Aihe: Sweeney Todd: Fleet Streetin paholaisparturi
1 2 3 4 5
gemisti
12.03.2008 00:48:55
en varmaankaan tunnistaisi häntä.

http://socialitelife.buzznet.com/im … /2007/12/tim_burton_121707_0002.jpg

loistoleffa. alusta loppuun hyvä tunnelma, laulut toimi hyvin. katsoisin uudestaan.
..ja öisin nukun.
W4R
12.03.2008 15:03:19
Olenkohan ainut, joka ei tykännyt tästä leffasta? Laulut olivat mielestäni käsittämättömän kökköjä. Hienoltahan tuo lavasteiden/tehosteiden puolesta oli, mutta muuten kyllä ei minua innostanut pätkääkään. :/
,|,,
Epämuusikko
12.03.2008 15:18:51
Samoin. Siis oikeasti, liikaa laulua? Se on vittu musikaali! Hienosti vetivät jokainen. Ei se moitittu Johannan laulukaan nyt niin huonoa ole. Laulajan ulkonäkö antaa paljon anteeksi. ;) Ja hieno elokuva on kyllä, suosittelen.

Sama kyllä. Ja Johanna oli noista vissiin se ammattilaulaja. Oliko liian vähän autotunea?
"Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir. Bustard #1
ozz3
12.03.2008 15:39:56
Minä taas pidin ihan hirveästi. Viisi tähteä ja samalla paikka Burtonin parhaana leffana. Kaikki toimi, en muuttaisi mitään. Elokuva juuri minun makuuni.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Shabby
12.03.2008 19:18:03

Sama kyllä. Ja Johanna oli noista vissiin se ammattilaulaja. Oliko liian vähän autotunea?

Riipi, broidi, riipi. Lauloi liian korkealta ja kireästi, kuten oopperalaulajilla usein tapana. Olikos tämä Johannan esittäjä ihan oopperalaulaja? Se selittäisi kyllä paljon...
"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko-
jogo3000
12.03.2008 20:34:36

Riipi, broidi, riipi. Lauloi liian korkealta ja kireästi, kuten oopperalaulajilla usein tapana. Olikos tämä Johannan esittäjä ihan oopperalaulaja? Se selittäisi kyllä paljon...

Itse pidin hänenkin laulustaan kovasti. Mutta olenkin tainnut toistaa samaa jo useamman viestin verran :)
Biisejä tarjolla myspace -sivuilla.
wewwie
12.03.2008 21:27:45

Sanoisi että se lauloi klassisesti, mutta huonosti. Todella epämiellyttävää kuunneltavaa.
It is difficult to trust anyone whose instrument changes shape as he plays it!
jigsore
29.03.2008 01:30:24

Alkoi kyllä tässä leffassa hymyilyttää alkutekstejä edeltänyt massiivinen tuomionpäiväurkuilu. Antoi heti osviittaa mitä tuleman pitää.

Todellakin! Koko alkutekstihässäkkä oli aika upea ja tuli fiilis että nyt mennään eika meinata.
Muutenkin upea leffa, en uskonut että voisin pitää musikaalista näin paljon. Laulusuoritukset olivat pääosin tosi hyviä ja ne oli hyvin suomennettukin. Leffan alkupuoli vähän puudutti, mutta lopussa oli meininkiä senkin edestä. Kyä tää on varmaan Burtonin paras tekele.
nuudelit kattilaan, kiehumaan ja känni päälle
Bluesmies
29.03.2008 10:59:22
Todellakin! Koko alkutekstihässäkkä oli aika upea ja tuli fiilis että nyt mennään eika meinata.

Joo siis en meinannu pysyä penkillä, ku alkutekstit meni. Herran jumala mikä leffa-aloitus.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)