paice60 21.03.2008 17:56:51 | |
---|
No niin. Menihän tämäkin topikki sitten tappeluksi taas. Kyllä me ollaan hyviä. Vittu näitä hommia. |
Ukko 21.03.2008 18:21:04 | |
---|
No niin. Menihän tämäkin topikki sitten tappeluksi taas. Kyllä me ollaan hyviä. Voittaja saa tupakin jämät. |
Lennu 21.03.2008 18:22:36 | |
---|
Voittaja saa tupakin jämät. Hyvät saumat lopettaa, kun voittaja ei koskaan selviä. Kirjaimellisesti. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
Ukko 21.03.2008 18:24:05 | |
---|
Hyvät saumat lopettaa, kun voittaja ei koskaan selviä. Kirjaimellisesti. No no ja hetkinen. Siis voittajahan olen minä :/ |
paice60 21.03.2008 18:37:12 | |
---|
Hyvät saumat lopettaa, kun voittaja ei koskaan selviä. Kirjaimellisesti. Kun nyt pääsis edes känniin joskus. Vittu näitä hommia. |
paice60 21.03.2008 18:39:31 | |
---|
No no ja hetkinen. Siis voittajahan olen minä :/ Olet nyt ymmärtänyt väärin (katso otsikko) , se listan viimeinen ei ole voittaja vaan se ensimmäinen. Vittu näitä hommia. |
baron 21.03.2008 18:52:36 | |
---|
Sen verran korjausta tuohon sun kirjoitukseen. että Freelancemuusikot ry on Suomen Muusikkojen Liitto ry:n paikallisosasto, ei suinkaan ammattiyhdistys nimeltään Freelance-muusikot ry. Oot tietysti oikeassa. Mun käsityksen mukaan se on kuitenkin paikallisosasto, joka meitä TM-palstalaisia on lähinnä eli parhaiten paikallisosastoista edustaa keikkailevaa tanssimuusikkoa. Ei, en ole tanssimuusikko! |
EP 21.03.2008 19:20:06 | |
---|
..Tällä palstalla ei taida mun lisäkseni kun Jon Lord ja Tankoprinssi tietää oikeesti mistä mä puhun.. No, ei taida! ..Hähähää :D ..Mutta mepä onkin tehty "oikeitakin" tanssikeikkoja. Loorti vallankin ja minä vähitenkin, mutta kumminkin. ..turhaan oot vuatimaton! |
jackbruce 21.03.2008 22:06:37 | |
---|
On se mukavata, että aloitti täällä kuka tahansa keskustelun mistä tahansa, niin aina tulee nuo "kovat muusikot" ja lyttää toisten ajatukset ja kirjoitelmat. On se hyvä, että jotkut on niin vitun hyviä! Toivottavasti mekin huonot soittajat opitaan joskus niin hyviksi, että voidaan arvostella ja lytätä toisia. Pah. Pitäkää. |
isojussi 22.03.2008 00:22:07 | |
---|
No niin. Menihän tämäkin topikki sitten tappeluksi taas. Kyllä me ollaan hyviä. Elä hyvä mies tommosia. Tai siis hyviä ollaan, mutta tapella nyt sentäs. Tolkun äijät. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
KoskPaavo 22.03.2008 10:07:53 | |
---|
Tänne kirjoitellaan oman egon kohottamiseksi lähinnä, ei sen vuoksi että jotkut asiat " korjaantuisivat" Niin minäkin teen. Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen
Octoperfest orkesteri
(erään suom. orkesterin kotisivulta) |
EP 22.03.2008 10:13:42 | |
---|
Tänne kirjoitellaan oman egon kohottamiseksi lähinnä, ei sen vuoksi että jotkut asiat " korjaantuisivat" Niin minäkin teen. Niin minäkin! |
Anonymous-jazz 22.03.2008 16:29:02 | |
---|
Tänne kirjoitellaan oman egon kohottamiseksi lähinnä, ei sen vuoksi että jotkut asiat " korjaantuisivat" Niin minäkin teen. Nimenomaan... Vilkaiskaapa tuonne koskettimet palstalle "sustain pedaali" ketjuun niin egoismi elää. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
baron 22.03.2008 16:30:37 | |
---|
Nimenomaan... Vilkaiskaapa tuonne koskettimet palstalle "sustain pedaali" ketjuun niin egoismi elää. Tä? Siellähän on täyttä asiaa sustain-pedaalin erilaisista käyttömahdollisuuksista! Ei, en ole tanssimuusikko! |
Ukko 22.03.2008 16:52:28 | |
---|
Kun nyt pääsis edes känniin joskus. Missä se on ? |
On se mukavata, että aloitti täällä kuka tahansa keskustelun mistä tahansa, niin aina tulee nuo "kovat muusikot" ja lyttää toisten ajatukset ja kirjoitelmat. On se hyvä, että jotkut on niin vitun hyviä! Toivottavasti mekin huonot soittajat opitaan joskus niin hyviksi, että voidaan arvostella ja lytätä toisia. Pah. Pitäkää. Tä? Jon Lord on kova mies! Kuka sitä on lytänny? "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
EP 22.03.2008 18:36:06 | |
---|
Tä? Siellähän on täyttä asiaa sustain-pedaalin erilaisista käyttömahdollisuuksista! Jep! Mäkin sain sieltä heti hyvän analyysin mun rikkinäisestä pedaalista ja mitä mun pitää seuraavaksi tehdä! :) |
Jami 22.03.2008 19:45:33 | |
---|
Kuka täälä tappelee ja mistä? Kuka mollaa ja ketä? Kyllä mielipiteensä pitäis saada ilmaista. Varsinkin jos sitä vähän edes perustelee ja näkökantansa taustoja valaisee. Ei ole tarkoituskaan että kaikki olis kaikesta samaa mieltä. Erilaisten näkökantojen sanomista porukassa kutsutaan keskusteluksi. Ajattelisin että sen verran aikuisia täälä kirjoittaa että vähän edes sietäis toisenlaista mielipidettä. Kaikkein tehokkaimmin te tuhoatte kaikki mielenkiintoiset keskustelut tällä sättimaisella kirjoittelulla jossa ette sano mitään mutta kolme viimeistä sivua on täynnä yhden lauseen mitäänsanomattomuuksia. Koittaisitte vähän malttaa. Oikeastaan ehdottaisin että ei kirjoitettaisi alle viiden lauseen juttua ollenkaan. Kerätään asiaa niin kauan että on se viis lausetta sanottavaa. Hä. Äläkää poikerooset ryöttäkö römpsää. |
isojussi 22.03.2008 19:58:35 | |
---|
...Ei ole tarkoituskaan että kaikki olis kaikesta samaa mieltä. Erilaisten näkökantojen sanomista porukassa kutsutaan keskusteluksi.... Ja jonsette usko, löyrätte ittenne kohta Kyröjoesta! Ei vaan - erittäin asiaa, Jami, kumma vaan, että joillekin tarttee tommosta tolkuttaa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
paice60 22.03.2008 20:03:02 | |
---|
Keskustelu on aina asiaa mutta kun tuntuu aina menevän niin samaa rataa, aletaan puhumaan tietyistä asoista jotka eivät liity aiheeseen mitenkään ja vänkäämään että mun mielipide on ainoa oikea. Vittu näitä hommia. |