisiin. Ihan Stoneseista, Johnny Thunderseista ynnä muista lähtien. Ei se Keefkään aikanaan kolmen kuukauden kokkelissa sopertaessaan mikään 'magee' tapaus ollut.

Molemmat Bloodpitin levyt omistan, joten en tässä sen kummemmin dissaa Matthauta tai Christusta. Ja kaikkein vähiten tässä ole kyse siitä tulenko koskaan olemaan promoamassa mitään muuta kuin puhelimen välityksellä A-lehtiä.

Mun mielestäni tuo ko. tv-esiintyminen oli surkuhupaisan näköistä. Se on sama vaikka tuonne tv2:n studioon pelmahtaisi seuraavassa lähetyksessä itse Slash samanlaisessa kunnossa kuin Christus tuossa oli. Niin siinäkin tapauksessa, huolimatta Släbärin iki-legendaarisesta statuksesta ja über-koleesta habituksesta, tuolla tapaa mongertaessaan hänkin käyttäytyisi mielestäni suurtaa myötähäpeää aiheuttavasti.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Tympee Huttunen
23.03.2008 08:48:13
Eihän tuo Matthau juurikaan kännissä ollut. Kristus taisi olla hieman enemmän, mutta vähemmän kuin perus-suomalainen perjantai-iltana. Hyvää viihdettä. Itseäni enemmän ihmetytti haastattelijan ylistys levyn kansista.
Roberto
23.03.2008 10:10:19

Irwin re-visited. Kai toi on jotenki "rock" tai jotain, mut lähinnä tosta tulee mieleen se et onpa pojat aika kujalla.
Basismi
24.03.2008 11:26:49 (muokattu 24.03.2008 11:27:36)
Jos noi jätkät tonne kutsutaan tekemään promoa niin toi on nähtävästi niitten valinta toteuttaa ko. asia.

Tut niitä ole mihinkään kutsuttu, levy-yhtiön pr-jannu on monet toimittajat juottanut että saa kaverit telkkariin ja tossa on tulos. Onhan siinä asennetta että haistatetaan vitut ja mennään kännissä. Anarkiaa!

Siihen en osaa ottaa kantaa, riittääkö rock-uskottavuus moisiin tempauksiin. Hyvässä lykyssä niitä ei pian enää telkkariin kaupata ja jos kaupataankin niin ei oteta.
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
miscage
26.03.2008 00:08:17
Toi tv-hommahan oli tavallaan siisteintä mitä oon nähny suomalaisessa rokkimusiikissa aikoihin. Ei hirveästi kiinnosta katsella Timo Rautiaista lukemassa jotain raamattua, tai Hynystä "äijäilemässä" lähetyksessä. Kaikkien mielestähän oli vitun siistiä kun Hynynen oli kännissä chatissa? Miksi ihmeessä?

Ei siinä, vitun huonolta toi Kristus näytti, ja tuli ihan oikeesti vähän huolestunut fiilis, vaikken jätkän soitosta tai musiikista tiedä mitään.
Maailmassa on paljon hyviä syitä käyttää vahvoja huumeita itsetuhoisesti.
aivokuolio
26.03.2008 00:58:38
Kaikkien mielestähän oli vitun siistiä kun Hynynen oli kännissä chatissa? Miksi ihmeessä?

Koska kyseinen herra on humalassakin suhteellisen terävä kaveri ja laukoo käsittämättömän hauskoja juttuja. Siitä on pitkä matka tuollaiseen öliöli-olotilaan missä ei edes oikeasti edes tajuta missä mennään. Kaippa se pitää Christuksenkin leikkiä tuota rokkistaraa vaikka äijä ei missään vaiheessa tainnut olla Negativessa varsinainen biisintekijä. En tiedä voiko spedeilyn aiheuttamaan myötähäpeen kuolla mutta ei se kaukana ollut tuota katsellessa.
Bonham
26.03.2008 07:28:36
Koska kyseinen herra on humalassakin suhteellisen terävä kaveri ja laukoo käsittämättömän hauskoja juttuja. Siitä on pitkä matka tuollaiseen öliöli-olotilaan missä ei edes oikeasti edes tajuta missä mennään. Kaippa se pitää Christuksenkin leikkiä tuota rokkistaraa vaikka äijä ei missään vaiheessa tainnut olla Negativessa varsinainen biisintekijä. En tiedä voiko spedeilyn aiheuttamaan myötähäpeen kuolla mutta ei se kaukana ollut tuota katsellessa.

Kenen mielestä ne Hynysen jutut hauskoja on???
-mulla taas tulee myötähäpeä Hynysen jutuista...

Rokkistara voi olla vain, jos kirjoittaa bändissä biisejä???

Taas törmätään tähän Mnetin perusongelmaan; kaikkien jutut perustuvat vain ja ainoastaan siihen, mistä bändistä ITSE pitää.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Mika Antero
26.03.2008 07:52:13

Minun. Monesti. Ai miksikö? Siksi kun se jauhaa ihan samanlaista paskaa kuin mitä itse tulee kännipäissään jauhettua kavereiden kanssa. Siis aina tauoilla, kun ei keskustella kvanttifysiikasta ja filosofian uusimmista suuntauksista.

Taas törmätään tähän Mnetin perusongelmaan; kaikkien jutut perustuvat vain ja ainoastaan siihen, mistä bändistä ITSE pitää.

Ja toinen perusongelma on tietysti yleistäminen... Samaa mieltä olen silti.
Ko miust on.
aivokuolio
26.03.2008 09:15:50
-mulla taas tulee myötähäpeä Hynysen jutuista...

Rokkistara voi olla vain, jos kirjoittaa bändissä biisejä???

Tartteeko olla mikään helevetin rokkistara muutenkaan? Suomen kokoisessa maassa rokkistarbailu on vain ja ainoastaan spedeilyä ja äärettömän tragikoomista. Samalla tavalla ne kaverit joutuvat hakemaan itse maitonsa sieltä markettien hyllyiltä.
Roberto
26.03.2008 11:43:53

Ihan missä vaan ainakin tällä planeetalla rokkistarbailu on vain ja ainoastaan spedeilyä ja äärettömän tragikoomista.
masterhat
26.03.2008 15:07:02
Toi tv-hommahan oli tavallaan siisteintä mitä oon nähny suomalaisessa rokkimusiikissa aikoihin. Ei hirveästi kiinnosta katsella Timo Rautiaista lukemassa jotain raamattua, tai Hynystä "äijäilemässä" lähetyksessä. Kaikkien mielestähän oli vitun siistiä kun Hynynen oli kännissä chatissa? Miksi ihmeessä?

Ei siinä, vitun huonolta toi Kristus näytti, ja tuli ihan oikeesti vähän huolestunut fiilis, vaikken jätkän soitosta tai musiikista tiedä mitään.

kuokkaa, kuokkaa
Snails against humanity
J.Hollström
27.03.2008 14:27:50
Point-to-point ripuliranne
Janus
27.03.2008 14:55:50
Uus kitaristi löytynyt: http://www.aamulehti.fi/uutiset/viihde/76358.shtml

Yep. Ei-niin-kovin-yllättävä nimi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)