Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Shine a Light -Scorsese-elokuva Rollareista
1
Jubi
22.03.2008 13:19:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Martin Scorsese on tehnyt parituntisen dokumentin Rollareista ja leffa on ilmeisesti tuloillaan Suomeenkin kohta puoliin. Hyvältä pätkältä vaikuttaa:
 
"En halunnut tehdä dokumenttielokuvaa, vaan päästä lähelle keikkakokemusta", Scorsese sanoi. "Kameran liikkeiden ja leikkauksen piti olla hyvin tarkkaa. Se on eräänlaista liikkeen runoutta." HS
 
Tuolta traileri: http://uk.youtube.com/watch?v=pAcJ4Px3M0I
 
Innostus: Nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena.
Juhani
22.03.2008 13:48:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko nähdä, teatterissa kunnon äänentoistolla.
 
Jokainen tekijä tässä on kuitenkin niin merkittävä. Suorastaan divine.
Sir Henri
22.03.2008 17:48:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jo pelkästään trailerin näkeminen elokuvateatterissa meinasi aiheuttaa yllättävän erektiivisen reaktion kehossani, siksi kiihottavalta se vaikutti. Eli katsomaan kyllä juu.
 
Turhaan koitat.
Planetist
23.03.2008 02:24:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saakeli, hyvältä näytti. Vähän vaan luulen että ei tätäkään Jyväskylään asti saada teattereihin.
 
The more you drive, the less intelligent you are. - Miller
Joees
23.03.2008 15:17:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saakeli, hyvältä näytti. Vähän vaan luulen että ei tätäkään Jyväskylään asti saada teattereihin.
 
Toivottavasti saadaan. Jos kuulet jotta on tulossa niin ilmottele, itsehän kun aina tuppaan missaamaan kaiken syystä tai kolmannesta.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Jytäurpo
23.03.2008 17:38:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jo pelkästään trailerin näkeminen elokuvateatterissa meinasi aiheuttaa yllättävän erektiivisen reaktion kehossani, siksi kiihottavalta se vaikutti. Eli katsomaan kyllä juu.
 
Pakkohan tää on elokuvateatterissa nähdä, saattaa tajunta räjähtää.
 
"You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley
Planetist
24.06.2008 17:27:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toivottavasti saadaan. Jos kuulet jotta on tulossa niin ilmottele, itsehän kun aina tuppaan missaamaan kaiken syystä tai kolmannesta.
 
No sellaista että siellähän se ainakin tällä viikolla pyörii. Eilen kävin katsomassa, huippupätkä.
 
Joees
24.06.2008 17:33:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No sellaista että siellähän se ainakin tällä viikolla pyörii. Eilen kävin katsomassa, huippupätkä.
 
Jees, mä kävin tsekkaamassa tän jo taannoin lahdessa. Hyvä oli.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Bluesmies
29.02.2012 11:12:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1344 päivää vanhaan ketjuun!
 
Eilen ostin Blu-Rayn ja katsoin. Todella hyvä keikka. Hauskoja ne vanhat haastattelut.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «