Aihe: Mahdottomuus?
1 2 3 4
Murgo
21.03.2008 10:28:15 (muokattu 21.03.2008 10:31:17)

Voi hitto kun kävi huono tuuri tuon huijarin kanssa. Näyttää tuo linkki tuohon KePö:n ilmoitukseen olevan edelleen hengissä, joko tyyppi ei ole tajunnut poistaa sitä tai sitten homma on niin ammattimaista että kaverilla on useampi setti noita Milleniumeja joita koettaa kaupitella. HuutoNetissähän ainakin joskus vaikutti joku neropatti joka tilasi Thomannilta isoja eriä halvahkoja kamoja kuten kieliä, kitaraständejä jne. ja kaupitteli niitä sitten tuplahintaan eteenpäin. Tämähän ei tietenkään ollut varsinaista huijausta koska tuotteiden merkki ilmoitettiin oikein, vaan periaatteessa normaalia jälleenmyyntitoimintaa.

Rikosilmoitus kannattanee kyllä tosiaan tehdä ihan periaatteen vuoksi, vaikka poliisi ei yksittäistä kusetusta viitsikään tutkia, niin eiköhän siitä jää merkintä johonkin rekisteriin ja kun niitä tarpeeksi kertyy samalle henkilölle niin saattavat asiaan tarttuakin mikäli kyseessä on ammattikonna.

Itse asun Riksussa, mutta ehken kuitenkaan lähde pesismailan kanssa vierailulle :)

Tietysti tässä voi myös olla kyseessä joku juniori joka on saanut ko. rummut esim. joululahjaksi ja päättänyt muuttaa ne kaljarahaksi eikä itsekään ole ilmoitusta laittaessaan tajunnut mitä eroa on Rolandin aivolla varustetuilla Milleniumeilla ja Rolandeilla, katsonut vaan merkin aivon kyljestä.

Mutta eikös noista Milleniumeistakin ole tee-se-itsemiehet viritelleet kelvollisia vaihtelemalla kalvoja yms. Rahaahan siinäkin tosin kuluu.
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
mr.kreivi
21.03.2008 12:45:59

Voi hitto kun kävi huono tuuri tuon huijarin kanssa. Näyttää tuo linkki tuohon KePö:n ilmoitukseen olevan edelleen hengissä, joko tyyppi ei ole tajunnut poistaa sitä tai sitten homma on niin ammattimaista että kaverilla on useampi setti noita Milleniumeja joita koettaa kaupitella. HuutoNetissähän ainakin joskus vaikutti joku neropatti joka tilasi Thomannilta isoja eriä halvahkoja kamoja kuten kieliä, kitaraständejä jne. ja kaupitteli niitä sitten tuplahintaan eteenpäin. Tämähän ei tietenkään ollut varsinaista huijausta koska tuotteiden merkki ilmoitettiin oikein, vaan periaatteessa normaalia jälleenmyyntitoimintaa.

Rikosilmoitus kannattanee kyllä tosiaan tehdä ihan periaatteen vuoksi, vaikka poliisi ei yksittäistä kusetusta viitsikään tutkia, niin eiköhän siitä jää merkintä johonkin rekisteriin ja kun niitä tarpeeksi kertyy samalle henkilölle niin saattavat asiaan tarttuakin mikäli kyseessä on ammattikonna.

Itse asun Riksussa, mutta ehken kuitenkaan lähde pesismailan kanssa vierailulle :)

Tietysti tässä voi myös olla kyseessä joku juniori joka on saanut ko. rummut esim. joululahjaksi ja päättänyt muuttaa ne kaljarahaksi eikä itsekään ole ilmoitusta laittaessaan tajunnut mitä eroa on Rolandin aivolla varustetuilla Milleniumeilla ja Rolandeilla, katsonut vaan merkin aivon kyljestä.

Mutta eikös noista Milleniumeistakin ole tee-se-itsemiehet viritelleet kelvollisia vaihtelemalla kalvoja yms. Rahaahan siinäkin tosin kuluu.

Kyllä se oli ihan aikuinen kaveri, nimeä en viitsi julkaista mutta jokainenhan sen puh.no.n perusteella saa.., - mutta anama sen olla omassa arvossaan?
Hannu http://laplandcenter.com/
mr.kreivi
21.03.2008 12:53:04 (muokattu 21.03.2008 21:48:14)

Sanoisin, että katsele Kreivi netistä hyviä juttuja
VicVirthin sivuilta vaikkapa perusjuttuja.

Hei, tuohan oli aivan kuningashomma - mulla näkyi olevan VicVirthin rumpukapulatkin... ...ei se siis ihan sontapakettia ole minulle myynyt?;-)

Siittäkö johtunee että nyt on jo AC/DC:kin soitellut rumpaliksi - hekin tosin pahoittelivat feikkirumpuja..;)

-Tuota rentoutta saa näköjään edes vähän kun "opettelee" jonkin ihan umpilyhyen kompin ja soittaa sitä sitten silmät kiinni.
(On tämä rentouttavaa hommaa, ei oikeasti ajattele ihanmitään muuta kuin sitä tilannetta..)
Bacchus
22.03.2008 11:20:01 (muokattu 22.03.2008 11:25:27)
2.
Kuluttajansuojalakia ei sovelleta kuluttajien välisiin kauppoihin. Se on se ikävä asia tässä.

Mitä merkitystä tällä sitten on? Yksityishenkilöiden välisiin kauppoihin sovelletaan kauppalakia, kuten jo aiemmin mainitsin, ja sieltä löytyy pykälät tälläisiin tapauksiin.

" Rolandin laitteeksi se halusi sen kirjattavaksi siihen kauppakirjaan, en tiedä miksi. Oudosti käyttäytyi muutenkin. Siinähän on suurin osa muuta. Selitin hänelle kaikki siitä laitteesta. Sillä oli aivan kamala kiire rummuttamaan.
Se ei kait osaa ja on siksi vihainen nyt minulle ja minun perheelle. Nyt se soittelee ja vainoaa meitä.
Hyvä, kun kutsuitte minut tänne, olin itse tulossa, mutten uskaltanut liikkua. Voisinko saada poliisilta suojelua perheelleni. Onko mahdollista samalla kertaa laittaa se lähestymiskielto vireille, kun me pelätään? Lapset itkee. Emme uskalla mennä ulos. Koira pissii nyt olkkariin, kun ei ole ulkoiluttajaa. Palauttaisinhan minä ne rahat, mutta ne lahjoitettiin nälkäpäiväkeräykseen. "

Haha, hyvä kuvaus. Valitettavasti myös monessa tapauksessa täysin totta, hieman kärjistetysti tietenkin. Siinä olet oikeassa, että oikeudenkäyntikulut saattavat riitatapauksissa mennä niin, että kumpikin maksaa omansa. Kallista lystiä.
Vallu-Veke
22.03.2008 11:48:32
Kyllä yksityishenkilöiden välisissä kaupoissa on lait voimassa tottakai.

Siinä kuluttajasuojalaissa on se etu, että on kuluttaja-asiamiehet, jne. olemassa, jotka hoitaa alkuun sitä asiaa. Käräjille ei tarvitse mennä kuin ikävimmissä tapauksissa.
Kunnilla jne. on viranomainen hoitamassa kuluttajasuojan alaisia kauppoja. Tavallaan siinä on ilmainen asianajotoimisto alkuun ainakin käytössä. Se on se ero.
Eli se riitely tulee heti alkuun kalliimmaksi näissä yksityiskaupoissa, jos ei ole suvussa lakimiestä, tms.
mr.kreivi
22.03.2008 23:56:24

" Rolandin laitteeksi se halusi sen kirjattavaksi siihen kauppakirjaan, en tiedä miksi. Oudosti käyttäytyi muutenkin. Siinähän on suurin osa muuta. Selitin hänelle kaikki siitä laitteesta. Sillä oli aivan kamala kiire rummuttamaan.
Se ei kait osaa ja on siksi vihainen nyt minulle ja minun perheelle. Nyt se soittelee ja vainoaa meitä.
Hyvä, kun kutsuitte minut tänne, olin itse tulossa, mutten uskaltanut liikkua. Voisinko saada poliisilta suojelua perheelleni. Onko mahdollista samalla kertaa laittaa se lähestymiskielto vireille, kun me pelätään? Lapset itkee. Emme uskalla mennä ulos. Koira pissii nyt olkkariin, kun ei ole ulkoiluttajaa. Palauttaisinhan minä ne rahat, mutta ne lahjoitettiin nälkäpäiväkeräykseen. "

-Makia! (Juha Vuorisen kavereita..?;-)
Mitä noista - sole poka mikhän... (Ruonansuu on täältäpäin;)
Saatan mie vain senki tehä että peruskompin tuosa polokasen - ekä ees tunnu enää missään..

-paripäivää hakannu erinäisiä epäilyttäviä "komppeja", niin kyllä sieltä nyt jotain alkaa avautumaan?
(voi "rolandi"-rukat, ja kapuloitakin vähän säälittää)
fifehole
26.03.2008 15:46:57

Nyt olisi Mr Kreivi tilaisuus multiploida edellinen setbäkki!! ;)

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=226789
Head for an eye
mr.kreivi
27.03.2008 22:46:16

Nyt olisi Mr Kreivi tilaisuus multiploida edellinen setbäkki!! ;)

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=226789

a. hieno sana - "multiploida"...;-)
b. Ilm ihan miehekäs setti?
c. Pitäis vaan myydä tuo vanha veks..
..on se itseasiassa ollut välilä mielessäkin kun ärsyttää niin se kauppa vieläkin.
(pitäiskö mun oikeastaan lähettää nuo rummut sille riihimäenmiehelle takaisin että 'piä tunkkis!' ja ostaa ittelle uudet?;-)

-Kyllä mie toisaalta kuitenkin olen uusien kannalla, sattuneesta syystä.
mr.kreivi
27.03.2008 22:49:49

On se tosiaan ihan totta että huonoilla vehkeillä voi latistaa sitä intoaan niinku monet sanoo.
-Mie noitten vehkeitten huonoudesta tiedä, mutta ärsyttää vaan välistä - se kauppa kait. (On niillä silti jo komppiakin saatu aikuiseksi..)
kimizu
02.04.2008 21:52:10
Älä Kreivi masennu, mulla on lähes vastaava setti, vain päivitettynä Rolandin virveli- ja basaripadilla. Ja Premierin basaripedaalilla. Muut osat on noita milleniumeja. Kyllä niillä ihan hyvin koputtelee. Muksutkin tykkää niillä soitella. Itse käytän niitä lähinnä uusien biisen treenailussa kun ei pääse kämpälle vetämään oikealla setillä.

Voit hommata parempia padeja noihin tilalle jossain vaiheessa tai vaihtaa mesh-kalvot alkuperäisiin. Ajavat hyvin asiansa.

Noi AC/DC jutut on oikeasti hyviä treenibiisejä soittaa mukana. Tempot ei ole liian nopeita, yleensä, ja niissä on se perus-kakkos-nelonen viety kyllä niin pitkälle kuin sen voi viedä. Hyvä fiilis vetää Hell's Bells luurit päässä :) Ja taimi kehittyy samalla kun saa "soittaa bändin kanssa"

Tsemppiä, kyl' se siitä! Itse olen soittanut rumpuja melkein 30 vuotta ja silti on kiva vetää noita perusjuttuja. Peruskomppi toimii aina!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)