Demostudio 20.03.2008 23:06:59 (muokattu 20.03.2008 23:16:00) | |
---|
Bändin nimi: Grazy Mama & Daddy Ritchie Kappaleen nimi: Ballerina - Andra Genre: Rock/Pop URL: http://koti.mbnet.fi/rikuke/varasto/Andra.mp3 (Mp3) "Mama meets Alanko & Nurmio" - tällainen kommentti tuli tekstistä ja sointukierroista ensimmäisenä yhdeltä musiikkiin perehtyneeltä ystävältämme. Edellisenä iltana duunattiin biisi ja tänään tutustuttiin Mäkin/Garagebandin saloihin sen verran, että saatiin ensimmäinen kokonainen biisi demoversiona tallennettua. Itsehän emme malta odottaa, että saamme koko bändin tähän messiin. |
superfly 21.03.2008 08:35:49 | |
---|
Kuuntelenpa joskus myöhemmin selvin päin tätä, mutta selvin päin. Kuulostaa aika jeesiltä kyllä demoiluksi. Teidän raikas meininki tulee hyvin tässä esiin eikä tuo Nurmio-vertauskaan kovin kaukaa ole kaivettu. Mahtavata. Tuo kitaran chorus-tms. -efekti vois jäädä aika paljon pienemmälle tosin, ei oikein ainakaan mun korvaan pelitä se. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Lennu 21.03.2008 11:45:42 | |
---|
Täytyy kotona kuunnella, kun duunissa on niin hirvee mekkala aina. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
Hieno kipale. Oon vissiin kuunnellu Sidekicksien juttuja joskus ja täähän on aika erilaista kyllä. Ehkä jopa enemmän mieleeni. Kertsistä tulee tosiaan Ismo mieleen. Hieno biisi tosiaan, ainoa mikä häiritsi oli se lapsi-sämple lopussa. Vihaan sellaisia :D anomus.com |
Lennu 22.03.2008 20:33:39 | |
---|
Olihan siinä Ismoa ilmassa kertsissä. Rasittava rumpuluuppi kyllä, heh. Ja jostain syystä mä oon tullu hirveen allegoriseks tunkkaselle laulusoundille. Onko tuo Mäkin omalla mikillä äänitetty? Tekee mieli niistää koko ajan, kun kuuntelee. Tosi nuhanen. Mutta biisi on hyvä. Hieno kertsi, siitä pidän eritoten. Tuleeks tähän nauhaton basso? Pitää tulla ;) "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
gulfstream650 04.04.2008 08:10:52 | |
---|
Ei sille mitään mahda, mutta olen Mamam ja Ritsien fani. Svengaa kuin saksanhirvi. |