Aihe: Kiinnostusta uuteen Wolfien kimppatilaukseen? (7-kieliset ym..)
1 2 3 4 511 12 13 14 1545 46 47 48 49
llare
20.03.2008 23:17:53 (muokattu 20.03.2008 23:18:44)
Joo llarella on innokkuutta hakea kitaransa oulusta:)

E:Alphie oli nopeempi
Vetehinen
20.03.2008 23:21:20 (muokattu 20.03.2008 23:22:40)
Ei oteta enää uutta mallia, kohta sekoaa jo Koreankin pojat. :|

Perun puheeni. Kysele kiinnostuneisuutta. Jos saat 3 tai enemmän tilaajia samoille spekseille tilaamaan kitarat, niin otetaan vielä mukaan, mikä vain V-malli tai muu.

Sama koskee myös esim. SS- tai S1-mallia köynnösotelaudalla. Kiinnostaako ketään?

Pidetään kuitenkin se 48 maksimina, vaikka aletaankin olla jo melko lähellä. Tosin muutama epävarma on vielä listalla.

Katselin alustavasti että olisin hakemassa kitaroita Vantaan lentoterminaalista maanantaina 23.6. joten pääkaupunkiseudun ihmiset, silloin voi osua sinne paikalle. Hoidan tosin hommani aika pulpfiction-Wolfina, joten ajankohta on tarkka. Vaihdellaan puhelinnumerot lähempänä.
Alphie
20.03.2008 23:24:46
Katselin alustavasti että olisin hakemassa kitaroita Vantaan lentoterminaalista maanantaina 23.6. joten pääkaupunkiseudun ihmiset, silloin voi osua sinne paikalle. Hoidan tosin hommani aika pulpfiction-Wolfina, joten ajankohta on tarkka. Vaihdellaan puhelinnumerot lähempänä.

Tuli vaan mieleen, että mistä tiedät jo nyt päivän milloin käyt hakemassa kitarat?
Henkka370
20.03.2008 23:34:47
Tuli vaan mieleen, että mistä tiedät jo nyt päivän milloin käyt hakemassa kitarat?

Jätkä näyttäs olevan Jyväskylästä. Jos tietää, että on silloon Helsinkiin menossa niin samallahan se ne ottas varmasti mielellää?
"no siinä on niinku hallelujaa eli jippii eli wuhuuuu"
Alphie
20.03.2008 23:39:15
Jätkä näyttäs olevan Jyväskylästä. Jos tietää, että on silloon Helsinkiin menossa niin samallahan se ne ottas varmasti mielellää?

Juu, totta. Ois voinu vaikka itekkin miettiä.. Eiköhän se oo unille.->
Michi
20.03.2008 23:53:01 (muokattu 21.03.2008 00:03:17)
Perun puheeni. Kysele kiinnostuneisuutta. Jos saat 3 tai enemmän tilaajia samoille spekseille tilaamaan kitarat, niin otetaan vielä mukaan, mikä vain V-malli tai muu.

Mä tilaan ton Explon lisäksi WHY-1Vn valkoisena vaikka heti, jos hinta pysyy säädyllisenä!
-Up The Irons!-
Billsner
21.03.2008 00:15:19
Ilmoittakaa halukkuudestanne vaikka minulle niin lisään porukkaa listaan. Katsotaan sitten myöhemmin, että kenen nimellä nämä kepit sitten varsinaisesti laitetaan tulemaan.

Mulla on suht iso farmari auto, niin mun autoon varmaan sopisi tuo oulun lähetys. Itellä kävi mielessä että jos mie olisin hakenut koko läjän ja jokainen hakisi omansa milloin itselleen passaa (Rajakylä tai Linnanmaa). Ite oon töissä 8-16, mutta sen jälkeen kaikki hakuajat olisivat ok. Jos tämä ok, niin ilmoitelkaa ja pikaviestillä saa puhelinnumeron jos olette skeptisiä.
Wrapped in plastic
Vetehinen
21.03.2008 00:17:14

Niin. Pitää se pakettiauto hankkia vuokralle jo ajoissa, ja tuo on sellainen pvm että jos nyt tilaus saadaan ajoissa lähtemään niin luulisi onnistuvan toimituksenkin kannalta. Jyväskylässä ei ole montaa paikkaa mistä pakuja saa vuokralle, ellei kavereilta löydy...
Michi
21.03.2008 01:24:51
Kannattanee kertoa linkit kuviin, jotta muutkin saattaisivat kiinnostua. Yksittäiskappaleita ei tilata.

Eli siis vasemman yläkulman peruslentovee oli mielessä valkoisena :):

http://wolf3.en.ec21.com/co/w/wolf3/upimg/01_012.jpg
-Up The Irons!-
merirosvokissa
21.03.2008 02:20:54
Tässä nyt alustavasti Ouluun tulevassa Matkahuoltokimpassa mukana olevat...

Ilmoittakaa halukkuudestanne vaikka minulle niin lisään porukkaa listaan. Katsotaan sitten myöhemmin, että kenen nimellä nämä kepit sitten varsinaisesti laitetaan tulemaan.

Pistähän munki nimeä vaan listalle, oon ihtekkin Oulusta.
http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal - Avatarissani esiintyvä mieshenkilöni on minun BFF
Räbbänä
21.03.2008 02:58:53 (muokattu 21.03.2008 02:59:05)
Pientä muutosta listaan, kaveri jättääkin KS-70LX:nsä tilaamatta.

KS-70LX
1. Alphie
2. Gage
3. Gagen kaveri
4. llare
5.
6.

KS-70
1. beliel
2. Punisher (Vasuri)
3. Exobalt
4. (Ahokkis)
5. Sandsea
6.

S2
1. Sevanteri
2. Ville!!
3. Punisher (Vasuri)
4. CSatan
5. Alphien kaveri 2
6. Mattim
7. beliel
8. laroma
9. BIllsner (kaikki speksit käy)

WF-EX = Explorer-kopio
1. Iso_d
2. dropD (Vasuri)
3. mrje
4. vitsi
5. Michi
6. merirosvokissa
7. Cuthbert
8. Alphien kaveri
9. (Samppakamu)
10. Leech
11. Garythepine
12. Lag
13. J-PPP
14. beliel
15.

WTL-650R (thinline tele)
1.Kuno
2.kozmik
3.kozmikin kaveri
4.kozmikin kaveri 2
5.hiivatti
6. Exobalt
7. Exobaltin kaveri (jos tulee valkoisena)
8. Miikathebest (trd, kromi hardware, köynnöksillä tai ilman)
Punisher
21.03.2008 08:06:13

Sama koskee myös esim. SS- tai S1-mallia köynnösotelaudalla. Kiinnostaako ketään?

Minua kiinnostaa, mutta koska budjettini on rajallinen niin, jos vain saan vaihtaa S2:n muotoa SS - olettaen, että muitakin kiinnostaa. Täsmälleen näillä spekseillähän edellinen tilaus tehtiin, joten jo se karsii potentiaalisia tilaajia.
"Without music life would be a mistake." - Friedrich Wilhelm Nietzsche
Vetehinen
21.03.2008 10:00:43
Minua kiinnostaa, mutta koska budjettini on rajallinen niin, jos vain saan vaihtaa S2:n muotoa SS - olettaen, että muitakin kiinnostaa. Täsmälleen näillä spekseillähän edellinen tilaus tehtiin, joten jo se karsii potentiaalisia tilaajia.

Saat vaihtaa. Onhan tässä vielä kolme viikkoa aikaa, joten luulisi jonkun vielä innostuvan. Kiinnostaakohan CSataniakin vaihtaminen?
Vetehinen
21.03.2008 10:00:44 (muokattu 21.03.2008 10:00:57)
(tupla)
Sensonic
21.03.2008 10:11:31

Enpä tiedä karsiiko, sillä aikaisemmassa tilauksessa oli mukana 15 tilaajaa.

Itse en ollut edes alunperin aikeissa tilata kyseistä kitaraa, mutta onneksi tuli tilattua, sillä se on helvetin hyvä kitara soittaa. Kuvittele Ibanezin RG, jossa paksumpi kaula ja neck-thru-bodyn ansiosta huomattavasti parempi sustaini. Pitäisi tässä lähiaikoina vaihtaa passiivimikit aktiivisiin Teslan AH-1:iin.

Tuo seiskakielinen neck-thru-bodykin kiinnostaisi ihan kybällä, mutta kun se on niin saatanan ruma :-( Jos se olisi Iban muotoinen, niin sellainen olisi kyllä pakko saada.
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Wolf KS-70, Wolf KS-70LX, Wolf KP3C, Wolf-SS, Landola F6/Cut
Punisher
21.03.2008 10:25:02

Tuo seiskakielinen neck-thru-bodykin kiinnostaisi ihan kybällä, mutta kun se on niin saatanan ruma :-( Jos se olisi Iban muotoinen, niin sellainen olisi kyllä pakko saada.

Niinpä! SS/S1/S2 identtisenä seiskaversiona olisi ollut tosi kova juttu.
"Without music life would be a mistake." - Friedrich Wilhelm Nietzsche
Joulupukkijormala
21.03.2008 10:41:56 (muokattu 21.03.2008 10:42:09)
Eli jos tulee minun lisäkseni 3 tilaajaa tilaamaan tuota Jackson RR -kopiota niin lähtee mukaan? Kyseessä siis KEV-100. Myös KEX-100 kelpaisi jos on tilaajia. Mitkäs ois näiden kitaroiden suurinpiirteinen lopullinen hinta?

http://nt.ec21.com/hdream/khlcorp/image/b_page_34.jpg
Ushimir fanclub.
papitsu
21.03.2008 10:46:18
Eli jos tulee minun lisäkseni 3 tilaajaa tilaamaan tuota Jackson RR -kopiota niin lähtee mukaan? Kyseessä siis KEV-100. Myös KEX-100 kelpaisi jos on tilaajia. Mitkäs ois näiden kitaroiden suurinpiirteinen lopullinen hinta?

http://nt.ec21.com/hdream/khlcorp/image/b_page_34.jpg

Eikö kelpaa tuo WF-EX, joita ovat jo tilaamassa? Muuten samanlaiset speksit ko KEX-100, mutta liimakaula. Naturalihan se olisi, mutta reippaasti hienompi se silleen on ko mustana.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
mattim
21.03.2008 10:50:37 (muokattu 21.03.2008 10:52:46)

Pidetään kuitenkin se 48 maksimina, vaikka aletaankin olla jo melko lähellä. Tosin muutama epävarma on vielä listalla.

Asun pääkaupunkiseudulla, mutta olen poissa maisemista koko kesäkuun ja ehkä heinäkuun ensimmäisen viikon. Onnistuuko tuon yhden S2 kitaran säilytys muutaman viikon ajan ennen matkahuoltoon toimittamista ? Maksan kohtuulliset säiytys/erityistoimituskulut.

Matti
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)