Aihe: Stam1na
1 2 3 4 583 84 85 86 87122 123 124 125 126
Carvel
15.03.2008 16:32:30
hyytävää nähtävää.

Todellakin hyytävää.. Laulaja oli hirveä, ei tehnyt yhtään mitään, kuin aukoi suuta ja tuijotti jonnekkin kattoon. Ei kiitos, tuolle bändille.
"You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire"
Sälski
15.03.2008 17:18:56

Hitto likainen parketti olisi kovis. Helsingin keikalla pääsiäisenä suunnistan, onko kohtalon tovereita?
It's not who votes that counts, it's who counts the votes.
Abugali
15.03.2008 18:54:50
Todellakin hyytävää.. Laulaja oli hirveä, ei tehnyt yhtään mitään, kuin aukoi suuta ja tuijotti jonnekkin kattoon. Ei kiitos, tuolle bändille.

Samaa mieltä, laulajalta meinasi ääni loppua kesken. Lutakossa bändillä ei ollut minkäänlaista lavaesiintymistä ja jokainen kappale tuntui toistavan samaa kaavaa.
Seikka on saletti
Sahtimies666
16.03.2008 04:40:17 (muokattu 16.03.2008 04:42:14)
Laulaja oli hirveä, ei tehnyt yhtään mitään, kuin aukoi suuta ja tuijotti jonnekkin kattoon.

Hah, mun mielestä kalle taas psykopaattisuudessaan hoitaa tonttinsa juuri buenosti, suosittelen tarkastamaan noita levyjä koska äänimaailma on kyllä todella massiivinen ja todella kuultavan arvoinen. Harmi että keikalla ensikuulemalla tuo orkesteri ei välttämättä hirveesti pääse oikeuksiinsa. Elokuvateatterissa pitäs ko bändi nähä ;)

edit: mutta joo staminastahan tässä topikissa oli vissiin kyse.
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … &t=132182&o=0&#p5983601
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … &t=152384&o=0&#p7747173
noissahan sitä vois jatkaa sitten..
CPU
16.03.2008 19:01:16
Samaa mieltä, laulajalta meinasi ääni loppua kesken.

Pitää paikkansa. Oli nimittäin vitun kova flunssa (on vieläkin). Eipä sillä, että tässä nyt mitään oo tarkotus selitellä. Ääni lopahti kesken kahen viimesen biisin aikana totaalisesti. Pitää koittaa parantua ens viikonloppua varten.

K.
http://www.therepublicofdesire.net/ http://www.myspace.com/protectorateindustrial
Live for the Moment
17.03.2008 20:08:13
Jep jep, Qstockiin Stam1naa kattomaan.
Chuck Norris pystyy poistamaan Windowsin roskakorin. Maailma on erinlainen rumpalin silmin.
Räkkipeli
18.03.2008 18:40:51
Hyvin menee taas Nosturin setti ja Down päällekkäin...prkl..
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
peteee
20.03.2008 11:35:26 (muokattu 20.03.2008 11:38:22)
Olisi myynnissä 2 lippua Stam1na+rytmihäiriö lauantaille nosturiin. Hinta pakettina 24€. Erikseen en pysty myydä. Pistäkää mailia osoitteeseen petripirhonen@gmail.com jos kiinnostusta löytyy. Voin tuoda liput perjantaina Helsingin keskustaan.
tomih.
21.03.2008 01:33:15
Melkeinpä näin juuri. n. 4 biisiä levyltä kuulleena on kiinostus jo aika nollissa juuri tästä johtuen. Miksi kuunnella "Kuin SYLiä" jos voi kuunnella SYLiä? Stam1nalla olisi potentiaalia ihan omanlaiseenkin materiaaliin, niin menee minusta tälläisessä vähän jutut hukkaan.

Jo UKKlla nuo Devin jutut särähti korvaan.

Käy v*ituttaan jo kaikki etsimällä etsityt jutut!!! Demo bändinä ylistettäs ym.. Henk.koht. ei kiinnosta yhtään et onko joku riffi lähellä jtn toista yms.. Kunhan toimii kokonaisuutena niin soitannollisesti kuin soundeiltaankin!
Tehkää sviddu ite parempaa!
homoilu on miesten hommaa
Räbbänä
21.03.2008 02:52:57
Voe vattu oli kova keikka Teatrialla. Vaikkakin puoli keikkaa meni raivatessa tietä pitistä pois. Murenan laitettua pillit ussini alkoi pienimuotoinen tunkeminen sinne eturiviin ja joutui kyllä melko kovaan puristukseen kun joka puolelta koitti väkeä änkeä. Stam1na aloittaessa tilanne vain paheni takaa imiset puskivat kovalla fvoimalla ja aloittivat jo pitin melko nopeasti temmaten kaikki lähistöllä oleet mukaan. JOku tonnikeijukeijo onnistuisi selkän pamauttamaan nii ei muuta uin konttailemaan ja varomaan ettei tule tallotuksi siellä väkojoukon keskellä. Eipä siellä phaemmin ylös koiettu auttaa kun päälle vaan. Lopulta sieltä piti jo väkivaltaa käyttäen raivata pohjalta pinnalle.
Keikan aikana tuli pittiaajilta kyynerpäätä aika voimalla kylkeen, selkään ja päähänkin pariin kertaan. Yksi tärsky oli sitä luokkaa et pti käydä huilimassa ja tarkistamassa nupin kuntoa vessan puolella. Jysähti melko kivasti kun nurinkin lensin iskun voimasta.
Huomenna on varmaan paikat aika kipiänä.
Räbbänä
21.03.2008 13:14:34
Plus miksi vitussa ihmisten annetaan kantaa kolmea tuoppia sinne pahimman yleisömassan keskelle? Ne tuopit kun on pakko nostaa korkealle ilmaan aina heti kun näyttää siltä, että kohta joku tönii. Itse sain tuopin naamalleni kerran, jotkut siinä lähistöllä parikin kertaa. Ei haloo. Varsinkin pitin reunalle on fiksua mennä juomat käsissä.

Itse sain kyllä täys huuhtelun, kun ensiksi eräät daamit onnistuivat kaatamaan täyden siiderilastina upouudelle Stam1na-kauluspaidalle. Myöhemmin joku nakkasi takaa muovituopin, josta lensi osa mun selkään. Vielä keikn aikana Hyrde nakkasi vesipullon, josta varmaan puolet suorana mun niskaan.

Itse bändi oli kuitenkin hyvässä vedossa, biisivalikoima oli sopivasti jakautunut kaikille kolmelle levylle, soundit oli hyvät ja meininki nyt suurimmaksi osaksi yleisönkin puolesta hyvä. Vitutti ennen keikkaa kun väsymys meinasi painaa päälle ihan kunnolla, mutta kylläpä se siinä keikan aikana unohtui. Suomen kovimpia livebändejä, ehdottomasti.

Kovassa vedossa oli heput kyllä, mutta hieman söi keikkanautintoa, kun kokajan piti raivata reittiä pois sieltä pitistä, kun sinne väkisin mukaan repivät ja tönivät.
kid ego
21.03.2008 13:24:09
Plus miksi vitussa ihmisten annetaan kantaa kolmea tuoppia sinne pahimman yleisömassan keskelle? Ne tuopit kun on pakko nostaa korkealle ilmaan aina heti kun näyttää siltä, että kohta joku tönii. Itse sain tuopin naamalleni kerran, jotkut siinä lähistöllä parikin kertaa. Ei haloo. Varsinkin pitin reunalle on fiksua mennä juomat käsissä.

Nosturissa homma toimii hyvin koska anniskelualue on rajattu. Sillä eliminoidaan tuo yksi ongelma aika tehokkaasti. Tämän lisäksi viimeistään narikassa voitaisiin käännyttää kauluspaitajätkät hevikeikoilta.
Diego
22.03.2008 18:33:04
Jumaleissön että Kuopiossa rokattiin. Nyt sattu joka paikkaan hullujen nyrkkisankareiden ansiosta, jotka "pittasivat" yleisössä, jos sitä toimintaa voi älykkäästi sikis edes kutsua. Tappelua se oli. Mutta keikka potki lujaa, onneksi olin siinä eturivissä suht turvassa, ja pari riviä taaksepäin porukka taisteli.

Joku mainitsi nuo tuopit keskellä yleisöä. Yksi puolituttu sai tuta sen vaarallisuuden itse. Oli tuoppi kädessä siellä, ja sehän hajos käsiin viiltäen koko oikean kämmenen auki. Järkkärit oli kantaneet sen takahuoneeseen missä mies oli pyörtynyt pariin otteeseen. Seuraavaksi sairaalaan sitten. Ei viedä niitä tuoppeja sinne riehumoon!
"Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi
Sälski
23.03.2008 17:51:31

OI että Stam1na että Rytmis potkis lujaa, siis mitä minä muistan keikalta.. Pitti oli jees.
It's not who votes that counts, it's who counts the votes.
ubik
24.03.2008 13:06:49
tuoppien vieminen keikka lavan eteen/yleisö tilaan on ehkä tyhmin idea ikinä (miinus se pirun atomi pommi) ei hyödytä kettän, juoman nauttija jää juomistaan/keikastaan paitsi ja kanssa yleisö joutuu nauttimaan juomat ns. ulkoisesti. jos juoma-aluetta ei rajattu ni voisi kuitenkin omaa harkintaa käyttää. järkkäreiden toiminta on aina hieman kyseenalaista mutta työtään tekevät, eivät sentään pamputa kuten esim. venäjällä aikoinaan.
Point
30.03.2008 23:19:58 (muokattu 01.04.2008 14:20:07)
tässä on hyvä video, en tiedä onko täällä ennen pyörinyt, mutta pistän nyt kuitenkin.
Edit: ainiin, se videokin piti pistää.. http://www.youtube.com/watch?v=9d969BjIB7A&feature=related

kaikkea sitä joutuu näkemään:http://www.youtube.com/watch?v=uj5Gch0fqnY 2:41 siitä alkaa saamaan selvää.
FatSam
05.04.2008 15:31:08

Ylös. Onko joku tulos Klubille tänään?
ei mitn
dead-ed
05.04.2008 19:37:52
^Totta kai, vaikka normipäivää pukkaa huomiselle.

Uudesta levystä ei paljon jäänyt mieleen kertakuuntelun jälkeen, saas nähdä miten jatkossa irtoaa. Toivottavasti tulee ekalta levyltä jotain ns. harvinaisempaa, tyyliin Koe murha! tai Peto rakasti sinua. Tuskinpa vaan soittavat.
FatSam
06.04.2008 04:11:24

Oli Kivahko keikka. En kyl tykänny siitä ku yritin juoda bissee rauhas ni jotkut hullut sil keskel alko riehuun ja töniin.

Lääkkeessä oli kyllä hyvä se Hyrden baaritiskivierailu yleisön läpi. Muistipalapeleissä oli kyl myös aikas huipea tunnelma.
ei mitn
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)